חדשות היום

חברת הטכנולוגיה הישראלית ‘אורקם’ קוטפת שוב את הפרס היוקרתי ב-CES

OrCam MyEye PRO זכה בפרס החדשנות במסגרת יריד הטכנולוגיה הגדול בעולם CES 2022 –

חברת אורקם, הרותמת את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם כדי לפתח מוצרים מבוססי בינה מלאכותית, קוטפת שוב את פרס היוקרתי – פרס החדשנות של ה-CES לשנת 2022.

פרסי החדשנות של ה-CES  מוענקים על ידי התאגדות הטכנולוגיה הצרכנית, Consumer Technology Association (CTA), והשנה הזוכים בפרס נבחרו מתוך מספר שיא של למעלה מ-1,800 מוצרים.

כמו כן, לפני מספר שבועות זכתה ‘אורקם’ להיכנס לרשימת 100 ההמצאות הטובות, מטעם מגזין “טיים” עם מכשיר דגל נוסף: OrCam Read.

OrCam MyEye PROשזכה בפרס החדשנות של CES לשנת 2022, הן בקטגוריית הנגישות והן בקטגוריית הבריאות ואיכות החיים, ובהמצאה הטובה ביותר של מגזין TIME לשנת 2019, הוא מכשיר מהפכני ומשנה חיים עבור עיוורים ולקויי ראייה. הטכנולוגיה מאפשרת למשתמשים לקרוא טקסטים, לזהות פרצופים, שטרות, צבעים ואף לערוך קניות, ולנהל אורח חיים עצמאי יותר.

בנימוקיהם כתבו השופטים על מכשיר האורקם: “יכולת הקריאה החכמה האינטראקטיבית מאפשרת למשתמשים חוויה המותאמת במיוחד בשבילם”.

הגירסה החדשה של מכשיר ה-OrCam MyEye PRO כולל תכונות חדשות המאפשרות למשתמשים לשלוט במכשיר באמצעות פקודה קולית (“Hey OrCam”) וכן פיצ’ר הקריאה החכמה המסייעת למשתמש לשלוף רק את המידע הרלוונטי עבורו (דוגמת כותרות, הסכום לתשלום, תאריכים, וכד’).

מכשיר האורקם זמין היום גם בשפה העברית ומסובסד לזכאים ע”י ביטוח לאומי, משרד הרווחה וקופות החולים.  

“אנחנו חיים בתקופה של חוסר ודאות, ובכל זאת OrCam מבינה שהאתגרים של המשתמשים שלה לא פסקו במהלך המגיפה. ההפך, הם רק התעצמו”, אמר פרופ’ אמנון שעשוע, מייסד שותף ויו”ר משותף של אורקם. “אנו גאים בתפקיד שהטכנולוגיות שלנו ממלאות בסיוע למשתמשים במהלך תקופה זו, ובסיפוק העצמאות שהן יעניקו גם בעתיד.”

רני חגג, מנכ”ל אורקם הוסיף: “טכנולוגיות הבינה המלאכותית שלנו מעניקות איכות חיים ועצמאות לאנשים רבים ברחבי העולם. אני שמח ומודה על ההערכה הרבה שהטכנולוגיה שלנו זוכה לקבל במסגרת ה-CES – יריד הטכנולוגיה הגדול והחשוב בעולם. בימים אלה אורקם נמצאת בתנופה אדירה ועומדת בפני השקת פיתוחים חדשניים נוספים. כחלק מזה אנחנו גדלים ומגייסים מגוון כישרונות לנבחרת המצוינת של אורקם אשר יהוו כוח משמעותי בחברה שמשנה את המציאות עבור אנשים רבים ברחבי העולם.”

חברת OrCam הוקמה בשנת 2010 על ידי פרופסור אמנון שעשוע, מייסד שותף ומנכ”ל משותף, וזיו אבירם, מייסד שותף ומנכ”ל משותף, והיא מוכרת בשל חידושיה פורצי הדרך. מטרתה העיקרית של OrCam היא לרתום את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם כדי לפתח מוצרי עזר מבוססי בינה מלאכותית. החברה ממשיכה להתמקד במחקר ופיתוח מתמשך כדי לסייע למשתמשים למקסם את הפוטנציאל שלהם בעזרת טכנולוגיית AI המביאה גישה חדשה לעולם.

כיום מכשירי האורקם מעניקים חיים עצמאיים יותר למשתמשים ב 40 מדינות מסביב לעולם וזמינים ב-25 שפות.


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות