חדשות היום

גילת מודיעה על זכייתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים מ-Globe לאספקת שירותי ניהול ולהרחבה משמעותית של פרויקט תמסורת סלולרית

הפתרון המשופר מקצה אל קצה של גילת יאפשר ל-Globe להשיג את יעדה באספקת שירות איכותי ברחבי הפיליפינים

פתח תקווה, ישראל 11 בינואר 2021גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי חברת Globe Telecom (בורסת הפיליפינים: GLO), בחרה בגילת לאספקת שירותי ניהול ולהרחבה משמעותית של פרויקט תמסורת סלולרית באמצעות לוויין בהיקף של מיליוני דולרים. הפתרון המשופר מקצה אל קצה של גילת, יאפשר ל-Globe להשיג את יעדה באספקת שירות איכותי ברחבי הפיליפינים.

Globe, מפעילת הרשת הסלולרית הגדולה ביותר בפיליפינים, בחרה בפתרון של גילת להרחבת הכיסוי הארצי שלה, בשל האצת הביקוש הגובר לקישוריות. התמסורת הסלולרית של גילת על גבי לווין מספקת פתרון מהיר בהשוואה למאמץ רב וזמן ממושך הנדרשים לפריסת סיבים אופטיים , בייחוד באזורים עם תנאי שטח מאתגרים.

גילת, בעלת מומחיות באספקת שירותי ניהול ובעלת היתרון הטכנולוגי של פלטפורמת ה- SkyEdge II-c שלה עבור 2G, 3G, 4G ו- 5G, תספק ל-Globe פתרון כולל אשר יאפשר לה לספק ללקוחותיה את השירות העמיד ביותר. הפתרון של גילת מספק לGlobe- גמישות, ויכולת מעבר חלקה ומהירה  של טרמינלי לווייני   VSAT בין אתרים.

“במהלך השנים האחרונות, גילת הייתה פרטנרית אמינה של Globe, אשר תמכה בנו עם איכות בלתי מתפשרת המסייעת לנו לשרת את לקוחותינו באופן טוב יותר. טכנולוגיית התמסורת הזו תשפר את עמידות הרשת ותגביר את אמינות השירותים שלנו המותאמים לספק למדינה את ה- First WorldNetwork#”, אמר ארנסט קו, נשיא ומנכ”ל Globe.

“זהו כבוד בעבורנו להיות לערך ל-Globe ולהמשיך לזכות באמונה. אנו שואפים לאפשר ל-Globe למנף את מומחיותה של גילת באספקת קישוריות במיקומים המאתגרים ביותר ומחויבים לעמוד ברמת השירות  הנדרשת על ידי Globe, בשעה בה אנו ממשיכים לפתח את הפתרון והשירותים שלנו בכדי להוביל את התעשייה עם תמסורת סלולרית על גבי לוויין,” אמר אבהיי קומר, סגן נשיא אזור אסיה-פסיפיק ויפן בגילת. “אנו מודים ל-Globe על הרחבת השותפות עם גילת בכדי לענות על הביקוש האסטרטגי שלה לספק כיסוי תמסורת סלולרי משמעותי בפיליפינים.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות