חדשות היום

מרצדס ב-CES 2023 תקים רשת תחנות חשמל מציגה דגמי חשמל עתידיים בנוסף ל-Vision EQXX ועם איזה ענקיות טכנולוגיה תשתף פעולה בקרוב?

בתערוכת ה-CES 2023 חשפה מרצדס את הפיתוחים ושיתופי הפעולה הטכנולוגיים שעתידיים לעמוד לטובת הלקוחות בעתיד הקרוב והרחוק.

תחנות טעינה גלובלית של מרצדס

מרצדס מפתחת תחנות טעינת חשמל ייחודיות שישמשו את לקוחות הרכבים החשמליים בכל העולם, זאת כחלק מהמדיניות החשמלית של החברה. פריסת העמדות תחל עוד השנה בצפון אמריקה בעזרת שת”פ עם MN8 Energy ו-Chargepoint. פריסת רשת התחנות צפויה להסתיים במלואה עד 2027, עם יותר מ-400 תחנות ו-2500 עמדות טעינה בעלי הספק גבוה, במרווחי מרחק וטווח נוחים ובאזורים שונים, כמו כבישים מהירים, צמתיים מרכזיים ומרכזים עירוניים. בהמשך יושקו תחנות החשמל גם באירופה, סין ושווקים נוספים.

חיזיון מתוק – Vision EQXX

רכב החזון החשמלי של מרצדס ממשיך בנסיעות המבחן. בשנה שעברה הגיע לטווח של יותר מ-1,200 ק”מ בטעינה אחת בלבד וצריכת אנרגיה ממוצעת של 8.3 קילוואט שעה ל-100 קילומטרים.

במקביל ל-EQXX, הציגה מרצדס בתערוכה את הרכבים החשמליים שעתידים להיות מושקים. ה-EQE SUV 500 4Matic – צריכת חשמל משולבת של 22.5-18.8 קוט”ש/100 ק”מ; פליטת CO2 משולבת: 0 גרם /ק”מ) ומרצדס AMG+ EQS 53 4matic בעלת הביצועים הגבוהים – עם צריכת חשמל משולבת של 24.3-21.8 קוט”ש/100 ק”מ; פליטת CO2 משולבת: 0 גרם/ק”מ).

שיתוף פעולה עם Apple Music ו-Dolby

במטרה ליצור חוויית בידור מושלמת ללקוחות מרצדס, החברה החלה בשיתוף פעולה מרובה משתתפים, עם Apple Music, Universal Music Group ו-Dolby, במסגרתו יפתחו חידושים פורצי דרך בתחום הסאונד לרכבי מרצדס.

מערכת המולטימדיה ברכבי מרצדס היא המכשיר הראשון שאינו של Apple שמציע באופן מקורי אודיו מרחבי של Apple Music עם Dolby Atmos. החיבור עם חברת המוזיקה הגדולה בעולם Universal Music Group יאפשר לאומנים להקליט את השירים שלהם בסטנדרט זהב של סאונד שיושמע ברכבי מרצדס עם החותם “מאושר במרצדס-בנץ”.

שיתופי פעולה פלטפורמת בידור וכלב הדשבורד בקאמבק

מרצדס מכריזה על שיתוף פעולה עם פלטפורמת הבידור הדיגיטלית ZYNG – ליצירת שמביא תוכן חדש ואפשרויות בידור ללקוחות מרצדס. כמו כן, מרצדס מודיעה על חיבור עם חברת SUPERPLASTIC –המייצרת בובות וסרטוני אנימציה, במסגרתו יעבדו השתיים על אפשרויות בידור חדשות לטובת לקוחות החברה. ההכרזה על שיתוף הפעולה הביאה לקאמבק של כלב דשבורד, הפעם בגרסת 2023 – ה-Superdackel, כלב הדשבורד של מרצדס.

פרטים נוספים ווידאו מה-CES 2023 – https://media.mercedes-benz.com/ces2023


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות