חדשות היום

רן רייכברג מונה ל-CTO של וואן טכנולוגיות

אלי כהן, ה-CTO הנוכחי, מונה למנהל קבוצת הפיתוח והדיגיטל של ONE

וואן טכנולוגיות (ONE) מודיעה על מינויו של רן רייכברג לתפקיד ה-CTO (מנהל טכנולוגיות ראשי). רייכברג מחליף את אלי כהן אשר מונה למנהל קבוצת הפיתוח והדיגיטל של ONE. במסגרת תפקידו יהיה רייכברג אחראי לניהול ויישום האסטרטגיה הטכנולוגית של ONE, חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל.

רן רייכברג שימש עד כה כמנהל ONE Digital, חטיבת הדיגיטל של ONE אשר מסייעת לארגונים לבסס ולעצב את נוכחותם בעולם הדיגיטל, באמצעות מתודולוגיה מתקדמת לחיבור נכסי המידע שלהם למובייל, לענן, לחיישנים ולהתקנים דיגיטליים באמצעות “האינטרנט של הדברים” (IoT). החטיבה הוקמה על בסיס חברת Tingz Digital שרייכברג הקים בשנת 2015 ונרכשה על ידי ONE ב-2018. לפני הקמת Tingz, רייכברג, המשמש גם כיועץ ומרצה בנושא טרנספורמציה דיגיטלית וחווית לקוח מתקדמת, הקים וניהל במשך עשור את פעילות פיתוח התוכנה לעולמות המובייל במטריקס.

רן רייכברג .קרדיט צילום: טל יפתח

רייכברג הנו בעל תואר ראשון במדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה ובוגר לימודי עיצוב מוצר במכון אבני. הוא בעל ניסיון וידע ייחודי בכל היבטי הפיתוח של המוצרים הדיגיטליים, IOT , טכנולוגיות מובייל, CX  ו- UX. זאת לצד ניסיון רב בניהול פרויקטים, ניהול מו”פ ולקוחות.

עדי אייל, מנכ”ל וואן טכנולוגיות: “תפקיד ה-CTO חיוני לצמיחה ולחדשנות הטכנולוגית של ONE גם בתוך הארגון וגם כלפי שוק ה-IT הדינאמי והתחרותי של עידן הטרנספורמציה הדיגיטלית. רן מביא עמו לתפקיד מיומנות גבוהה וניסיון רבגוני ועשיר בעולמות טכנולוגיים אשר השפעתם על חיינו תלך ותעמיק בעשור הבא. אנו מאחלים לו הצלחה רבה”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות