חדשות היום

סיוה תספק ל-Winner Micro הסינית טכנולוגיות בלוטות׳ ו-Wi-Fi עבור מוצרי IoT  

(לאס וגאס, 5 בינואר 2022)  ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), הודיעה כי תספק לחברת השבבים הסינית ווינר מיקרו (Winner Micro) טכנולוגיות בלוטות׳ 5 ו-Wi-Fi 6 המיועדות למוצרי IoT. טכנולוגיות הקישוריות של סיוה ישולבו בין השאר ביישומי בית חכם, מכשירים לניטור רפואי, מערכות מעקב בווידאו, ויישומים תעשייתיים.

ווינר מיקרו, המספקת שבבי תקשורת אלחוטית למוצרי IoT, דורגה לאחרונה על-ידי מגזין השבבים EETimes ברשימת 100 חברות ההזנק המבטיחות.

טכנולוגיות הבלוטות׳ וה-Wi-Fi של סיוה שולבו עד כה ביותר מ-3 מיליארד מוצרי אלקטרוניקה, בית חכם, מכשירי IoT ויישומים תעשייתיים של יצרנים ומותגים מובילים, וכן יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.

האצת תהליך הפיתוח

״ניסיונה המוכח של סיוה בפיתוח טכנולוגיות בלוטות׳ ו-Wi-Fi מתקדמות הוא ללא תחרות״, אמר מנכ״ל ווינר מיקרו, לי קינג. “הסכם זה מאפשר להאיץ את פיתוח דור השבבים הבא שלנו המיועד למוצרי IoT ומיקרו בקרים, העונה על הביקוש העצום לשבבי קישוריות אלחוטית בשוק ה-IoT״.

מנהל פעילות ה-IoT של סיוה, טל שלו, הוסיף: ״אנו שמחים על הצטרפותה של חברה חדשנית כמו ווינר מיקרו לרשימת לקוחותינו בתחומי הבלוטות׳ וה-Wi-Fi. מדובר בחברה בעלת ניסיון מוצלח בפיתוח שבבי קישוריות באיכות גבוהה, והטכנולוגיות המתקדמות שלנו יסייעו לה להמשיך בדרך זו״.


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות