חדשות היום

קיידנס ו-GlobalFoundries משתפות פעולה להאצת חדשנות במובייל וב-5G

חברת קיידנס ((Cadence Design Systems הודיעה על שיתוף פעולה עם GlobalFoundries (GF) במטרה להאיץ את החדשנות ב-5G ובתכנון  מובייל. זאת, באמצעות אספקת Cadence RF וגלים מילימטריים mm Wave עבור פלטפורמת GF 22FDX.

פתרון RF בהליך מלא של קיידנס, משמש לתכנון וטייפ-אאוט  של רכיב IC mmWave  בתדר של GHz28   לדור 5 על פלטפורמת GF® 22FDX וכן לתכנון אנטנה משולבת כפתרון SiP System in Package)) מלא.

בנוסף, תכנון IC mm Wave  עבר סימולציה ב- Cadence AWR® Virtual System Simulator™ (VSS) – תוך שימוש בכלי  יצירת האותות והאנליזה של Rohde & Schwarz במסגרת  R&S® VSESIM-VSS התומך ב-G NR5. התוצאה הראתה התאמה גבוהה  למדידות סיליקון ולמבחני מעבדה שבוצעו על ידי המכון הגרמני Fraunhofer IIS/EAS.

 הליך התכנון המקיף של RF ו-mmWave מאפשר ללקוחות לייעל את ה-mmWave IC ו-SiP מבחינת ביצועים, צריכת חשמל ואמינות. ההליכים הללו כוללים מספר תכונות מרכזיות, בהן ניתוח תקציב ברמת המערכת, תכנון mm Wave IC, יישום, תכנון משותף מקביל של SiP עם ניתוח אלקטרומגנטי משולב, הדמיית מעגל RF, ניתוח אמינות ואימות פיזי.

פתרונות ה-RF ו-mm Wave של קיידנס תומכים באסטרטגיית Cadence Intelligent System Design ומאפשרים ללקוחות להשיג מצוינות בתכנון מערכת על שבב (system on chip).

ד”ר באמי בסטאני, סגן נשיא בכיר ומנכ”ל חטיבת אסטרטגיה עסקית בתחום המובייל והתשתיות האלחוטיות ב GlobalFoundries-:  “באמצעות שיתוף הפעולה עם קיידנס אנחנו מאפשרים ללקוחות תכנון מהיר וקל יותר של יישומי G5 ומובייל . פלטפורמת ה-22FDX שלנו מספקת יעילות אנרגטית ואת רמות הביצוע הנדרשות ללקוחות  בתכנון G5”.

טום בקלי, סגן נשיא בכיר ומנכ”ל בקבוצת Custom IC & PCB בקיידנס: “תכנוני מובייל  ב-G5  מצריכים אינטגרציות טכנולוגיות ותהליכי מוליכים למחצה מתקדמים כדי לעמוד ביעדים השאפתניים של גודל, משקל וביצועים. הכלים של קיידנס פותחו כדי לתמוך בפלטפורמת 22FDX ולשפר את יעילות התכנון הכללית.  שיתוף הפעולה עם GlobalFoundries מספק ללקוחות ביטחון שהם יכולים לעמוד ביעדי התכנון שלהם”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות