חדשות היום

סטיילטק פותחת את שנת 2023 עם גיוס של 10 מיליון שקלים

Styletech, חברת הסטארט-אפ הישראלית שעושה מהפכה בעולם האופנה תוך ייצור ועיצוב דוגמניות ודוגמנים וירטואליים וכן ביגוד באמצעות בינה מלאכותית, גייסה לאחרונה 10 מיליון שקלים ממשקיעים פרטיים.

בראש המשקיעים בסטיילטק ניתן למצוא את חברת ה-AI הגדולה במשקOpTeamizer , בראשות המנכ”ל והמייסד תומר גל אשר מתכנן לספק לסטיילטק משאבים של כוח אדם וכוח ומחשוב במאות אלפי דולרים על מנת לשפר ולחזק את טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה על מנת לפעול יחדיו בשוק העולמי.

OpTeamizer, חברת שירותי פיתוח מקצועי ושותפה מועדפת של NVIDIA עם מומחיות בפיתוח AI, GPU ופיתוח בפלטפורמת NVIDIA Jetson, הודיעה היום כי ביצעה השקעה אסטרטגית ב- StyleTech, חברת טכנולוגיות אופנה פורצת דרך. OpTeamizer מתמקדת בביצוע השקעות אסטרטגיות בחברות חדשניות המתיישרות עם המשימה והערכים שלה. ההשקעה, תסייע לסטיילטק להאיץ את צמיחתה ולהביא את מוצריה החדשניים לשוק מהר יותר.

תומר גל הוא מומחה מוביל בתחום הבינה המלאכותית. בנוסף לתפקידו ב-OpTeamizer, הוא משמש כמרצה ל-NVIDIA בישראל ומרצה אקדמי באורט בראודה, ומלמד קורסים בנושא בינה מלאכותית. הוא גם מעריך רשות החדשנות בתחום הבינה המלאכותית.

בצד הטכנולוגי, סטיילטק הפכה להיות באופן רשמי חלק בקהילה של חברת עיבוד וידאו הגדולה בעולם nvidia, סטיילטק רכשה שרת חזק עם 8 כרטיסיnvidia  שמקצרים בצורה משמעותית את האימון של המודלים.

כידוע, מודלים שלAI  בדרך כלל משתפרים ככל שהם מאומנים על מערכי נתונים גדולים ומגוונים יותר. במקרה של זיהוי תמונות, מערכי הנתונים זמינים המכילים מיליוני תמונות, המאפשרים ליצור מודלים גדולים ומדויקים מאוד, בשיתוף המאגר הגדול של סטיילטק שגדל בזכות הטכנולוגיה ומשאבי החומרה של החברה, אפשר לסטיילטק להגיע לתוצאות מרשימות בכל הנושא של יצירת תמונה מלאה עם אדם, בגד ואף רקע מותאם – ובכך לתת מענה רחב יותר ללקוחות פוטנציאלים חדשים.

בנוסף, הצליחה סטיילטק ליצור שיפורים רבים בטכניקות המשמשות לאימון ואופטימיזציה של המודלים, כולל אלגוריתמי אופטימיזציה טובים יותר. החברה צועדת בקצב מדהים שיאפשר לה בחודשים הקרובים כבר לספק את הפתרון שלה בצורה מסחרית ללקוחות מגוונים שמחפשים פתרון של סקייל ליצירת תמונות.

בצד המסחרי, הטכנולוגיה של סטיילטק משנה את חוקי המשחק בשיווק וברשתות החברתיות, כאשר כעת יהיה ניתן לממש טרנדים שונים בצורה מידית, הכל בלחיצת כפתור. בעוד חברות אופנה מוציאות סכומי עתק לנסיעות למקומות אקזוטיים כדי ליצור לעצמן מאגר תמונות לצורך שיווק, עם הטכנולוגיה, סטיילטק מאפשרת לקבל תמונות חדשות לגמרי בסיטואציות מגוונות ובלוקיישנים שונים, וכך גם לשמור על איכות הסביבה.

בגמר המונדיאל, לדוגמה, “הולבשו” משפיעניות רשת במדי הנבחרות השונות. כלומר, בזכות הטכנולוגיה של סטיילטק, ניתן לייצר לה תמונות חדשות לגמרי עם מדי כדורגל או כל פרטי לבוש אחרים, אפילו ללא רכישתם, ולהעלות תמונה לרשת בלייב – משמע להיות מעודכנת ואופנתית, בטיימינג הנכון, לפני כולן.

בפועל, סטיילטק התקדמה מיצירת תמונות בלבד ב-AI לשלב הבא שלה, של יצירת תוכן באיכות גבוהה דרך מודלים מתקדמים שהיא מאמנת. למעשה החברה יכולה היום לספק פתרונות ליצירת תוכן בשלוש רמות:

  • ניהול דמות וירטואלית לא קיימת – יכולת המאפשרת יצירה בצורה אוטומטית של תמונות/אנימציה של דמות וירטואלית כמו ZOE, הדוגמנית הווירטואלית הראשונה בעולם, שיכולה לככב בקמפיינים של מותגים שונים, היצירה נעשתה בצורה 100% אוטומטית כאשר אפילו מה יהיה נושא התמונה, כיצד תיראה התמונה ומה התוכן שיופיע בצד הפוסט – נעשה כולו בAi-.
  • יצירת תכנים שמעולם לא קרו במציאות, לדמות אמיתית – היכולת ללמד את המערכות של סטיילטק ללמוד פנים/גוף של אדם וליצור עבורו תמונות שמעולם לא היו, למשל לבוש שמעולם לא לבש או מקום שמעולם לא היה, אותו אדם יכול ליצור תכנים עבורו בקלות מבלי להיות פיזי באותו מקום.
  • יצירת בגדים לפי אווירה או סגנון של אדם – סטיילטק פיתחה יכולת ללמד את הבינה המלאכותית לצור לדוגמה קעקועים בסגנון של מקעקע כזה או אחר, ובכך לאפשר לו למכור בגדים ומרצ’נדייז בצורה קלה, יעילה, חסכונית וידידותית לסביבה.

לאחרונה, זכתה סטיילטק בפרס “פתרונות האקלים” – The Climate Solutions Prize –  שהוקם בשנה שעברה על מנת לקדם ולטפח חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום, וזאת בקטגוריית הקיימות באופנה. סטיילטק זכתה באתגר “The Sustainable Fashion Tech Revolutionary Challenge” וכן בפרס כספי, לאור תרומתה לשמירה על כדור הארץ ומניעת זיהומו דרך חיסכון בהוצאות על בדים מיותרים ומשלוחים, כאשר כל בגד וירטואלי שמיוצר חוסך ייצור שלו בפועל, כמו גם במניעת טיסות לצילומים בחו”ל ללוקיישנים ספציפיים שאפשר לעצב כרקע לדוגמנים.

טל מלנבוים, מנכ”ל חברתVFR , ממייסדי סטיילטק: “ההשקעה של OpTeamizer בסטיילטק, כחברה שצועדת קדימה ושואפת להמשיך בצמיחתה העקבית בשנים האחרונות, היא שיתוף פעולה טבעי, מתבקש וחשוב עבור שתי החברות. אני רוצה להודות לכלל המשקיעים כאשר אנו רואים בשת”פ זה הזדמנות לפרוץ גבולות, להוביל ולהפוך לשחקנית משמעותית יותר ויותר בעולם האופנה, כמי שמשנה אותו כל העת”.

תומר גל, מייסד ו-CEO OpTeamizer: “אנחנו מאוד נרגשים מההשקעה הזו בסטיילטק אשר נמצאת בחזית תעשיית הטכנולוגיה האופנתית. אנו מאמינים שהטכנולוגיה המתקדמת שלהם היא בעלת פוטנציאל לחולל מהפכה בדרך שבה אנשים קונים ומתלבשים. כמומחים בתחום של פיתוח בינה מלאכותית ו-GPU, אנו בטוחים שהמומחיות שלנו תהיה להיות נכס בעל ערך עבור סטיילטק, שתמשיך לצמוח ולחדש”.


קרדיט: יח”צ סטיילטק

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות