SentinelOne, חברת אבטחת הסייבר האוטונומית נבחרה לשותפה בצוות ה F1 של אסטון מרטין:

תאבטח את סבב המירוץ הן כספקית אבטחת המידע והן כספונסרית בחסות בגובה של מיליוני דולרים.

*****

בזאת נכנסת לראשונה חברה ישראלית לעולם חסויות הספורט של הפורמולה 1 ומתחזק הקשר בין עולם הסייבר לעולם הספורט

אסטון מרטין חוזרת לסבב הפורמולה1 כקבוצה עצמאית לאחר יותר מ-60 שנה (התחרתה לאחרונה בשנת 1960), ובוחרת את SentinelOne כשותפת הסייבר הרשמית שלה. SentinelOne מאבטחת את מתקני הפיתוח והייצור של אסטון מרטין משנת 2018.

עם חזרתה של אסטון מרטין למסלול פורמולה1, עלה הצורך החיוני של הקבוצה בהגברת אבטחת המידע גם בתנועה. SentinelOne תגן על הקבוצה – על המסלול ומחוצה לו – מכל התקפה בכל שלב מחזור חיי האיום. קבוצת המירוצים של אסטון מרטין נמצאת בתנועה מתמדת ברחבי העולם, ומטפלת בכמויות מידע עצומות ורגישות ביותר. אבטחת מידע זה, הינה קריטית להצלחה בסבב הפורמולה. הטכנולוגיה של SentinelOne מגינה על אנשי הצוות והציוד בזמן המירוצים ולאחריהם.

תומר ויינגרטן,  מייסד ומנכ״ל SentinelOne מסר: ״יש בין החברות קווים מקבילים רבים, וזהו כבוד שבחרו בנו לתמוך בקבוצת המירוצים של אסטון מרטין. שתי החברות חולקות תשוקה לחדשנות וקוראות תיגר על הסטטוס קוו ומעריכות ביותר את חשיבותה של המהירות. על בסיס ערכים משותפים אלו נבנתה השותפות בין החברות.

מהלך זה מצטרף למגמה הגוברת של עולם הסייבר המגלה עניין גובר בספורט, כאשר חברות סייבר לוקחות חסות על קבוצות כדורגל ופורמולה 1, בעיקר על מנת להגדיל את החשיפה שלהן לקהל הרחב. לפני סנטינל וואן הייתה זאת קספרסקי לאבס הרוסית שנמנית בין חלק מהספונסרים של קבוצת פרארי בפורמולה 1. בתחום הכדורגל, חברת הסייבר מסינגפור, אקרוניס, היא הספונסרית של קבוצות הכדורגל רומא ואייאקס.


תמונת כותרת: סנטינל וואן ספונסרית של אסטון מרטין בפורמולה 1

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות