חברת Ramon.Space בצמיחה גלובלית: מינתה את סטיב גוד ל-Chief Commercial Officer וליסה קואו לסמנכ”לית מכירות אסטרטגיות

לשני חברי ההנהלה החדשים של Ramon.Space, ניסיון רב שנים בחברות מובילות בתעשיית החלל. גוד, יוביל את אסטרטגיית החדירה המסחרית לשוק של Ramon.Space, וקואו תניע את כל תהליכי המכירה בחברה

Ramon.Space, המתמחה בתחום המחשוב לתעשיית החלל, הודיעה היום על מינויו של סטיב גוד כמנהל מסחרי ראשי ועל ליסה קואו כסמנכ”לית מכירות אסטרטגיות. זאת במטרה להמשיך את הצמיחה שחווה החברה בשנים האחרונות, ולהרחיב את עסקיה ואת שיתופי הפעולה הנרחבים שהיא מקיימת. גוד יוביל את אסטרטגיית הפעילות המסחרית, פיתוח החדירה לשוק והתנעת תהליכים עסקיים אסטרטגיים. קואו תתמקד בהנעת תהליכי המכירה עבור לקוחות חדשים וקיימים, במטרה לעמוד במשימה, שהציבה לעצמה החברה: לפתח ולהפעיל מערכות מחשוב בחלל תואמות למערכות הפועלות בכדור הארץ.

סטיב גוד הוא בעל רקע וניסיון רב שנים בתעשיית החלל הבין לאומית בתחום פיתוח-עסקי, שיווק והובלת תהליכי הטמעה ומכירת מוצרים משלב ראשוני עד להבאת המוצר אל הלקוח. בשנים האחרונות, כיהן כסמנכ”ל פיתוח עסקי בחברת Thales Alenia Space בצפון אמריקה. כמו כן, הוא כיהן בשורה של תפקידים בכירים, בין השאר, ב-Intelsat, חברת הלוויינים מהגדולות והמובילות בעולם, שם כיהן כסמנכ”ל לשירותי רשת, ובחברת Comtech EF Data, שם כיהן כסמנכ”ל בכיר ל-Premium Enterprise וסמנכ”ל שיווק.

ליסה קואו, בעלת רקע עשיר בעבודה מול לקוחות על פרויקטים חדשניים ומתקדמים ועל הטמעת טכנולוגיות חלל חדשניות, במסגרת האסטרטגיה העסקית שלהם. במהלך השנים האחרונות, ליסה כיהנה במספר תפקידי מפתח בחברות ממשלתיות ומסחריות בתחום תעשיית החלל, ביניהן:   Panasonic  The Boeing Company ,Northrop Grumman ,The Aerospace Corp ,Avionics.

אבי שבתאי, מנכ”ל Ramon.Space: “סטיב וליסה מביאים איתם ניסיון וידע רב, שיסייע ל-Ramon.Space להגיע לשיאים והישגים רבים. ההצטרפות שלהם לחברה הינה המשך ישיר לצמיחה המשמעותית שחווה החברה בשנים האחרונות. הם יובילו פתיחת שווקים חדשים שיאפשרו לפתח Data Centers ומחשוב קצה בעל ביצועים גבוהים בחלל. בשנים הקרובות, משימות החלל השונות צפויות להיות מורכבות ומאתגרות יותר, ולצורך כך אנו שואפים לפתח ולקדם עוד יותר את מערכות המחשוב בחלל ולחזק את מעמדה של ישראל בתור שחקנית משמעותית בתעשיית הניו ספייס”.

סטיב גוד, מנהל המסחר הראשי הנכנס, ב-Ramon.Space: “במהלך 25 השנים האחרונות, עבדתי על מוצרים מגוונים בכל שרשת הערך , החל מיצרני ציוד לוויינים, תחנות קרקע ועד למפעילי לוויינים וספקי שירותים. ההצטרפות אל Ramon.Space, היא אחת ממשימות החלל המסקרנות ביותר שלקחתי בהן חלק. כתעשייה, עלינו להתקדם למערכות מבוססות תוכנה מתקדמות, אשר ניתנות לתכנות מלא, על מנת לאפשר את הוורסטיליות ההכרחית להטמעת יישומי חלל דינמיים מורכבים הנדרשים על ידי הלקוחות השונים על כדור הארץ”.

ליסה קואו, סמנכ”לית הנכנסת למכירות אסטרטגיות ב-Ramon.Space: “אני מאוד מתרגשת מההזדמנות לעבוד באחת החברות המובילות בתעשיית החלל, לצד אנשי המקצוע מהבכירים שיש, שהפכו את החזון של פיתוח מערכות מחשב, אשר עמידות בתנאי הסביבה הקשים של החלל ומביאות את יכולות המחשוב הקיימות על כדור הארץ למציאות”.


תמונת כותרת: סטיב גוד, מנהל המסחר הראשי הנכנס, ב-Ramon.Space

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות