חדשות היום

PTC משיקה גירסה חדשה של פלטפורמת ה-CAD שלה – Creo 9.0 שמרביתה פותחה במרכז הפיתוח בישראל והיא תשמש חברות ייצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם ובהן פרארי, וולוו, פולקסווגן, נאס”א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה מוטורולה ועוד

הגירסה החדשה שהושקה  מציגה יכולות חדשניות מתקדמות, כולל שיפורים משמעותיים בליבת התוכנה, המאפשרים שיפור זמן הגעה לשוק

חברת PTC   (נסד”ק: PTC) , השיקה את הגירסה החדשה של תוכנת התיב”מ (CAD) שלה -Creo 9.0, שמרביתה פותחה בשני מרכזי הפיתוח של החברה בהרצליה ובחיפה.  התוכנה תשמש חברות ייצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם ובהן פרארי, וולוו, פולקסווגן, נאס”א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה מוטורולה ועוד.

“זו הגירסה השלישית שהשקנו במהלך מגיפת הקורונה, כאשר צוות הפיתוח עבד בעיקר מהבית. למרות האתגר הגדול – זו ללא ספק אחת הגרסאות העשירות והמגוונות ביותר מבחינה פונקציונלית בעשור האחרון, ועל כך אנו גאים מאד.”, אומרת הילה כפיר, סמנכ”לית פיתוח של Creo בחברת PTC , “הגירסה כוללת שיפורים ותוספות לרוחב כל המוצר, תוך חשיבה רבה על חווית המשתמש ואפקטיביות העבודה בכללותה.”

Creo 9.0, הגירסה החדשה שהושקה, מלאה בפיתוחים שהתמקדו בהעלאת האפקטיביות של המתכנים ומסייעת למהנדסים לתכנן את המוצרים שלהם בפרק זמן קצר יותר ובקלות גדולה יותר. בגירסה זו הוספנו כלים לניהול מודל הCAD, לביצוע שינויים בו ולהבנתו – כלים לארגונומיה,
לMBD (Model-Based Definition), לסימולציה, לGenerative Design ולתחום הדפסה תלת מימדית. כמו כן הוספנו אפשרות לחלק משטחים על מנת לאפשר הגדרה וביצוע אנליזה טובה יותר על מודלי הCAD ונעשו שיפורים בSketcher, multibody, Freestyle  וב ECAD.

בין השיפורים המשמעותיים:

יכולות Simulation Live  ו-Generative Design חזקות יותר, הכוללות יכולת הרצה סימולטנית של סימולצית מבנה וחום, יכולת משופרת של סימולצית זרימה ויכולת לעשות אופטימיזציה בgenerative design על פי safety factor וע”פ מערכת אילוצים חדשה – Modal Study, בה התוכנה תחשב את המבנה של החלק בהתייחסות לחומר ממנו עשוי ולעמידה שלו בזעזועים (לדוגמא חלקים במנוע או בסביבתו, שנמצאים בסביבה רוטטת ודורשים עמידות גבוהה בזעזועים).

בנוסף, שופרו והורחבו כלים ארגונומיים (שימוש במודל דיגיטלי מפורט של גוף האדם), המאפשרים למהנדסים לבחון את מוצריהם בהתאמה ודיוק גדולים יותר מאשר בעבר על מנת להבטיח שהמוצרים נוחים לשמוש וגם עומדים בתקני בטיחות ובריאות.  לדוגמא, התווספה יכולת להגדיר נתונים כמו גובה, משקל, היקפים ומידות גוף מדוייקות נוספות של אוכלוסיית היעד הצפוייה להשתמש במוצר מסויים. באמצעות יכולת חדשה נוספת, מהנדסים יכולים לנתח את קו הראייה ושדה הראייה של אוכלוסיית היעד בעת נהיגה או בעת שימוש בציוד המפותח.


תמונת כותרת: הילה כפיר. קרדיט לצלמת: תמר מצפי

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות