תא”ל (במיל’) רלי מרגלית חובר למיזם אסטרטגי של קבוצת פנג’יה שנועד לייעץ, לספק מוצרים ולנהל את תחום הקורונה עבור ממשלות ברחבי העולם

מרגלית שימש עד לאחרונה כמפקד מפקדת הקורונה הלאומית “אלון” של פיקוד העורף

קבוצת פנג’יה (Pangea), אחת מהחברות המובילות בישראל בפתרונות של טרנספורמציה דיגיטלית, מצרפת לשורותיה את תא”ל (במיל’) רלי מרגלית, ששימש עד לאחרונה כמפקד מפקדת הקורונה הלאומית “אלון” של פיקוד העורף.

בתפקידו כמפקד מפקדת “אלון” וקודם לכן כמפקד מרכז החקירות האפידמיולוגיות סייע מרגלית למשרד הבריאות בקטיעת שרשרת ההדבקה החל מהגל השני של הקורונה והוביל חלקים משמעותיים מאופרציות הקורונה בישראל לרבות בדיקות קורונה, חקירות אפידמיולוגיות, בידודים, ריצופים גנטיים, חיסונים ועוד.

פנג’יה, שמתמחה בפיתוח ויישום שירותים דיגיטליים עבור ממשלות וארגונים ברחבי העולם, מספקת בשנתיים האחרונות פתרונות להתמודדות עם הקורונה. ביניהם: שירות בדיקות קורונה Test2fly ליוצאים לחו”ל המתבצע במתחם שדה התעופה בן גוריון (לאחר זכייה במכרז רשות שדות התעופה) ושירות LAB2DOOR המציע בדיקות קורונה פרטיות המבוצעות בבית הלקוח או במשרד. כמו כן, פיתחה החברה מערכות בקרת כניסה לעובדים בעלי תו ירוק שהותקנה בחברות ובבנייני משרדים.

רלי מרגלית יחבור למיזם אסטרטגי בינלאומי חדש של חברת פנג’יה שמטרתו לייעץ לממשלות בכל תחומי ניהול אופרציית הקורונה, לרבות בדיקות מסוגים שונים, חיסונים, ריצוף גנטי, ועוד. המיזם יסייע לממשלות בבניית מערכי בדיקות וניהולם, הקמת מערכי חיסונים וניהולם, ומתן פתרונות תקשורת(IT) לשליטה ובקרה ברמה הלאומית. כמו כן, תסייע פנג’יה לממשלות בהקמת מערכי בדיקות בשדות תעופה, ביצוע סקר וריאנטים במחוזות, במתן פתרונות אשפוז וניטור ביתיים, ובייעוץ בבחירת אסטרטגיות לניהול והערכות למשברים לאומיים, בדגש על משברים רפואיים.

רפי קמינר, מייסד ומנכ”ל קבוצת פנג’יה: “ההתמודדות של מדינות עם קורונה מחייבת ידע וניסיון רב תחומי הכולל פיתוח פתרונות טכנולוגיים, פריסה ותפעול בהיקף של מדינה, תוך יכולת לשיתוף פעולה בין המגזר הפרטי, הציבורי והממשלתי. מדינות רבות מתקשות להתמודד עם שילוב כה מורכב ורב ממדי של יכולות ואני מאמין שהיכולות המשולבות של פנג’יה ורלי מרגלית יוכלו לגשר על הפערים של מדינות רבות, כולל מדינות גדולות ומתקדמות שחלקים רבים מהאופרציה שלהן, בכל הקשור להתמודדות עם אתגרי מגיפת הקורונה, לוקים בחסר או לא מספיק יעילים”.

רלי מרגלית: “אני מודה על האפשרות להצטרף כיועץ לחברת פנג׳יה ולסייע לה בפיתוח החטיבה הרפואית ופתרונות לקורונה, שעתידה לפעול מחוץ לתחומי מדינת ישראל. אני מאמין כי הניסיון והידע הרב שצברתי בתפקידיי האחרונים, יוכלו לסייע גם למדינות נוספות הזקוקות לכך לשם חזרתן לשגרה”.


תמונת כותרת: משמאל לימין- רפי קמינר (מנכ”ל פנג’יה)+ רלי מרגלית. קרדיט צילום: Pangea

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות