חדשות היום

חברת Samtec רכשה את חברת Ultra Communications בע”מ

הרכישה מחזקת את היצע המוצרים הסיב אופטיים של Samtec עבור יישומי צבא/ אוויר
ויישומים שמתאימים לתנאי סביבה קשים

ניו אלבני, אינדיאנה, ארה”ב:   חברת Samtec, יצרנית עולמית של קו רחב של פתרונות לחיבורים אלקטרוניים פנימיים הכריזה על הרכישה של חברת Ultra Communications יצרנית של רכיבים דיגיטליים מהירים ושל רכיבי ת”ר (RF) סיב אופטיים, שבסיסה בוויסטה שבקליפורניה, ארה”ב.

יכולות הליבה של Ultra Communications כוללות תכנון מעגלים, תכנון מארזים אופטו אלקטרוניים וייצור של רכיבים סיב אופטיים. החברה, שנוסדה בשנת 2005, מחזיקה בנכסים אינטלקטואליים (IP) וטכנולוגיות משמעותיים, עם תוכניות פעילות בתחומי צבא – אוויר, חלל לוויינים, כלי רכב קרקעיים, מכ”ם וקישוריות בכלי שיט.

“Ultra Communications מציעה הזדמנות מרתקת לחזק ולהרחיב את היצע המוצרים הסיב אופטיים שלנו עבור יישומי צבא/ אוויר לתנאי סביבה קשים”, אמר Brian Vicich, סמנכ”ל לענייני טכנולוגיה של Samtec. “המומחיות שלהם בתכנון מעגלים מהירים לאותות מעורבים, במארזים לצימוד חשמלי ואופטי באמינות גבוהה ובבדיקות ברמה גבוהה של פרוסות (wafer) ושל רכיבים, בשילוב עם המומחיות שלנו בתכנון מתקדם של חיבורים פנימיים, תספק פתרונות מוקשחים של מוצרים וטכנולוגיה עבור הלקוחות שלנו”.

לחברת Samtec יש בסיס לקוחות מבוסס בשוקי התעשייה והצבא אוויר עם קו מוצרי FireFly™ שלה. המוצרים של Ultra Communications, שמתאפיינים בתהליך חיבור שמתאים להלחמת גל בטכנולוגיית התקנה משטחית (SMT), משלימים את משפחת FireFly. הרכישה מספקת ללקוחות בתחומי החלל – אוויר והצבאי – אוויר אפשרות נוספת לקבל גודל קטן, משקל והספק נמוכים (SWaP) עבור תנאי סביבה קיצוניים.

“אנו נרגשים להצטרף לצוות של Samtec. קיימות נקודות של פעילות משולבת והזדמנויות חדשות עבורנו. יחד אנחנו יכולים להגיע מהר יותר לשוק עם מוצרים חדשים ולספק ערך רב יותר ללקוחות שלנו”, אמר Charlie Kuznia, נשיא Ultra Communications.

Samtec מתכננת לשמור את הפעילויות וצוות העובדים במתקן של Vista בקליפורניה שבארה”ב.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות