חברת האוטו-טק סיפיה וויז’ן מודיעה על זכייה במכרז של יצרנית הרכב Chery עמה תכנס לראשונה לשוק האירופאי

סיפיה תספק את מערכת ה- Driver Sense שלה לניטור נהג (DMS) לרכב חשמלי (EV) המיועד לשוק האירופאי

עם הזכייה במכרז זה, לחברה זכיות במכרזים להטמעת מערכת ה- Driver Sense ב- 24 דגמי רכב (Design Wins) עם 5 יצרניות רכב שונות

יהודה הולצמן, מנכ”ל סיפיה, מסר: “הזכייה במכרז זה מהווה כניסה משמעותית של סיפיה לשוק האירופאי, שוק בעל חשיבות אסטרטגית ואחד ממנועי הצמיחה של החברה, המונע על ידי רגולציה המחייבת התקנת מערכות לניטור נהג ברכבים חדשים באיחוד האירופי החל משנת 2024. מערכת ה- Driver Sense שלנו מספקת ליצרניות הרכב ולספקי Tier-1 פתרון ניטור נהג העומד בדרישות הרגולטוריות המחמירות ביותר כיום. אנו מאמינים ביכולת הטכנולוגית של הפתרון שלנו לייצר חוויית נהיגה בטוחה וטובה יותר, וממשיכים לפעול להעמקת חדירתנו לשוק האירופאי.”

סיפיה וויז’ן בע”מ (“סיפיה”, ת”א: ספיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרני רכבים ולציי רכב,  הודיעה היום כי זכתה במכרז של יצרנית הרכב Chery, במסגרתו תטמיע את תוכנת ה- Driver Sense שלה לניטור נהג (DMS) בדגם של רכב חשמלי (EV), המיועד לשוק האירופאי ולאמריקה הלטינית. תחילת הייצור (SOP) צפויה בתחילת שנת 2023.

Chery Automobile היא יצרנית רכב סינית, ויצואנית הרכבים הפרטיים הגדולה ביותר בסין ב- 19 השנים האחרונות. עם הזכייה במכרז זה, החברה תטמיע לראשונה את המערכת שלה בדגם רכב המיועד לשוק האירופאי, שוק בעל חשיבות אסטרטגית ואחד ממנועי הצמיחה של החברה. החל משנת 2023, ארגון Euro NCAP, האמון על תקינת הבטיחות ברכב באיחוד האירופי, אשר הנחיותיו מיושמות על ידי יצרניות רכב ברחבי העולם, יעניק דירוג מקסימלי בקטגורית ניטור נהג לרכבים המצוידים, בין השאר, במערכות המנטרות נהג באופן ישיר (DMS), כדוגמת מערכת ה- Driver Sense.

כמו-כן, האיחוד האירופי פרסם עדכון לתקנות הבטיחות הכלליות בתעבורה, אשר תדרושנה בין השנים 2024 ל- 2026, שרכבים חדשים יצוידו במערכת לניטור עייפות והסחות דעת של הנהג. סיפיה הינה אחת מארבע חברות בתחום ה- DMS אשר מייעצות לארגון Euro NCAP, ומסייעות בהתוויית תקן הבטיחות.

מערכת ה- Driver Sense (DMS) לניטור נהג של סיפיה עושה שימוש בבינה מלאכותית ובראייה ממוחשבת, כדי לנטר את מצב הנהג לזיהוי סימנים של עייפות והסחת דעת בזמן אמת, ובכך יכולה להציל חיים. בדגם המדובר תוכנת ה- Driver Sense תותקן ותפעל על גבי שבב (SoC) ה- CV28 של Ambarella, יצרנית שבבי וידאו לתעשיות שונות ולתעשיית הרכב בפרט, עימה לסיפיה שיתוף פעולה אסטרטגי.

עם הזכייה במכרז זה, לחברה זכיות במכרזים להטמעת מערכת ה- Driver Sense ב- 24 דגמי רכב (Design Wins), על גבי 8 פלטפורמות עם 5 יצרניות רכב שונות. היצרניות כוללות יצרן רכב חשמלי בארה”ב, יצרניות הרכב SAIC Motors ו-CHERY, מותג רכב אמריקאי בסין ויצרן רכב נוסף מוביל בסין.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות