חדשות היום

החברות abra ו- monday.com חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי

אברא תטמיע את מערכת ההפעלה לעבודה (Work OS) של מאנדיי בארגונים בשוק המקומי והעולמי

חברת אברא (abra) המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת מאנדיי (monday.com), מערכת הפעלה לעבודה (Work OS) המאפשרת לארגונים בכל סדר גודל ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם.

במסגרת שיתוף הפעולה, אברא, שמתמחה, בין היתר, ביישום פתרונות מבוססי תהליכים, מתודולוגיות ומוצרי תוכנה מתקדמים לניהול פרויקטים, תציע את מערכת ההפעלה לעבודה של מאנדיי כחלק מסל הפתרונות המשולבים שלה לניהול פרויקטים בארגון. אברא תלווה את הארגונים בתהליך כולו, החל משלב אפיון הצרכים, דרך הטמעת הפלטפורמה והפתרונות של מאנדיי ועד יצירת אינטגרציה מורכבת עם מערכות שונות בארגון  כך שהלקוח יקבל פתרון הוליסטי המותאם בדיוק לצרכיו.

” הסכם אסטרטגי זה מצטרף להסכמי השותפות עליהם חתמה אברא עם ספקי טכנולוגיה מובילים בעולם.” מוסר  איציק טאיב, מנהל הפיתוח העסקי של אברא. “אנו רואים עצמנו כחוליה מרכזית בקשר בין ארגונים גדולים לטכנולוגיית מידע. ארגונים הרוצים להגשים יעדים עסקיים ואסטרטגיים נעזרים בנו על מנת ליישם ולפתח מערכות מידע מתקדמות. אנו מתמחים בטכנולוגיות רבות ומאפשרים ללקוח לקבל פתרון מיטבי לצרכיו תוך התאמת טכנולוגיית המידע המתאימה ביותר למימוש צרכיו. הפלטפורמה של מנדיי תאפשר ללקוח לקבל תמונה שלמה על שלל המשימות בארגון ולקשור אותה עם מערכות אחרות הפועלות בארגון.”

על שיתוף הפעולה בין החברות, אומר  דור וינטר, מנהל שותפויות עסקיות בחברת מאנדיי, “השותפות משמעותית מאד עבורנו בשל מגוון הלקוחות הרחב של אברא: גופים פרטיים לצד ממשלתיים וארגונים הפועלים בתעשיות שונות. יחד עם ההבנה של מומחי אברא בתהליכים ואסטרטגיה ארגונית וההכרות העמוקה שלהם עם הצרכים הספציפיים של כל ארגון, אנו יכולים יחד למקסם את יכולות הפלטפורמה והפתרונות החדשניים של מאנדיי וכך להביא ערך מוסף אמיתי ומענה מקצועי נכון ומדויק לכל לקוח. אנו רואים באברא כשותף מוביל באזור.”

לדברי אפרת מנצור EVP באברא, המהפכות בעולם ניהול הפרויקטים יאפשרו לארגונים לעבוד באופן יעיל יותר ולמקד את האנרגיות בצורה אפקטיבית ומכוונת תוצאות:

“במקום שמנהל הפרויקט יעסוק בעבודות מונוטוניות של איסוף נתונים ועבודה מול מספר מערכות שונות, הוא יתמקד בניתוח חכם ומניע לפעולה של המידע שנאסף באוטומציה ויפיק מהם תובנות והחלטות בזמן קצר שייצרו ערך. כמו כן, כל התהליך ינוהל במערכת מתקדמת אחת שתשקף ל-SRO תמונת מצב עדכנית ומלאה של כל הפרויקטים. ככלי תומך בקידום האסטרטגיה והיעדים של הארגון.


בתמונה: מימין לשמאל: איציק טאיב, מנהל פיתוח עסקי באברא; אפרת מנצור EVP  באברא, קרן עמר EVP באברא; דור וינטר, מנהל שותפויות עסקיות במאנדיי, ברק זיגדון, מנהל שותפויות אסטרטגיות אירופה ומזרח תיכון במאנדיי

קרדיט:יחס”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות