חדשות היום

LAGEENTUBES בחרה בפלטפורמת ה- Industry 4 של Trunovate כפתרון לניהול OEE, שיפור וייעול רצפת הייצור.

חברת LAGEENTUBES עוסקת משנת 1967 בייצור שפופרות אריזה מפלסטיק ואלומיניום, משלב התכנון, פיתוח, ייצור ומכירת השפופרות בארץ ובחו”ל. כל שפורפרת מותאמת לדרישות הלקוח ותכולת המוצר שלו.

LAGEENTUBES בחרה בפלטפורמת ה- Industry 4 של Trunovate לניהול רצפת הייצור בכל מחלקות המפעל.

במסגרת הפרויקט יוטמע פתרון הכולל: מערכת OEE (Overall Equipment Effectiveness) מערכת לניהול בדיקות האיכות, מערכת לניהול עקיבות, מערכת התראות בזמן אמת וכן שימוש בעזרים טכנולוגים כגון אפליקציה ייעודית למפעיל ולמנהל עם אפשרות להפקת דוחות מתקדמים ועוד.

חברת LAGEENTUBES רואה בפתרון זה מימוש חזון החברה להימצאות בחזית הטכנולוגיה תוך שיפור יכולות המפעל לספק מוצרים מתקדמים ואיכותיים בפרקי זמן קצרים ובעלויות תחרותיות,  לצד איסוף מידע שיאפשר לחברה להקטין את פחתי היצור, צריכת האנרגיה ולחזק את המאמץ להקטין את “טביעת הרגל הסביבתית” שלה.

אדיר אורן מנכ”ל Trunovate אנו שמחים על הבעת האמון והבחירה של LAGEENTUBES בפלטפורמה שלנו עבור ניהול כלל מערך הייצור. LAGEENTUBES הינה יצרן שפורפרות ייחודי מסוגו, המפעיל טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות התומכות בייצור לפי דרישה משתנה וקסטומיזציית המוצר ללקוח הסופי, אני מאמין שיחד עם המערכות שלנו תשפר ותייעל LAGEENTUBES את יכולת הייצור שלה באחוזים משמעותיים

מר יואב גרינברג, מנכ”ל LAGEENTUBES, הוסיף “כמפעל חדשני ומוביל, היה לנו ברור שיש צורך מובהק בטכנולוגיות מתקדמות שיעזרו לנו לנטר ולנהל את כלל מחלקות המפעל באופן פשוט, קל ונח”. “הבחירה ב- Trunovate ובפלטפורמת ניהול הייצור PlantSharp, הייתה עבורנו טבעית ומתבקשת שכן הפתרון ענה על כלל צרכי המפעל ברמה הטכנולוגית לרבות הניסיון המקצועי של Trunovate בפרויקטים מסוג זה”.

“לצורך הפרויקט אנחנו משתפים פעולה עם המכון ליצור מתקדם התומך במאמצים שלנו לקדם הטמעת חדשנות וכלים מתקדמים של תעשייה 4.0 במפעלנו כדי לשפר את כושר התחרות שלנו בארץ ובעולם.”

חברת Trunovate מובילה את פתרונות ה- IIoT בישראל עם פלטפורמת PlantSharp, כפתרון מוביל וחדשני הנותן מענה מקיף לעולמות ה- Industry 4.0. המערכת מספקת פתרונות הן בענן והן כ- SaaS ליישומיOEE  –MES  – סייבר – אנליטיקה – אחזקה מונעת – תכנון הייצור ועוד.

 Trunovate הינה חברת בת של קונטאל טכנולוגיות, המספקת פתרונות טכנולוגיים למגזרי תעשייה שונים במשק עם דגש על חדשנות. יחד עם חברות אחרות בקבוצה מספקת Trunovate פתרון הכולל שילוב רכיבי חומרה ותוכנה.

למידע נוסף ניתן לפנות אלינו באמצעות המייל: info@trunovate.com


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות