פסטיבלי המוזיקה הגדולים בעולם חוזרים – שריינו לכם מקום

אחרי יותר משנתיים שבהם שרר שקט מוחלט בערים ובשדות שבהם היו מתקיימים פסטיבלי המוזיקה האהובים ביותר בעולם, הקיץ הזה הפסטיבלים חוזרים – ובגדול, ובהם יופיעו כמה מהאמנים הגדולים והטובים בעולם. על פי נתוני חברת התיירות Booking.com שליש מהישראלים (33%)* העידו שהשנה הם רוצים לנסוע לפסטיבל גדול או הופעה בעולם. אם במקרה כבר פספסתם את הפסטיבלים גלסטונברי (Glastonbury) בסאמרסט שבאנגליה שהתקיים בסוף יוני ופסטיבל אפרו ניישן (Afro Nation) שמתקיים בפורטימאו בפורטוגל (1–3 ביולי), כדאי שתסמנו את אחד מהיעדים הבאים כי אלו הפסטיבלים הכי שווים שתרצו לבקר בהם בחודשים הקרובים.

פסטיבל לולהפלוזה (Lollapalooza Festival) בשיקגו, ארצות הברית (28–31 ביולי)

אלפי אנשים מרחבי העולם נוסעים לשיקגו כדי להשתתף באירוע המוזיקה הגדול הזה, שמתקיים על שפת האגם ונחשב לאחד מהפסטיבלים הארוכים במדינה. הוא מתקיים בגרנט פארק (Grant Park) ההיסטורי, והמבקרים בו יכולים לצפות בהופעות היפ הופ, הבי מטאל ומוזיקת דאנס אלקטרונית, אל מול חופי אגם מישיגן וקו הרקיע המרהיב של העיר, שמלא בגורדי שחקים. השנה, 170 להקות מרחבי העולם יופיעו על פני תשע במות, ביניהן Metallica, Machine Gun Kelly ו-Green Day. שיקגו ידועה בסצנת האוכל שלה ובין היתר תוכלו ליהנות בה מנקניקיות טעימות, דיפ-דיש פיצה וצלעות צלויות רכות. כשהפסטיבל נגמר, מומלץ להוסיף חוויה נוספת שלעיר הזו יש להציע וליהנות מהשקיעה בשעתיים של שייט שקיעה בשיקגו, שיוצא מ-Chicago’s Magnificent Mile ומגיע עד לאגם מישיגן, דרך נהר שיקגו.

מקום אירוח שיכול לספק מנוחה ראויה בסוף כל יום של הופעות חיות ועמידה ממושכת על הרגלים הוא מלון הדירות Level Chicago – Old Town, בו יש יחידות אלגנטיות עם מטבחים מאובזרים במלואם, ונופים יפהפיים של העיר – בעיקר מטרסת השמש שנמצאת על הגג. במקום האירוח יש גריל, בריכה חיצונית מחוממת ומרכז ספא ובריאות, שבו ניתן להתרווח בסיום ימי הפסטיבל. מקום אירוח זה אינו מאפשר להשתמש בכלי פלסטיק. הוא זכה בתווית ‘תיירות ידידותית לסביבה’ של Booking.com כמקום שמטרתו לייצר סביבה נעימה יותר לחיות בה.

Walkway path down to the Chicago River walk, Illinois, USA. קרדיט: Booking

פסטיבל פוג’י רוק (Fuji Rock) באתר הסקי נאבה, יפן (29 –  31 ביולי)

הדובדבן שבקצפת ברפרטואר הפסטיבלים ביפן הוא אירוע מוזיקת רוק שנתי בן שלושה ימים, שממוקם באתר הסקי ההררי והמרהיב נאבה (Naeba Ski Resort). אתר הנופש היוקרתי, הממוקם בגובה של יותר מ-1,000 מטר יפה באותה מידה גם בקיץ, ואפשר להגיע אליו בקלות מבירת יפן, טוקיו. השנה, פסטיבל פוג’י רוק חוגג 25 שנים, עם המון כוכבים בינלאומיים, ביניהם להקת Vampire Weekend, ג’ק ווייט והלסי. זה הפסטיבל הכי גדול ביפן שמתקיים בשטח פתוח, ומופיעים בו יותר מ-200 אמנים בשבע במות מרכזיות. המבקרים בו יוכלו לנווט את דרכם באמצעות הליכה בשבילים הרבים, שמהם אפשר לראות את הנופים יוצאי הדופן של נייגטה (Niigata). בלב האתר נמצא מתחם האואזיס (Oasis), שנשאר פתוח עד השעות הקטנות של הלילה, ובו אפשר לרקוד ריקודים יפניים ולאכול בדוכני האוכל הרבים מסביב.

בסיום יום ניווטים בין הופעה להופעה תוכלו להסתמך על המלצות הגולשים ב-Booking.com ולבחור ללון במקום האירוח Hotel Cho שמאופיין בארכיטקטורה מסורתית מעץ, ויש בו מבחר מיטות פוטון על מחצלות קש ארוכות (טטאמי), לצד חדרים מודרניים יותר עם מיטות נוחות. המלון ממוקם במרחק הליכה קצרה מאתר הסקי נאבה, והאורחים והאורחות יכולים לצעוד אל מרכז העניינים ולחזור בנחת מתי שירצו. לצד חווית הפסטיבל, המלון מציע גם שירות הסעות חינם למעיינות החמים של Yukisasa no Yu – המקום המושלם להירגעות בטבע אחרי שמתרחקים מההמון. מי שרוצה לטעום מאכלים מקומיים יוכל לעשות זאת בזמני ארוחת הבוקר והערב במקום, שמציעים תפריט יפני עשיר וקבוע.

פסטיבל המוזיקה והאמנויות אושיאגה (Osheaga Music and Arts Festival) במונטריאול, קנדה (29 ביולי – 1 באוגוסט)

מונטריאול היא העיר הקנדית-צרפתית הגדולה ביותר. היא ממוקמת על אי בנהר סיינט לורנס (Saint Lawrence River) וידועה באמנות, באוכל הטוב ובסצנת הפסטיבלים שלה. פסטיבל המוזיקה והאמנויות אושיאגה הוא אירוע שמשלב הופעות אינדי ופופ על פני שש במות, עם תצוגות אמנות חזותית כמו מייצבים אמנותיים ותערוכות בכפר האמנויות (Arts Village). הפסטיבל נמצא במרחק דקות ספורות ממרכז העיר, בפארק הירוק והמרהיב Jean-Drapeau. השנה הליין-אפ ברמה העולמית כולל את Arcade Fire, A$AP Rocky, ואת זמרת הפופ הפופולרית דואה ליפה. אושיאגה הוא פסטיבל המוזיקה המוביל של קנדה, והוא שואף להציע משהו לכולם ולכולן, ולקדם ידידותיות לסביבה. מי שיגיע למקום יוכל ליהנות מחוויה משפחתית במתקני השעשועים שבאיזור, להתנדנד בערסלים וליהנות באזור הידידותי למשפחות ולילדים, שנמצא מול קו הרקיע המדהים של מונטריאול. אפשר גם לטפס לפסגת הר רויאל (Royal Mount) ולחזות בנופים פנורמיים עוצרי נשימה של נהר סיינט לורנס.

משתתפי הפסטיבל שאוהבים טרנדיים עיצוביים ייחודים בוודאי ישמחו לצבור אנרגיה לכל יום פסטיבל מחדש במלון בוטיק שהומלץ על ידי מטיילים רבים – Auberge du Vieux Port הסטייליסטי, אשר משלב עיצוב וינטג’ ומודרני. מקום האירוח שוכן במבנה ששימש בעבר כמחסן, והוא עמוס בפרטים תקופתיים כמו לבנים חשופות, קורות עץ ומיטות ברזל מחושל. הוא ממוקם במונטריאול העתיקה ומשקיף על הנהר והרחובות המרוצפים מסביב. המלון נמצא במרחק הליכה קצר ושייט במעבורת מהפסטיבל.

פרימוורה סאונד (Primavera Sound) בסנטיאגו, צ’ילה (12–13 בנובמבר)

פסטיבל פרימוורה סאונד עורך את הופעת הבכורה שלו בדרום אמריקה בסנטיאגו, הבירה הצ’יליאנית התוססת. זהו אחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים באירופה, ועכשיו לראשונה הוא מדלג ליבשת אחרת, עם הופעות של כישרונות רבים, כמו טראוויס סקוט, Arctic Monkeys וביורק. לצד הכוכבים הבינלאומיים, הפסטיבל נותן פלטפורמה לכוכבים עולים מסצנת המוזיקה המקומית והארצית. הוא ממוקם ב-Bicentennial Park of Cerillos, פארק יפהפה על צלע גבעה ובמסגרתו יש הופעות גם באתרים אחרים ברחבי העיר, מה שיוצר אווירה חגיגית באיזור לאורך כל סוף השבוע. סנטיאגו יכולה לספק מענה למטיילים ישראלים רבים (43%) שהעידו כי בידור וחיי לילה הם גורמים משמעותיים בהחלטות שלהם לגבי בחירת יעד לחופשה**. זו עיר אנרגטית שבה חיי הלילה מציעים דוכני רחוב, בתי קפה, ברים, ומגוון מסעדות ברמה עולמית.

למי שמחפשים שהייה יוקרתית ברובע לסטאריה (Lastarria) האופנתי, כדאי להכיר את Hotel Magnolia שנמצא בלב סנטיאגו ומעוצב בסגנון וינטג’. בחדרים יש חלונות ויטראז’ מקוריים, חלל כניסה בשיש שחור-לבן וסדיני כותנה מצרית שהאורחים והאורחות יכולים לשקוע בהם למנוחה טובה. אם לא די באירועי הפסטיבל, המלון נותן לאמנים מקומיים ומוכשרים מקום להופיע בו גם כן. האורחים יכולים ליהנות מהופעה ברקע, עם קוקטייל על הטרסה, או לנסות גרסה מודרנית של אוכל צ’יליאני במסעדה שבמקום. המלון נמצא במרחק נסיעה קצר מהפסטיבל, וצעדים ספורים מגבעת סנטה לוצ’יה (Santa Lucia Hill) שממנה נשקפים נופיה המדהימים של העיר.

Santiago Metropolitan Cathedral – Santiago, Chile. קרדיט: Booking


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות