חדשות היום

קנוניק סקיוריטי- סטארטאפ אבטחת סייבר להגנה על יישומי ITהשלים סבב גיוס Seed בסך -6 מיליון דולר.

הגיוס יאפשר לחברה להאיץ את יציאתה לשוק עם השקת הפלטפורמה ולהמשיך בפיתוח הפתרון הייחודי, שכבר מוטמע בלמעלה מעשרים ארגונים ברחבי העולם.

Canonic Security, חברת סטארט-אפ אבטחת סייבר להגנה על יישומונים ותוספי SaaS עסקיים, הודיעה היום על השלמת גיוס סיד בסך 6 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בארץ ובעולם: First Round Capital, Elron Ventures, SV Angel, Operator Partners ו- toDay Ventures.

בבד בבד החברה השיקה את פלטפורמת ניהול היישומים הארגוניים – Canonic App Governance, המאפשרת לראשונה להגן על אפליקציות עסקיות בטכנולוגיית sandbox.

הפלטפורמה מובילה את תחום אבטחת יישומי SaaS, ומאפשרת לארגונים לדמות התנהגות יישומונים ותוספי צד ג’ בזמן אמת בסביבת SaaS ייעודית לפני מתן גישה למשאבים ארגוניים. כספי הגיוס יאפשרו לחברה להאיץ את יציאתה לשוק עם השקת הפלטפורמה ולהמשיך בפיתוח הפתרון הייחודי, שכבר מוטמע בלמעלה מעשרים ארגונים ברחבי העולם.

Canonic Security הוקמה בשנת 2020 על ידי צוות יזמים מנוסים בתעשיית הסייבר, מנכ”ל החברה בוריס גורין וסמנכ״ל טכנולוגיות ניב שטיינגרטן. בתפקידו הקודם גורין כיהן כמנהל פעילות מחקר אבטחת מידע  ב-Proofpoint שם הוביל את מוצר זיהוי איומי ה- SaaS, משלב הרעיון ועד להתקנות באלפי ארגונים. ניב שטיינגרטן לשעבר מייסד ושותף ב-OverOps, הוביל את התכנון והפיתוח של אחד הפתרונות הראשונים בתחום ניתוח ביצועי אפליקציות.

כיום Canonic Security מעסיקה יותר משלושים עובדים, הכוללים חוקרי סייבר ומהנדסי תוכנה יוצאי חברות אבטחה מובילות כמו PerimeterX, Sygnia ו-Proofpoint.

״יישומי ענן ממשיכים לצמוח וכמוהם הסיכונים וההתקפות עליהם. טכנולוגיות קיימות הנשענות על ניטור תעבורת רשת (CASB) או קונפיגורציה (SSPM), לא מודעות לקוד שמתחבר או רץ באופן טבעי על פלטפורמות SaaS ולא נבנו לזהות חולשות והתקפות שמבוססות עליו.״ אמר בוריס גורין, מייסד שותף ומנכ”ל, Canonic Security. “אנו גאים להשיק את Canonic Security ולחשוף את פלטפורמת האבטחה הראשונה בתעשייה, המספקת הגנה ייעודית להתמודדות עם איומים מבוססי SaaS.”

“סביבות SaaS עסקיות מאפשרות למשתמשים להתחבר למשאבים ארגוניים על ידי אישור כל אחת מאלפי מיקרו-אפליקציות, תוך שימוש במגוון גובר של אפיקי אינטגרציה. מציאות זו מציבה סדרי גודל חדשים המתבטאים בחולשות ואיומי אבטחה ייחודים לעולם יישומוני SaaS“, אמר ג’וש קופלמן, מייסד ושותף ב-First Round. “הגישה של Canonic נותנת מענה לאתגרים הללו על ידי סיוע לצוותי אבטחה לנטר ברציפות, ובכך לזהות ואף לסכל את האיומים הנובעים מחיבור של כל אינטגרציה ותוסף”.

“צוות תיפעול אבטחת מידע שניהלתי היה בין הראשונים להטמיע את הפלטפורמה של קנוניק בסביבה כדי לתמוך בגילוי של איומים מבוססי SaaS ולספק יכולות תגובה תוך תמיכה באלפי משתמשים.״ אמר קובי כץ סמנכ״ל טכנולוגיות מערכות מידע לשעבר ברפאל והוסיף ״בכך שיפרנו יכולות זיהוי אפליקציות זדוניות, שגיאות תצורה, ותבניות התנהגות אנומליות בזמן אמת במטרה לצמצם באופן דרמטי את משטח התקיפה״.

“אנו רואים פוטנציאל אדיר באוטומציה של אבטחת יישומי SaaS, ובסיוע לארגונים לצמצם את משטח התקיפה שלהם”, אמר זוהר רוזנברג (אל”מ בצה”ל), לשעבר ראש חטיבת הסייבר ביחידת 8200 ושותף באלרון ונצ’רס. הניסיון והגישה הייחודית של הצוות מחזקים את Canonic כפיתרון חדשני עם פוטנציאל שיבוש שוק בעולם אבטחת יישומי SaaS. “פלטפורמת App Governance של קנוניק כבר מנטרת עשרות אלפי אפליקציות, ומגנה על מאות אלפי משתמשים במספר תעשיות, כולל שירותי בריאות, בטחון ותוכנה מובילים בארה״ב ואירופה.


תמונת כותרת: מייסדי קנוניק- בוריס גורין וניב שטיינגרטן. צילום דויד גארב.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות