סיוה מדווחת על הרחבת השותפות עם LG בשוק הטלוויזיות החכמות

LG תרחיב את השימוש בשלט הטלוויזיה החכם שלה, המבוסס על טכנולוגיית היתוך החיישנים של סיוה ומהווה חלק ממערכת ההפעלה הפופולארית webOS, למותגי טלוויזיה נוספים

(הרצליה, 24 בפברואר 2021)  ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), הודיעה היום על הרחבת השותפות עםLG  בשוק הטלוויזיות החכמות. לפי ההסכם בין שתי החברות, השימוש בשלט הרחוק החכם, המבוסס על תוכנת היתוך החיישנים של סיוה ומהווה חלק ממערכת ההפעלה הפופולארית webOS, יתרחב גם למותגי טלוויזיה נוספים.

תוכנת היתוך החיישנים MotionEngine של סיוה משולבת בשלט האינטואיטיבי החכם של טלוויזיות מתוצרת LG. היא מאפשרת ניתוח מידע מחיישני תנועה ותאוצה ומעבר לתכנים וערוצים באמצעות שליטה מדויקת על הסמן בשיטת הצבע-ולחץ.

ההסכם החדש עם LG יאפשר לענקית האלקטרוניקה להרחיב את נוכחותה בשוק הטלוויזיות החכמות, וליצרני טלוויזיה אחרים לפתח ולשווק, לראשונה, טלוויזיות מבוססות תוכנה עם מערכת webOS המשלבת את הטכנולוגיה של סיוה.

שלט חכם פופולארי

“הרחבת תשתית ה-webOS למותגי טלוויזיה אחרים היא אבן דרך חשובה בקידום פעילות הטלוויזיה של LG, המשלבת שירותי תוכנה ותוכן”, אמר סגן-נשיא בכיר לאסטרטגיה של LG, לי סאנג-וו. “יכולות השלט החכם המופעל באמצעות תנועות יד ומבוסס על תוכנת היתוך החיישנים של סיוה, ממלאות תפקיד בלתי נפרד בפופולאריות של מערכת ההפעלה webOS. הצגת השלט האינטואיטיבי הזה כחלק ממערכת ה-webOS למותגי טלוויזיה נוספים מהווה את המפתח למימוש החזון שלנו בתעשיית הטלוויזיה”.

הרחבת בסיס הלקוחות

מנהל חטיבת היתוך החיישנים של סיוה, צ’ד לוסיאן, הוסיף: “שיתוף הפעולה שלנו עם LG נמשך יותר מעשור, ואנו מרוצים מההתקדמות של LG לשלב חדש בפעילות הבידור הביתית ומהרחבת השותפות עמה. תשתית הטלוויזיה של LG והשלט החכם, המבוסס על תוכנת היתוך החיישנים שלנו, זוכים לשבחים ותורמים להגדלת השימוש במערכת ההפעלה webOS והרחבת בסיס הלקוחות”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות