חדשות היום

HARMAN משיקה את ה-Ignite Store Developers Portal: ׳האב׳ אוטומוטיב ייעודי לקהיליית מפתחי האנדרואיד

באמצעות פורטל המפתחים, יכולים מעתה מפתחי האנדרואיד להגיש את האפליקציות שפיתחו לחנות האפליקציות לרכב המובילה בתעשייה כשהן זמינות לכלל יצרניות הרכב הגלובליות שחברת HARMAN עובדת איתן ובכך להטמיע את האפליקציות שלהם במכונית העתיד

HARMAN, חברת בת בבעלות מלאה של סמסונג, המתמקדת בטכנולוגיות מקושרות לשווקי הרכב, הצרכנות והארגונים, השיקה את ה- HARMAN Ignite Store Developers Portal – האב למפתחים המוקדש לקהילת הפיתוח של Android Automotive. הרכב הפך בשנים האחרונות להרבה יותר מ”מכשיר” שמביא אותנו מנקודה א’ לנקודה ב’, עם מערכות תא-נהג דיגיטליות, מגוון מסכים, חנות אפליקציות ועוד. באמצעות פורטל המפתחים, יכולים מעתה מפתחי האנדרואיד להגיש את האפליקציות שפיתחו לחנות האפליקציות המובילה בתעשייה, HARMAN Ignite Store, כשהן זמינות לכלל יצרניות הרכב הגלובליות שחברת HARMAN עובדת איתן.

פורטל המפתחים החדש מיישם את עשרות שנות המומחיות של HARMAN במגזרי הרכב והטכנולוגיה כדי להאיץ את הפיתוח, הפריסה והאימוץ של אפליקציות אנדרואיד ברכב על ידי הנוסעים והנהגים כאחד. מפתחי אנדרואיד יכולים כעת ליהנות מערכות כלים, תיעוד טכני, גישה לממשקי API ורשת יצרני ה- OEM הקיימת של HARMAN , בעוד שיצרניות הרכב יכולות להחדיר טכנולוגיה ביתר קלות, לשלוט בחוויות וליישם מחוללי הכנסות באמצעות ׳חנות׳ הכוללת אפליקציות שמאושרות מראש על ידי HARMAN.

״יישומים ושירותים של צד שלישי מציעים הזדמנות משמעותית לחדשנות בתחום הניידות – עם אפשרויות בלתי מוגבלות להתחבר, להגן ולבדר את הנהגים ואת הנוסעים שלהם”, אומרת Sripriya Raghunathan, סגנית נשיא בכירה לפתרונות תוכנה, HARMAN ״. ״פורטל המפתחים נבנה לאחר שנים של פיתוח מומחיות בתעשייה כדי לסייע לחבר מפתחי אנדרואיד עם יצרני הרכב, כך שנוכל להגביר את היעילות, הזמינות והבטיחות של יישומי רכב בענן. כעת, עם פורטל המפתחים החדש, מפתחי אנדרואיד יכולים ׳לגעת׳ ביתר קלות בצרכנים באמצעות אספקת חוויות עשירות לשוהים ברכב, יצרני המכוניות מקבלים הזדמנויות חדשות להכנסות והצרכנים יכולים ליהנות מחוויות משופרות במכוניות שלהם באמצעות גישה לתכנים אישיים ומועדפים.״

החל מהיום, מפתחים יכולים לגשת לפורטל המפתחים החדש HARMAN Ignite Store כדי ליצור ולפרוס יישומי מדיה ייעודיים באמצעות פלטפורמה בשירות עצמי. מפתחים יקבלו גישה למשאבים, כולל ערכות כלים, תיעוד טכני, גישה לממשקי API של כלי רכב, שיטות עבודה מומלצות, דוגמאות קוד, הדרכות ועזרי פיתוח אחרים – יחד עם היכולת לשתף פעולה, לבדוק ולתעד יישומים ישירות בפורטל. יצרני OEM יקבלו גישה לצוותי מומחים בתוך HARMAN שיעזרו לאמת פתרונות חדשים ולהעבירם תהליך אימות, כדי להבטיח שהוא יעיל, בטוח ומתאים לסביבות הניידות.

בנוסף ליצירת חוויה עבור צרכנים, עם תוכן שהוא תמיד מותאם אישית, היצרנים יכולים גם ליהנות מהכנסות נוספות ולצמצם את העלויות הקשורות במעקב אחר פתרונות טכנולוגיים חדשים.

פורטל המפתחים HARMAN Ignite Store נמצא בכתובת ignitedevelopers.harman.com.

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.


קרדיט תמונה- ״יח״צ/הרמן

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות