Hailo מאיצה את התרחבותה ביפן באמצעות שיתוף פעולה עם Macnica

ההסכם שחתמה היילו ישרת בצורה טובה יותר את בסיס הלקוחות המתרחב של החברה ביפן באמצעות מפיץ מוביל

במסגרת התרחבותה בשוק אסיה והאוקיינוס השקט חתמה חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת שבבי AI למכשירי קצה, על שיתוף פעולה עם חברת מאקניקה (Macnica) מיפן, מפיצה גלובלית מובילה של מוצרים טכנולוגיים, שתמכור את מוצרי היילו ביפן. הסכם ההפצה יאפשר להיילו לשרת בצורה טובה את בסיס הלקוחות המתרחב שלה ביפן למגזרי שוק דוגמת רכב, ערים חכמות, קמעונאות חכמה, תעשייה 4.0 ועוד.

מאקניקה נוסדה בשנת 1972 בעיר יוקוהמה ומתמחה בשיווק מוצרי מוליכים למחצה ומכשירים אלקטרוניים וכן פתרונות מבוססיAI  ו-IoT. פעילותה העסקית פרוסה על פני 24 מדינות ב-84 משרדים ברחבי העולם.

ההסכם החדש הוא מרכיב באסטרטגיית הצמיחה המתמשכת של היילו המתבצע באמצעות חיזוק השותפויות והיחסים עם לקוחות קיימים ביפן והמשך ההתרחבות לשווקים נוספים באזור אסיה והאוקיינוס השקט.

היילו תמשיך לספק את ™Hailo-8, מעבד ה-AI הייחודי והייעודי שלה למכשירי קצה וכן את המודולים עתירי הביצועים M2 ו-mPCI להאצת עיבודי AI, שמסייעים ללקוחות במגוון רחב של ענפים לפתוח עידן חדש של עיבודי AI רבי עוצמה במכשירי קצה.

“שיתוף הפעולה עם מאקניקה הוא צעד גדול קדימה בחיזוק הנוכחות שלנו באזור אסיה והאוקיינוס השקט, במקומות שבהם גוברת ההתעניינות בפתרונות מבוססי AI”, מסר אור דנון, מנכ”ל Hailo, והוסיף: “לכך מתלווה ביקוש גובר של לקוחות יפניים ששואפים לחזק את יכולות ה-AI של מכשירי הקצה. עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות של מאקניקה והתרשמנו מהיחסים העמוקים שלהם עם הלקוחות. אנו בטוחים שהתמיכה החזקה של מאקניקה תסייע לנו להמשיך להרחיב את פעילותנו באזור”.

היילו כבר עובדת עם מספר לקוחות במגוון מגזרים דרך ערוץ ההפצה של מאקניקה, אשר תמשיך לסייע בהפצת מוצרי היילו ללקוחות בשוק היפני ותספק להם תמיכה טכנית מקומית. בנוסף לכך, היא תסייע להאיץ את הפיתוח העסקי ולהרחיב את פעילויות השיווק ברחבי האזור.

“אנו נרגשים לעבוד עם חברה מובילה כמו היילו לאור הפוטנציאל הגדול הטמון בפתרונות ה-AI החדישים שלה למכשירי קצה”, מסר Yusuke Kobayashi, נשיא בחברת מאקניקה אלטימה. “הניסיון העשיר שלנו באספקת פתרונות מוליכים למחצה וטכנולוגיות חדשניות אחרות בשילוב עם המוצרים המתקדמים של היילו והידע של צוותיה יניב ערך משמעותי ללקוחות ביפן”.

שיתוף הפעולה החדש נחתם בעקבות ההקמה של Hailo Japan G.K, חברת בת בבעלות מלאה של היילו שמשרדיה בטוקיו והיא מנוהלת על הירו אוצ’ידה, לשעבר מנהל בכיר בחברת סוני.

מעבד Hailo 8™ מספק ביצועים חסרי תקדים למכשירי קצה. עם קצב עיבוד של 26 טרה פעולות לשנייה (TOPS) וארכיטקטורה חדשנית, הוא מאפשר למכשירי קצה להריץ אפליקציות למידה עמוקה שעד עתה ניתן היה להריצן בענן בלבד. המבנה המתקדם של המעבד מספק ביצועים גבוהים יותר, צריכת אנרגיה נמוכה יותר והשהיה מינימלית – והוא מאפשר בכך שמירה עמוקה יותר על הפרטיות ואמינות משופרת של המכשירים החכמים שפועלים בנקודות הקצה.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז”ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה מעסיקה כיום 150 עובדים בתל-אביב ובחו”ל, וממשיכה לגייס עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות