חברת הסייבר Salt Security גייסה 70 מיליון דולר כדי להגן על נקודת חולשה האטרקטיבית ביותר לתוקפים

חברת הסייבר Salt Security גייסה 70 מיליון דולר, כדי להגדיל את הפער בהובלתה בתחום ה-API security, שלפי מכון המחקר גרטנר צפוי להיות הוקטור תקיפה הנפוץ ביותר עבור ארגונים עד שנה הבאה.

ממשקי API אותם מאבטחת Salt Security משמשים למתן גישה למערכות שונות. לדוגמה לקוח המעונין לבצע פעולות דרך אפליקציית הבנק שלו מקבל גישה מהטלפון הנייד למערכת הבנקאית דרך חיבורי API. גם בתהליכים פנים ארגוניים מערכות טכנולוגיות שונות המשמשות את הארגון מתקשרות זו עם זו דרך API. לדוגמה אם קופת חולים צריכה לנהל רישום של חיסוני קורונה בפריסה ארצית, העברה וקבלת מידע בזמן אמת מכל נקודות החיסון עוברים דרך API. למעשה כיום כ-83% מהיקף כל תעבורת האינטרנט עוברת דרך ממשקי API, אך למרות היקף המידע והרגישות סביבו מדובר בממשקים פריצים ברובם. לכן תוקפים הפנו את התמקדותם בממשקים אלו המאפשרים גישה לנתונים ושירותים קריטיים.

Salt Security גייסה את ההשקעה בסבב צמיחה בסדרה C, בהובלת קרן השקעות פרטית Advent International דרך זרוע ההשקעות הטכנולוגיות שלה הפועלת מזה ארבעה עשורים ומנהלת נכסים בהיקף של 76 מיליארד דולר. לסבב הצטרפו משקיעים חדשים ביניהן קרנות הצמיחה  Alkeon Capital ו- DFJ Growth העומדת מאחורי חברות נאסד”ק מוצלחות רבות, ביהינן UiPath, Snowflake, Tesla, Okta, Crowdstrike ועוד. לסבב הצטרפו גם משקיעים קיימים  Sequoia Capital, Tenaya Capital, S Capital VC, מריוס נכט ו- Y Combinator. החברה גייסה שלושה סבבים תוך פחות משנה אחת בהיקף של 120 מיליון דולר, ו-131 מיליון דולר במצטבר מאז הקמתה.

לדברי רועי אליהו, מייסד-שותף ומנכ”ל Salt Security: “המון מתקפות סייבר על ארגונים מהגדולים בעולם מתאפשרות על ידי ממשקי API שלא מאובטחים כראוי, מנגנוני אבטחה קיימים אינם יכולים להגן כראוי מפני האיום החדש ונדרש לאבטח אותם באופן ממוקד. קיים פער עצום בין הנוכחות הגוברת של ממשקים אלו והגישה שלהם למידע הקריטי ביותר של הארגונים לרמת האבטחה הנמוכה, לכן הם משמשים כמשטח תקיפה רחב ומאוד אטרקטיבי.”

Salt Security פיתחה פלטפורמה לאבטחת API מוגנת בפטנט, המסוגלת לחשוף את הפגיעויות הייחודיות לכל API, לזהות תקיפות בזמן אמת ולהגיב לפני שנגרם נזק. המערכת מאתרת באופן אוטומטי את כל ממשקי ה- API המשמשים את הארגון, מאחר ובמרבית הארגונים אין אפילו תיעוד מלא של כל ממשקים אלו. פריסת הפלטפורמה בארגונים מתבצעת תוך מספר דקות, באופן אוטומטי, ללא כל צורך בהתאמה אישית מצד הלקוח.

“אנחנו המובילים העולמיים בקטגוריה חדשה וצומחת של API Security, עם בסיס הלקוחות הגדול ביותר והטכנולוגיה החדשנית ביותר בשוק. אנחנו במסלול לצמוח לחברת ענק ומביאים לשוק פתרון המבוסס ביג דאטה ובינה מלאכותית שאין שני לו בשוק. אני גאה במוצר שפיתחנו, אנחנו מקבלים גם פידבקים יוצאי דופן מהשוק, למשל אנשים ששמעו מלקוחותנו על המוצר והערך שהם מקבלים פנו אלינו כדי להצטרף לחברה”, מוסיף רועי אליהו.

בנוסף להכרזה על ההשקעה, Salt Security מודיעה על מינוי של אנטון גרניק לתפקיד סמנכ”ל מכירות גלובלי. בתפקידו הקודם גרניק שימש כסמנכ”ל לקוחות עולמי ובנה ארגון מכירות גדול בחברת הנאסד”ק Nutanix, עם כניסתו לתפקיד החדש הוא יתמוך בהרחבת הפעילות הגלובלית בשלב הצמיחה הבא של החברה.

חברת Salt Security הוקמה ב-2016 על ידי רועי אליהו (מנכ”ל) ומייקל ניקוסיה (סמנכ”ל תפעול). החברה מעסיקה כ-65 עובדים, 40 מהם מועסקים בישראל והשאר מועסקים בארה”ב. Salt Security מגייסת עשרות עובדים נוספים בחודשים הקרובים כדי לתמוך בהרחבת פעילות החברה הגלובלית ולעמוד בביקוש הגדל לאבטחת API. בין לקוחות החברה ניתן למנות חברות מרשימת פורצ’ן 500, Equinix, Finastra, TripActions, Armis, DeinDeal, תאגידי קמעונאות מהגדולים בעולם, חברות Fintech, SaaS ועוד.


קרדיט צילום: סלי בן אריה.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות