איירונסורס מודיעה על הפיכתה לחברה ציבורית באמצעות מיזוג עם Thoma Bravo Advantage – מהמשקיעים המובילים בעולם חברות התוכנה

  • איירונסורס מפתחת את הפלטפורמה המקיפה ביותר בשוק עבור מפתחי משחקים ואפליקציות אשר כוללת מערך שלם ומקיף של כלים ומוצרים אשר מאפשרים להפוך את האפליקציות שלהם לעסקים מצליחים.
  • העסקה מגלמת לאיירונסורס שווי שוק של כ-11.1 מיליארד דולר לאחר המיזוג ;
  • איירונסורס רשמה בשנת 2020 הכנסות ו-EBITDA בסך 332 מיליון דולר ו-104 מיליון דולר, בהתאמה. נתונים אלו משקפים צמיחה של כ- 83% בהכנסות לעומת שנת 2019. המיזוג בין איירונסורס ל Thoma Bravo Advantage ייצור חברה חזקה ובעלת משאבים שנמצאת בעמדה מצויינת להמשיך לייצר ערך וצמיחה לטווח הארוך.
  • היקף הטנרקזציה הכולל הינו כ-2.3 מליארד דולר (מתוכם 1.3 מליארד PIPE)

תל אביב, ישראל, 22 במרץ, 2021 – איירונסורס, הפלטפורמה המובילה להפיכתם של משחקים ואפליקציות סלולאריות לעסקים מצליחים, התקשרה בהסכם למיזוג עם

 (Thoma Bravo Advantage (NYSE: TBA .

איירונסורס נהנית מרווחיות גבוהה וצמיחה מואצת. החברה מספקת את הפלטפורמה המקיפה ביותר למפתחי אפליקציות ומשחקים למכשירים ניידים. הפלטפורמה מאפשרת למפתחים להפוך את האפליקציות והמשחקים שלהם לעסקים מצליחים, על ידי כך שהיא מסייעת להם להגיע למשתמשים חדשים ולייצר צמיחה והתרחבות, להגדיל הכנסות מפרסום באפליקציה, לנתח את הנתונים באפליקציה שעל בסיסם המפתח יכול לשפר את המוצר ולשפר את האינטראקציה עם המשתמשים באופן אוטומטי. במקרים רלבנטיים הפלטפורמה יכולה אף להיות המוציא לאור של המשחק. הפלטפורמה מאפשרת  למפתחים גם גישה לאפיקי הפצה ייחודיים במכשירים ניידים באמצעות שותפויות עם מפעילי סלולריים מובילים ויצרנים (OEMs) כגון Orange, Samsung ורבים אחרים.

בשנת 2020, הכנסותיה של איירונסורס צמחו לסך של 332 מיליון דולר, עליה של כ-83% לעומת השנה הקודמת, עם מרווח EBITDA מתואם של כ-31% (כ-$104 מיליון דולר). החברה משרתת מדי חודש יותר מ-2.3 מיליארד משתמשים פעילים מקרב בסיס לקוחותיה ברחבי העולם.

Thoma Bravo הינה קרן פרייבט אקוויטי הנמנית על משקיעי התוכנה המנוסים והמצליחים ביותר בעולם, עם למעלה מ-300 השקעות בתוכנה (בישראל בין היתר רכשה הקרן את השליטה בחברת אימפרבה).

“אנחנו מתרגשים מהשותפות עם Thoma Bravo, ממשקיעי התוכנה המובילים בעולם, בדרך לשלב הבא בסיפור שלנו”, אמר תומר בר זאב, מנכ”ל איירונסורס ואחד ממייסדיה. “על אף שהגענו לשלב מתקדם בתהליך הרגיל של הנפקה לציבור, כשנפגשנו עם Thoma Bravo מצאנו שיש בינינו דמיון רב בחזון ואמונה משותפת בצמיחה ארוכת הטווח שאנו יכולים להניע באיירונסורס, והחלטנו לחבור אליהם בדרך להפיכת החברה לציבורית. נמשיך להתרכז במשימה שהגדרנו לעצמנו – לעזור למפתחי אפליקציות ומשחקים למובייל לצמוח כעסקים משגשגים”.

אורלנדו בראבו, השותף המנהל והמייסד של Thoma Bravo מסר: “עם מערך מלא של פתרונות לאורך מחזור חיי הצמיחה של אפליקציות – ושילוב ייחודי של גודל, צמיחה עסקית ורווחיות יוצאות דופן – אנו צופים כי איירונסורס תוביל את השוק שבו היא פועלת, שוק שהיקפו מוערך בכ-41 מיליארד דולר בשנת 2025. ל Thoma Bravo מומחיות ייחודית בעולם התוכנה ואנחנו נלהבים להיות שותפים של איירונסורס והצוות המוכשר שלה בפרק המלהיב הבא”.

בר זאב הוסיף:

“הפיכת החברה לציבורית הינה שלב נוסף וטבעי בהתפתחות שלנו – אבל התרבות הייחודית שלנו לא תשתנה. זו תרבות שייסודה בקבוצה גדולה של יזמים שעובדים ביחד כבר עשר שנים: האחים איתי, רועי ואייל מילרד, תמיר כרמי, ארנון חריש, נתנאל שדמי, עומר קפלן ואסף בן עמי, סמנכ”ל הכספים שאיתנו מהיום הראשון.”


תמונת כותרת: חברי הנהלת איירון סורס צילם אדם פרימר

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות