ספקית תקשורת פס רחב ממקסיקו בוחרת בפתרון אבטחת הסייבר של אלוט להגנה על עסקים קטנים ומשרדים ביתיים מהתקפות סייבר

ספקית התקשורת בפס רחב תספק לעסקים קטנים, בינוניים ומשרדים ביתיים שירותי אבטחת סייבר ובקרת תוכן. הספקית ואלוט יחלקו בהכנסות חוזרות משירותי אבטחה

הוד השרון ישראל, 7 באוקטובר, 2021אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי ספקית תקשורת פס רחב ממקסיקו בחרה בפתרון ה- BusinessSecure של אלוט כפתרון להגנת תקשורת נייחת בפס רחב ללא התערבות, ללקוחות החברה, עסקים קטנים ובינוניים (SMB) ומשרדים קטנים/ ביתיים (SOHO), כנגד מגוון רחב של איומי סייבר ובקרת תוכן.

לאחר שירשמו לשירות, לקוחות SMB ו-SOHO יהיו מוגנים מפני איומי אבטחת סייבר ובכלל זה וירוסים, תוכנות זדוניות, תוכנות כופר, דיוג (Phishing) וסוגים אחרים של מתקפות סייבר, ללא צורך להוריד דבר למכשיריהם. בנוסף יאפשר פתרון ה- BusinessSecureשל אלוט ליצור מדיניות שליטה בתכנים אותה ניתן יהיה להגדיר למכשיר או לקבוצת מכשירים, לסנן אתרים לפי קטגוריות ולהגביל גישה לפי שעות היום. מנויי SMB ו-SOHO לשירותי אבטחת הסייבר ישלמו תשלום חודשי אשר ייצר הכנסות חוזרות אשר יתחלקו בין הספקית לבין אלוט.

פתרון ה- BusinessSecureשל אלוט מספק אבטחה למכשירים המחוברים לרשת העסקית כולל IoT ומכשירים חכמים. הפתרון משתלב בנתב העסקי הקיים בתוספת תוכנה קלה המספקת נראות רשת, אבטחת סייבר, ובקרת תוכן ללא צורך בהתקנה של מכשירי קצה כלשהם אצל הלקוח. פתרון ה- BusinessSecure של אלוט מזהה את ההתקנים המחוברים לנתב ופועל בהתאם להתנהגות המכשיר. כמו כן, הפתרון מגן על הנתב עצמו מפגיעות אבטחה, תוך שימוש באכיפת חוזק סיסמה, ניתוח והגנה על יציאות, ושליטה בבקרות גישה לא מורשות.

“בדומה ללקוחות פרטיים, SMBs ו-SOHOs יכולים מעתה להסתמך על ספקיות שירותי התקשורת שלהן שיגנו עליהם מאיומי סייבר כמו תוכנות זדוניות, תוכנות כופר והתקפות דיוג. לכן אנו מציעים פתרונות כמו BusinessSecure לספקיות שירותי תקשורת,” מסר אמיר אורן, סגן נשיא למכירות באירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואמריקה הלטינית באלוט. “כתוצאה מכניסה קלה לשוק ההמונים, גידול בשביעות הרצון מצד הלקוחות, הכנסות משלימות, וערוץ חדש למעורבות לקוח המזוהה עם המותג, מספר הולך וגובר של ספקיות שירותי תקשורת בוחר בפתרונות אבטחת הסייבר של אלוט ללקוחותיהם.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות