סיסטמטיקס נבחרה לייצג בלעדית בישראל את BCN3D. משיקה 2 קווי מדפסות תלת-ממד מקצועיות מהדור החדש, בעלות נפח הדפסה גדול, המתאימות להדפסת חלקים פונקציונאלים

חברת סיסטמטיקס, המתמחה בפתרונות לעולם הפיתוח והייצור, חתמה על הסכם ייצוג בלעדי בישראל עם חברת BCN3D הספרדית, יצרנית מדפסות תלת-ממד שולחניות מהבולטות בעולם כיום. פתרונות ההדפסה של BCN3D נמצאים בשימוש לקוחות ברחבי הגלובוס, בתחומי הייצור, פיתוח והנדסה, רפואה, מחקר ופיתוח ואקדמיה, והיא מספקת להם פתרונות הדפסה מתקדמים בקנה מידה גדול, פשטות תפעולית תוך שימוש בחומרים הנדסיים ייחודיים. בין לקוחות החברה: סיאט, ב.מ.וו ונאסא.

״החיבור שלנו לסיסטמטיקס הוא חיבור מתבקש״, אמר קסאבייר מרטינז פאנקה, מנכ״ל BCN3D. ״בישראל יש ריכוז גבוה של ארגונים, חברות, עסקים ואנשי מקצוע שמחפשים את המילה האחרונה בחדשנות טכנולוגית ובאמצעי ייצור ופיתוח – כאלה שיכולים לקדם אותם ואת החברות שלהם. מדובר בשוק שמעריך מוצרי פרימיום פשוטים לתפעול, שמקדמים פרודוקטיביות ויצירתיות״. הדור החדש של מדפסות תלת-ממד מקצועיות בצמוד לחתימה, משיקה סיסטמטיקס בישראל שלוש מדפסות תלת-ממד של BCN3D המשתייכות לדור החדש של המדפסות, למגוון שימושים מקצועיים: ה- Epsilon W50, Epsilon W27 וה- Sigma D25. המדפסות מתאימות לסביבה משרדית, מתחברות לרשת החשמל הרגילה, ומפגינות נפחי הדפסה מרשימים. המדפסות אידיאליות לתפעול יומיומי והדפסה של ׳סדרות קצרות׳, הדפסת חלקים סופיים פונקציונאליים ועזרים שונים לייצור.

מדפסות BCN3D ערוכות לספק חלקים בקנה מידה גדול במיוחד, עם מגוון רחב של חומרים הנדסיים מתוצרת  BASF/ Mitsubishi Chemical. המדפסות עושות שימוש בטכנולוגיית ה-

Independent Dual Extrusion System (IDEX) – הן מצוידות בשני ראשי הדפסה נפרדים שיכולים להדפיס שני חלקים זהים בו זמנית, או לבצע שיקוף חלקים(Mirror Parts)  והדפסתם בו-זמנית לטובת פרודוקטיביות גבוהה וקבלת חלקים באיכות מרשימה. ראשי ההדפסה בנויים מהרכיבים הטובים ביותר בשוק, כולל ראש הדפסה (אקסטרודר) Bondtech שהוא בעל תמסורת כפולה וראש חימום מתוצרת E3D – יצרנית ראשי ההדפסה המובילה בשוק.

מדפסת ה-Sigma כוללת מערכת פיזור חום חדשה, תהליך קליברציה עדכני והיא תוכננה, עוצבה ונבנתה כדי לספק מקסימום פרודוקטיביות עבור משימות דוגמת ייצור אבות טיפוס פונקציונאליים, ולמטרות מחקר ולימוד.

את תחנות העבודה השולחניות משלים פתרון מארז חכם (Smart Cabinet), שמאחסן את חומרי ההדפסה במצב אופטימלי ומספק להם סביבה מבוקרת לחות, המבטיחה תוצאות הדפסה מיטביות, החלפת חומרים יעילה ושמירה על איכות החומר. ביחידה אף מובנה אל-פסק (UPS) המבטיח את שלמות המדפסת וההדפסה במקרה של הפסקות חשמל קצרות, ואחסון נח לאביזרים נלווים.

״המשימה שלנו בסיסטמטיקס היא לספק את הכלים הטובים ביותר לאנשים שמשנים את הדרך בה מוצרים מתוכננים ומיוצרים״, אומר ניר גלזר, מנהל תחום מדפסות תלת-ממד בסיסטמטיקס. ״המדפסות החדשות שאנו מציגים כעת מתאימות למגוון רחב של תחומי תעשייה, רפואה ומחקר והן יאפשרו למובילי חדשנות, ליוצרים ולאנשי מקצוע בתעשייה להפוך את הרעיונות הכי פרועים שלהם, למציאות פונקציונאלית״.

סרטון אפסילון: https://youtu.be/pjRzQH7LQPU


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות