חדשות היום

Telefonica Global Solutions (TGS) בוחרת בגילת לספק את ציוד התקשורת עבור מרכז התקשורת האסטרטגי שלה באריקה, צ׳ילה

פוטנציאל עסקי משמעותי בתחומי התמסורת הסלולרית, והאינטרנט בפס רחב באזורים מרוחקים ברחבי אמריקה הלטינית, הודות לכיסוי הרחב המסופק באמצעות אלומות מלוויינים מרובים של ה- gateway

פתח תקווה, ישראל, 11 במאי 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי נבחרה על ידי Telefonica Global Solutions (TGS) לספק את ציוד התקשורת עבור מרכז התקשורת האסטרטגי שלה באריקה, צ’ילה. מרכז התקשורת באריקה ממוקם תחת gateway של אלומות לוויינים רבים, המספקים כיסוי למספר מדינות באזור. הפלטפורמה של גילת נועדה לתמוך בשילוב חברתי, באמצעות אינטרנט לבתי ספר באזורים מרוחקים, ולייצר פוטנציאל משמעותי להזדמנויות עסקיות באמצעות גישה לקישוריות פס רחב ותמסורת סלולרית ברחבי אמריקה הלטינית.

הפלטפורמה הרב-שימושית של גילת, ה- SkyEdge II-c, מספקת יתרון משמעותי באמריקה הלטינית, הודות לנוכחותו ולמומחיותו של הצוות המקומי, ובכך מאפשרת להאיץ את זמן ההגעה לשוק ולהפחית סיכונים. גילת הצליחה לענות על דרישות  TGS לאספקה דחופה תוך עמידה בלוח הזמנים, ותוך התגברות על הקשיים שנגרמו עקב מגפת ה-COVID-19.

“גילת היא שחקנית וספקית אזורית ותיקה של TGS ואנו מרוצים מהביצועים המקצועיים והיעילים שלה המאפשרים אספקה מהירה בתנאים מאתגרים”, אמר גוסטבו ארדיטי, מנהל יחידת עסקי הלוויין ב- TGS.

“עסקה זו מדגימה את מחויבותה ויכולתה של גילת, לתמוך בצוותי השירות המצויינים של Telefonica ברחבי העולם, ולספק מענה לדרישות הגלובליות שלה,” אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית בכירה בתחום רשתות פס רחב בגילת. “אנו נרגשים מההזדמנויות העסקיות המשותפות והמשמעותיות באזור עם TGS אשר נובעות מההשקעה במיקום אסטרטגי זה ופיתוח הקשר העסקי ארוך הטווח עם TGS.”


תמונת כותרת: Gilat HQ – PR credit

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות