Microchip מפשטת את הפרישה של נקודות גישה של Wi-Fi 6 ושל צומתי תאים קטנים עם מזריק המתח – המפצל (PoE injector) הראשון לריבוי חיבורים ולריבוי ג’יגה-סיביות

מעתה אפשר להתקין התקני Wi-Fi 6 ותאים קטנים בכל מקום שבו הם נדרשים,
בקלות רבה יותר ובחיסכון כספי רב יותר

צ’נדלר, אריזונה, 15 ביוני, 2021 – ארגונים יכולים לפרוש את נקודות הגישה ב- Wi-Fi 6 ואת צומתי (node) הגישה בתאים קטנים בדור 5 של היום, רק במקום שבו קיים חיבור מתח חילופין או אם המתג שלהם יכול לספק להם מתח ונתונים כפי שנדרש. חברת Microchip Technology (Nasdaq: MCHP) יצרה חלופה גמישה יותר וכדאית יותר מבחינה כלכלית, עם מזרק בציוד של מקור מתח (PSE) דרך חיבור Ethernet (PoE) בריבוי חיבורים, נודע גם כהתקן ההרחבה (midspan) הראשון שמאפשר לכל מתג לריבוי ג’יגה-סיביות לתמוך בדרישות הגבוהות לאספקת מתח של התקנים אלו וכן, בקצבי הנתונים הגבוהים שלהם, ללא צורך בהגדרות קונפיגורציה של הרשת או בזמני השבתה.

“המשפחה החדשה של מזרקי PoE, PSE לריבוי חיבורים בריבוי ג’יגה-סיביות מציעה את הדרך הקלה ביותר והכדאית ביותר מבחינה כלכלית להתקנה של התקני Wi–Fi 6 וציוד של תאים קטנים”, אמרה איריס שוקר [Iris Shuker], מנהלת היחידה העסקית לענייני PoE בחברת Microchip. “טכנולוגיה הרשומה כפטנט של חברת Microchip פותרת את האתגר של אספקת מתח להתקנים אלו, תוך כדי כך שהיא גם תומכת בקצבי הנתונים שלהם, 10 ג’יגה-סיביות בשנייה. הטכנולוגיה מפשטת מאוד את הפרישה של נקודות גישה (AP) ברשת Wi-Fi 6 ומאפשרת לספקי שירות להתקין בפעם הראשונה תאי פיקו ותאי פמטו בטכנולוגיית 5G במהירות, ובעלות לא גבוהה, בכל מקום שבו הם נדרשים, ואלה נמצאים לעתים נדירות בסמיכות לנקודת מתח חילופין”.

המתגים עם אספקת מתח דרך חיבור Ethernet (PoE) הפועלים בריבוי של ג’יגה-סיביות בהספק שמספיק להתקני Wi-Fi 6 ולציוד של תא קטן, יקרים ויש קושי להכניסם לשימוש נרחב. דרך כדאית יותר מבחינה כלכלית שבה אפשר להוסיף אספקת מתח לתוך הרשת עבור התקנים מהירים אלו, היא להתקין ביניהם את אחד מהתקני ההרחבה לריבוי חיבורים ולריבוי ג’יגה-סיביות של Microchip וכל מתג סטנדרטי לריבוי ג’יגה-סיביות. כל אחד מהתקני ההרחבה, אשר אותם אפשר לקבל בקונפיגורציות של 6, 12 ו- 24 חיבורי port, תומך בקצבי נתונים גבוהים לפי IEEE 802.11ax של התקני Wi-Fi 6 ומספק עד 60 וואט של הספק מוצא בכל חיבור port לפי מפרטי 802.3bt PoE ו- 10BASE–T של IEEE. את התקני ההרחבה אפשר לנטר ולשלוט בהם באופן מאובטח מרחוק, באמצעות הפלטפורמה PowerView Pro מבוססת הרשת של Microchip.

זמינות

את התקני ההרחבה PD–9506–10GC, PD–9512–10GC ו- PD–9524–10GC של Microchip אפשר לקבל כבר עתה.לקבלת מידע נוסף, יש ליצור קשר עם נציג מכירות או עם מפיץ עולמי מוסמך של Microchipאו לבקר באתר האינטרנט של Microchip, באתר הרכישות של החברה.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות