חדשות היום

רבעון שיא ל-ABRA

החברה סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של כ-62.5 מיליון שקל לעומת 8.8 מיליון שקל ברבעון המקביל וכ-45 מיליון שקל ברבעון הקודם

הרווח התפעולי לפני מס (EBITDA) הסתכם בכ-5.1 מיליון שקל לעומת הפסד ברבעון המקביל וכ-3.8 מיליון שקל ברבעון הקודם

ABRA , המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2021 ולתשעת החודשים הראשונים של השנה. הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-62.5 מיליון שקל לעומת כ-45 מיליון שקל ברבעון הקודם וכ-8.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול בהכנסות נבע בשל איחוד תוצאותיהן של חברות שנרכשו בשנת 2020 ובשנת 2021 ומגידול אורגני והשבחת החברות שנרכשו . הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-137.5 מיליון שקל לעומת כ-12.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

שי אוזון, מנכ”ל ABRA: “הרבעון השלישי של 2021 הוא רבעון שיא מבחינתנו ומייצג את הרכישות שביצענו עד כה. ABRA עומדת בקצב ההכנסות שהבטחנו, כמו גם ברווח התפעולי בנטרול הפחתות חשבונאיות, וזאת, על אף מספר פחות של ימי עבודה שהיו הרבעון על רקע החגים. אברא היא חברה הנמצאת בשלבי צמיחה מואצת, תוצאות הפעילות גדלו לא רק ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, אלא גם ביחס לרבעון השני של 2021. נמשיך בתהליך הרכישה והגדלת היצע השירותים של החברה לצד מימוש תהליכי סינרגיה והשבחת החברות שנרכשו.”

ה-EBITDA (הרווח התפעולי לפני מס) הסתכם בכ-5.1 מיליון שקל לעומת כ-2.7 מיליון שקל ברבעון הקודם ו-EBITDA שלילי של כ-0.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.  רווח זה משקף את תוצאות החברה מפעילותה העסקית בנטרול הפחתות חשבונאיות. הגידול ברווח נובע בחלקו מאיחוד לראשונה של חברות במהלך 2021 וחלקו מגידול אורגני בפעילות החברה. ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-10.6 מיליון שקל לעומת EBITDA שלילי של 3.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

יתרת המזומנים ושווי המזומנים של החברה בסוף הרבעון השלישי של שנת 2021 הסתכמה בכ-65 מיליון שקל. נכון למועד פרסום הדוח, החברה מחזיקה שני מכשירי CLO בלבד, בשווי כולל של כ-6.1 מיליון שקל.

ההון העצמי של החברה של החברה לתום הרבעון השלישי הסתכם בכ-188 מיליון ש”ח בהשוואה לסך של כ- 122 מיליון ש”ח בתום שנת 2020. הגידול בהון העצמי נבע בעיקר מהנפקת זכויות למניות לבעלי המניות הקיימים ומרווחי החברה.

נכון למועד פרסום הדוח, מנהלת החברה משאים ומתנים לרכישת חברות נוספות בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה. אברא נמצאת בתנופת צמיחה. בחודשים האחרונים השלימה החברה רכישה של כשלוש חברות: Neway , הירולו וענאגל. Neway עוסקת באפיון, הקמה והטמעה של סביבת “ענן” ארגונית על פלטפורמת הענן של מייקרוסופט והיא פועלת בישראל ובארה”ב.

הירולו עוסקת בפיתוח בטכנולוגיות דיגיטל, מבצעת פרויקטי פיתוח לחברות סטארט-אפ, ארגונים בינוניים וגדולים, מסייעת לארגונים בטרנספורמציה דיגיטלית ומספקת מגוון רחב של פתרונות משלב תכנון הפתרון, פיתוח, עיצוב ועד בדיקות התוכנה. וענאגל עוסקת בתחום תשתיות חומרה, הטמעת פריוריטי, מערכות ליבה ודיגיטל.


תמונת כותרת: שי אוזון מנכל אברא 1- קרדיט לצילום ליבי קטן נאור

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות