חדשות היום

סלברייט פותחת מרכז מחקר ופיתוח חדש בתל אביב

החברה מגייסת עובדים נוספים לקבוצת המחקר וממנה את גיל קמינקר לסמנכ”ל המחקר של החברה

חברת סלברייט (נסד”ק: CLBT), המובילה העולמית בפתרונות Digital Intelligence (DI) למגזר הציבורי והפרטי, מרחיבה את פעילות המחקר והפיתוח שלה בישראל. בימים אלה, החברה משיקה מרכז מחקר ופיתוח בתל-אביב, שישמש את עובדי קבוצת המחקר שלה בישראל. במקביל, החברה מגייסת עובדים חדשים ומינתה את גיל קמינקר לסמנכ”ל הממונה על המחקר בחברה. המרכז החדש ממוקם במגדלי אלון בת”א, והוא משתרע על שטח של כ-600 מ”ר. הוא מאכלס כעת קבוצת מחקר של 35 עובדים, המתווספים לחוקרים נוספים של הקבוצה מרחבי העולם, והחברה מתכוונת לגייס עד סוף השנה 10 עובדים נוספים למחלקת המחקר בהם ראשי צוותים, מפתחים ומומחי מחקר.

גיל קמינקר, שמנהל את קבוצת המחקר קודם לדרגת סמנכ”ל. קמינקר הצטרף לסלברייט לפני כ-6 שנים. לפני סלברייט, היה אחד העובדים הראשונים בחברת North-Bit, ובצבא שירת ב-8200 בשורה של תפקידי מחקר וניהול במשך 6 שנים, ולוקח חלק פעיל בהכשרות המחקר המובחרות של חיל המודיעין עד היום. הוא בוגר תואר במדעי המחשב בהצטיינות מאוניברסיטת ת”א.

“סלברייט נמצאת על מסלול צמיחה, לאור הזדמנויות עסקיות רבות שעומדות בפנינו והביקוש הגדל למוצרינו, אשר משרתים את גופי אכיפת החוק בעולם בתהליכי החקירות הדיגיטליות שלהם. לשם כך אנחנו זקוקים לעובדים איכותיים ומוכשרים שיקחו חלק באתגרים טכנולוגיים מרתקים”, אומר יוסי כרמיל, מנכ”ל סלברייט. פתיחת מרכז המחקר החדש בלב העיר תל אביב תאפשר לנו גמישות רבה יותר בגיוס עובדים וטאלנטים, בנוסף למטה החברה ומרכז הפיתוח הראשי בפתח תקוה. אנו גאים להיות בין חברות ההייטק שמגייסות גם בתקופה הנוכחית, ושמחים על האפשרות להפעיל מרכז מחקר ופיתוח נוסף כחול לבן.”


תמונת כותרת: גיל קמינקר. קרדיט :יח”צ.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות