גלילאו טק ואפקון חתמו על הסכם שת”פ מסחרי-טכנולוגי לביצוע פיילוט במספר ערים בישראל

  • החברות יקימו מערכת משותפת שתעניק שירותים מתקדמים במרחב העירוני
  • הפיילוט ישמש שלב ראשון לקראת מסחור המערכת בפריסה רחבה בפרויקטים מסחריים בארץ ובחו”ל

בני ברק, 24 בפברואר 2021, גלילאו טק בע”מ, המפתחת וממסחרת פתרונות לניהול ערים חכמות ופתרונות בתחום הפינטק, מדווחת על חתימת הסכם שת”פ מסחרי-טכנולוגי עם חברת אפקון בקרה ואוטומציה מקבוצת אפקון החזקות הציבורית, ליצירת מגוון שירותים במרחב העירוני. במסגרת השת”פ אשר יאחד תשתיות טכנולוגיות של שתי החברות, יוכלו הצדדים להציע ללקוחות קצה ובכללן עיריות, מועצות אזוריות, גופי שלטון וחברות מסחריות, שירותים ואפליקציות עירוניות ייחודיות ומתקדמות.

במסגרת ההסכם, יבוצע פיילוט משותף בישראל במספר ערים ויישובים בהם מותקנות כיום מערכות של אפקון. הפיילוט יכלול את פריסת הפלטפורמה הפתוחה של גלילאו, ה-Coral Reef, על גבי המערכות של אפקון, תוך שילוב יחידות קצה חכמות, יחידות תקשורת ומגוון אמצעי חישה. הצדדים יסכמו על יישום והדגמה של אפליקציות רלוונטיות העושות שימוש בדאטה שנאסף. פלטפורמת הקורל ריף תספק סביבת פיתוח ואפשרות יצירה והעלאת מספר בלתי מוגבל של אפליקציות העושות שימוש משותף במשאבים ובמידע המופק מהחיישנים במרחב העירוני.

הפיילוט ישמש כאתר ניסוי והדגמה של יכולות המערכת המשותפת, כשלב ראשון לקראת מסחור המערכת בפריסה רחבה בפרויקטים מסחריים בארץ ובחו”ל. הפיילוט יהווה “ארגז חול” עבור הצדדים ועבור מפתחי אפליקציות מהארץ ומהעולם שיוכלו לפתח שירותים מסחריים חדשים על גבי הפלטפורמה של גלילאו, תוך שימוש בנתוני אמת מהפרויקט ויצירת זירת מסחר ושיתוף נתונים (Marketplace). השירותים המוצעים ללקוחות הקצה ישמשו למגוון רחב של תחומים ובניהם: אבטחת הסדר הציבורי, בדיקת עומסי תנועה ומציאת מקומות חניה, טיפול בפסולת עירונית, תשלומים עירונים, בקרה על תאורה עירונית, ניטור זיהום אוויר, חיזוי מזג אויר, אבטחה של מוסדות/בתים/בניינים/אולמות/מפעלים ואספקת שירותי גלישת WiFi מוזלים ללקוחות קצה.

ככל שהפיילוט יוגדר כהצלחה מבחינה טכנולוגית ומסחרית, הצדדים ישתפו פעולה באופן בלעדי לקידום ויישום הפתרונות הנ”ל בישראל, כשאפקון תשמש כאינטגרטור לפעילות זו. בנוסף, הצדדים יבחנו פעילות משותפת בחו”ל, לרבות פניה למכרזים במשותף. התנאים המסחריים יסוכמו במסגרת ההסכם המפורט בתוך 45 יום, לרבות חלוקת הכנסות הקשורות בשיתוף הפעולה.

מנכ”ל גלילאו טק, שלומי טופז: “אנו מברכים על ההתקשרות עם קבוצת אפקון, שהנה מובילה בתחומה בישראל ומאמינים כי מדובר בפרויקט משותף חדשני אשר יביא ערך רב לניהול יעיל וחסכוני של ערים בארץ ובחו”ל, תוך שמירה על איכות הסביבה, ביטחון התושבים ומתן שירותי אינטרנט איכותיים למשתמשי קצה. אנו נערכים לתחילת ביצוע פיילוט משותף ראשון בתוך זמן קצר בישראל במספר ערים. אנו מאמינים כי התוצאות ידברו בעד עצמן ויפתחו פתח חשוב להבנת הפוטנציאל הכלכלי הרב עבור משתמשי הקצה והגופים אשר יתנסו במערכת המשותפת.”


תמונת כותרת: שלומי טופז

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות