חדשות היום

גילת מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2020

פתח תקווה, ישראל, 10 בנובמבר 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי אשר הסתיים ב-30 בספטמבר, 2020.

דגשים עיקריים ברבעון השלישי:

  • ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-37.3 מיליון דולר בהשוואה ל-63.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2019, ובדומה להכנסות הרבעון הקודם.
  • ההפסד התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-10.9 מיליון דולר בהשוואה לרווח תפעולי שהסתכם ב-7.0 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2019, ובהשוואה להפסד תפעולי אשר עמד על 3.5 מיליון דולר ברבעון הקודם. ההפסד התפעולי על בסיס GAAP ברבעון כולל הוצאות בסך 8.2 מיליון דולר הקשורות לתהליכי המיזוג והליטיגציה עם Comtech.
  • ההפסד התפעולי על בסיס Non-GAAP ברבעון  הסתכם ב-1.9 מיליון דולר בהשוואה לרווח תפעולי שהסתכם ב-7.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2019, ובהשוואה להפסד התפעולי שעמד על 2.6 מיליון דולר ברבעון הקודם.
  • ההפסד הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-11.6 מיליון דולר, או הפסד של 21 סנט למנייה בדילול מלא בהשוואה לרווח נקי שהסתכם ב-6.3 מיליון דולר, או רווח של 11 סנט למנייה בדילול מלא ברבעון השלישי של 2019. ההפסד הנקי על בסיס GAAP ברבעון הקודם עמד על 4.2 מיליון דולר, או הפסד של 8 סנט למנייה.
  • ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP עמד על 2.6 מיליון דולר או 5 סנט למנייה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי של 6.8 מיליון דולר או 12 סנט למנייה בדילול מלא ברבעון השלישי של 2019, ובהשוואה להפסד נקי של 3.3 מיליון דולר או 6 סנט למנייה ברבעון הקודם.
  •  ה-EBITDA המתואם הגיע ל- 0.6 מיליון דולר, בהשוואה ל- EBITDA מתואם של 10.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2019, ו- EBITDA מתואם של 0.1 מיליון דולר ברבעון הקודם.
  • גילת מתכוונת לחלק לבעלי המניות דיבידנד מזומן בהיקף של 55 מיליון דולר, 20 מיליון דולר מתוכם יחולקו ב-2 בדצמבר, 2020 ודיבידנד נוסף בהיקף של 35 מיליון דולר יחולק בכפוף לאישור בית המשפט
  • ההכנסה אשר שילמה Comtech לגילת בגין ביטול הסכם המיזוג והסכם הפשרה לסיום הליכי הלטיגציה, תירשם ברבעון הרביעי של 2020

עדי צפדיה, המנכ”ל הזמני של גילת, מסר: על אף שתוצאות הרבעון השלישי שלנו עדיין הושפעו לרעה מהאפקטים הנמשכים של המגיפה וביתר שאת מהליטיגציה עם Comtech,  אני אופטימי מאוד מאחר ואנו ממשיכים לראות התאוששות ברוב אזורי הפעילות שלנו. במהלך הרבעון הנוכחי השגנו מספר הישגים משמעותיים במנועי הצמיחה האסטרטגיים שלנו, תמסורת סלולרית, NGSO, ובפעילות העסקית שלנו בפרו אשר הביאו לצמיחה משמעותית בצבר ההזמנות.

“גילת ממשיכה להוביל את שוק התמסורת הסלולרית, ואנו ממשיכים לקצור את היתרונות של אסטרטגיית ניהול שירותי התמסורת הסלולרית שלנו המאפשרת לנו ליהנות מחוזים בהיקפים גדולים עם הכנסות חוזרות. לדוגמא, בצפון אמריקה היו לנו שני הישגים משמעותיים הרבעון. גילת דיווחה על חידוש והרחבה של חוזה לאספקת שירותי ניהול תמסורת סלולרית בהיקף של 20 מיליון דולר עם מפעילת תקשורת סלולרית Tier-1 בארה”ב לתקופה של שלוש שנים, וכן נבחרה בידי Southern Linc בהסכם שירותי ניהול לשלוש שנים, לאספקת כיסוי  באזורים מרוחקים, וכיסוי בזמני חירום.

“בתחומי ה-NGSO ו-VHTS, אנו מתקדמים בהתאם ללוחות הזמנים עם שותפתנו SES במטרה לספק את הדור הבא לפלטפורמת ה-Baseband שלנו ל- O3B mPOWER. במהלך השנה האחרונה, עבדנו ביחד  עם SES  ביעד משותף: להביא לשוק חווית לקוח שאין לה מתחרים בכל מגזרי המטרה.

“יתרה מכך, הודענו כי SES וגילת הרחיבו את השותפות בתחום ה- O3b mPower עם הזמנת המשך בהיקף של מיליוני דולרים למודמים במהירות גבוהה. המודמים של גילת יספקו נפח תקשורת רב של Gbps , ויאפשרו מתן שירותים באיכות גבוהה על גבי מערך לווייני ה-O3b mPOWER MEO של SES.

בנוסף, בפרו, השגנו הרבעון חוזה גדול של IPT, קונסורציום בו חברות בין השאר גם Telefonica ו-Facebook.

מר צפדיה, סיכם:

“אני שמח מהישגינו העסקיים ומהצבר הבריא שלנו המכיל הזדמנויות גדולות ומשמעותיות, ומאמין כי הישגים אלו יאפשרו לנו להציג רבעון רביעי משופר ברצף, הן במושגי הכנסות והן במושגי רווחיות.”

הכרזות בולטות לאחרונה:

  • גילת ו-SES מרחיבות את השותפות ביניהן בהזמנת המשך למודמים במהירות גבוהה בהיקף של מיליוני דולרים
  • גילת ממנה את תת אלוף במיל’ אייל זלינגר לתפקיד סגן נשיא ומנהל הפעילות הביטחונית הגלובלית
  • גילת מתכוונת לחלק לבעלי המניות דיבידנד מזומן בסך של 55 מיליון דולר
  • גילת הצליחה להציג ביצועים יוצאי דופן בתעבורת 5G על גבי לוויין GEO HTS של Thaicom
  • גילת קיבלה הזמנות בהיקף של מיליוני דולרים לתוכנית התקשורת הצבאית של משרד ההגנה האמריקאי
  • גילת מודיעה על חידוש והרחבת חוזה לאספקת שירותי ניהול תמסורת סלולרית בהיקף של 20 מיליון דולר למפעילת תקשורת סלולרית Tier-1 בארה”ב
  • גילת נבחרה בידי Southern Linc לאספקת שירותי תמסורת סלולרית 4G
  • Comtech וגילת מודיעות על ביטול הסכם המיזוג וסיום ההליכים המשפטיים בפשרה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות