חדשות היום

LG משיקה באופן מסחרי את הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם LG SIGNATURE OLED R

רגע היסטורי בעולם הטלוויזיות: LG משיקה באופן מסחרי את הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם LG SIGNATURE OLED R

מדובר בפיתוח החדשני ביותר בטכנולוגיית הטלוויזיה מזה עשרות שנים

*הטלוויזיה המיוחדת של LG זמינה כעת למכירה בדרום קוריאה*

חברת LG הודיעה היום על השקה מסחרית של הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם, LG SIGNATURE OLED R (דגם RX), תחילה בדרום קוריאה, בשבע חנויות פרמיום למוצרי אלקטרוניקה הממוקמות במרכזים הגדולים ברחבי הארץ. טלוויזיה פורצת דרך זו תהיה זמינה לרכישה במחיר קמעונאי של 100 מיליון KRW שהם 87,000 דולר.

LG SIGNATURE OLED R עונה על ההגדרה למילה “בלעדי”; וזוהי יצירת מופת שתוערך על ידי לקוחות הדורשים את הטוב ביותר ויכולים להכיר בערך האמיתי של חדשנות, המשנה את כללי המשחק. לא מדובר רק בהישג יוצא דופן מבחינה הנדסית ומבחינת עיצוב ממוקד משתמשים, טלוויזיה זו היא יצירת אמנות שתשדרג כל חלל ותתאים באופן מושלם לכל אורח חיים.

טלוויזיה פורצת דרך זו, אשר מצליחה להפנט בזכות האסתטיקה האלגנטית שלה ובתנועה החלקה של מסך ה- OLED היפה הניתן לגלילה, היא מוצר אולטימטיבי שאותו שואפים לקבל, כאשר כל יחידה בנויה לפי הזמנה עבור לקוחות המעריכים את הפרטים הקטנים. הטלוויזיה מיוצרת במפעל המתקדם של חברת LG בעיר גומי בדרום קוריאה, ומורכבת בקפידה ובמיומנות כשל אומן, תוך הקפדה על כל פרט ופרט.

מידת היחס אל הטלוויזיה כאל יצירת אמנות, מורגשת בכל חלקי ה- LG SIGNATURE OLED R, החל ממעטפת האלומיניום המוברשת וכלה במעטפת רמקולים מסוגננת ומודרנית כמעין צמר מבית חברת Kvadrat of Denmark. הלקוחות יכולים לבחור בין ארבעה גווני כיסוי מושלמים – שחור Signature, אפור ירח, כחול טופז או חום טופי – ולהתאים אישית את היחידה שלהם באמצעות חריטת שם או טקסט אחר על בסיס האלומיניום.

ה-LG Signature OLED R  מתגאה בתצוגת OLED גמישה וחלקה בגודל של 65 אינץ’ הממנף את היכולות המיוחדת של ה-OLED להארת ועמעום כל פיקסל באופן עצמאי על מנת לספק עבור הצרכנים את התמונה האיכותית ביותר. אך זה לא הכל, מכיוון שהמסך הזה מציג שוב את היכולת של LG שאין דומה לה לחדש וליצור עבור לקוחותיה אפשרויות והזדמנויות חדשות. האות R בשם המסך מייצגת גם את היותו מסך נגלל (Rollable), את היותו חדשני ומהפכני בתחום הבידור הביתי (Revolutionary) ואת זה שהוא מגדיר מחדש את החיבור שבין הטלוויזיה לחלל שבה היא נמצאת (Redefining).

המסך החדש משחרר את הצרכנים מהצורך ומהמגבלות של קירות ביתם, ומאפשר להם לעצב אותו ללא הצורך בשמירה באופן אוטומטי ותמידי של חלל עבור מסך גדול ושחור השימושי רק כאשר מדליקים אותו. בזכות היכולת של ה-LG Signature OLED R להשתנות לשלוש צורות תצוגה שונות – Full View, Line View & Zero View, הוא מגדיר מחדש את חווית המשתמש באופן חדש ומלהיב, הרבה בזכות ההבנה וההכרה העמוקה של LG עם טכנולוגיית ה-OLED

“הנישואים המתמשכים בין חדשנות טכנולוגית ועיצוב המובאים לידי ביטוי ב-LG Signature OLED R הינם הישג חסר תקדים שראוי שיקרא יצירת אומנות” כך אמר Park-Hyoung-sei, נשיא LG Home Entertainment Company. “זהו מוצר מותרות אמיתי המצית מחדש את הדמיון בכל הקשור למה שהטלוויזיה שלכם יכולה להיות. המסך המיוחד הזה מספק חווית משתמש שונה, דרך חדשה לחשוב על חלל הבית ואסמכתא להובלה של LG בשוק טלוויזיות הפרמיום.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות