מטריקס רוכשת את זברה טכנולוגיות לפי שווי של 65 מיליון ₪

ענקית הטכנולוגיה מטריקס מודיעה היום על רכישת 70% מהשליטה בחברת ‘זברה טכנולוגיות’ (זברה א.ג.ר טכנולוגיות בע”מ) המתמחה במתן פתרונות חדשניים בתחומי אבטחת מידע ותקשורת נתונים, ומחזיקה בהכנסות של כרבע מיליארד ₪ בשנה. עובדי זברה ומנהליה יצטרפו לשורותיה של מטריקס, וימשיכו לפעול כיחידה עצמאית תחת הנהלתה הנוכחית של החברה. מטריקס רוכשת את זברה טכנולוגיות לפי שווי של 65 מיליון ₪.

‘זברה טכנולוגיות’ נוסדה בשנת 2008 על ידי המנכ”ל המכהן כיום – אלי וודינסקי, ועיקר פעילותה הוא בהפצת פתרונות בתחומי תקשורת הנתונים, הגנת סייבר, חומרה, תוכנה ושירותים. זברה מפיצה מוצרים של כ-20 יצרנים בינלאומיים, אותם היא מייצגת בישראל, כשבין הבולטים נמנים: Juniper Networks ,TrendMicro, PaloAlto ,PulseSecure ,ForcePoint ,Imperva RSA, Forescout, Gigamon, Tenable, Vasco, F5  ו-Cato. לקוחותיה של זברה הם בעיקר מפיצי משנה (resellers) שעובדים באופן נרחב עם יצרנים רבים ומגוונים.

רכישה זו מחזקת באופן משמעותי את יכולותיה של מטריקס בתחום הפצת פתרונות הטכנולוגיה, עם התרחבות למוצרים חדשים וקהל לקוחות רחב יותר; דרך הרכישה הנוכחית, מטריקס מגדילה עוד יותר את הנוכחות שלה בענף אבטחת המידע והתשתיות, ולמעשה מייצרת ערך מוסף גדול יותר עבור לקוחותיה עם סל שירותים מקיף יותר.

רכישה זו מצטרפת למעל ממאה מיזוגים ורכישות שביצעה מטריקס עד היום, כאשר האחרונה, שבוצעה בקיץ האחרון, הייתה הרכישה של 100% מחברת רדט (RDT) הישראלית – ספקית מובילה של פתרונות ומערכות למגוון רחב של טכנולוגיות.

“זברה טכנולוגיות תמיד הייתה מפיץ שונה בנוף המפיצים הישראלי”, אומר מנכ”ל החברה אלי וודינסקי; “החזון שלנו הוא הפצה עם ערכים מוספים אמתיים ליצרנים. הערכים המוספים באים לידי ביטוי בקיצור תהליך היציאה לשוק, בדחיפה שיווקית ומכירתית מאסיבית תוך יצירה אקטיבית של ביקושים ויתרונות לוגיסטיים ופיננסים בולטים”. וודינסקי הוסיף: “חברת מטריקס חולקת את אותה ההשקפה, ומספקת את סל הפתרונות הטכנולוגיים הרחב ביותר – לכן החיבור הוא טבעי”.

מוטי גוטמן, מנכ”ל מטריקס: “אנו מברכים על הצטרפותה של ‘זברה טכנולוגיות’ למטריקס, יחד עם היצרנים, השותפים והלקוחות. זוהי זכות לצרף לשורותינו חברה איכותית, מצליחה ומקצועית, שכמו מטריקס, מורכבת מצוותים ומנהלים בעלי ניסיון רב שרצים עם החברה לאורך שנים רבות. אנו גאים לכלול את זברה תחת המטרייה שלנו, ולספק מעטפת משלימה לכל צרכי החברה כדי שתמשיך לצמוח ולגדול.”


קרדיט: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות