אסף שטיין מונה לדירקטור פתרונות הנדסיים באופטימוב

אסף שטיין מונה לדירקטור פתרונות הנדסיים (director of solution engineering)  בחטיבת המכירות של סטאטראפ האוטומציה השיווקית Optimove. אופטימוב מספקת למאות חברות בינלאומיות פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית להגדלת המכירות ללקוחות הקיימים באמצעות קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית לכל לקוח.

אסף ינהל צוותים של אופטימוב במשרדים בתל אביב ובלונדון ויוביל את אפיון והתאמת הכלים הטכנולוגיים של אופטימוב לחברות חדשות באירופה, המזרח התיכון ובמזרח הרחוק כך שיתאימו לצרכים הספציפיים שלהן וישתלבו במערכות הקיימות של אותן חברות.

אופטימוב מסייעת ללמעלה מ-500 חברות בתחומי הקמעונאות, ספורט, גיימינג, איקומרס, תקשורת ושירותים פיננסיים לנהל אסטרטגיות שיווק CRM בקנה מידה רחב ולבצע התאמה אישית של אלפי קמפיינים למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים עם מסר מדויק, תזמון ושימוש בערוץ השיווקי האופטימלי. בשונה מטכנולוגיות אחרות המסתמכות על תנאים מוגדרים מראש, אופטימוב מיישמת פתרון מבוסס בינה מלאכותית הקובע באופן עצמאי, בהתבסס על דאטה רחבה, מהו המסר הבא הנכון ביותר לכל לקוח ולקוח, ומייתר את הצורך במיפוי ידני של מסרים אלו. מערכת נתוני הלקוחות של החברה CDP מציעה לצוותי שיווק גישה ישירה לדאטה מכל נקודות המגע עם הלקוח, בכדי לבנות, לבחון, ולטייב מאות קמפיינים שבועיים. הפלטפורמה משמשת כיום למשלוח של יותר מ-81 מיליארד הודעות מותאמות אישית בכל שנה, ומסייעות למותגים וחברות להגדיל את הרווח הנקי והממוצע מלקוחותיהם לאורך מערכת היחסים שלהם עם החברה ביותר מ-33%. אופטימוב נוסדה בשנת 2009 על ידי פיני יקואל, המשמש מנכ”ל. החברה מונה כיום 440 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדים בארה”ב ובאירופה ונמצאת במהלך של התרחבות הן על ידי גיוס כוח אדם.

משה דמרי, סמנכ”ל מכירות של אופטימוב ומנהל המשרד בלונדון: “מחלקת פתרונות הנדסיים נמצאת בחזית של הצמיחה של אופטימוב מאחר והיא בונה את החיבור ההנדסי עם לקוחות חדשים ביחד עם הצוותים הפנימיים באותן חברות ומאפשרת להם לראות בפועל כיצד הפלטפורמות יתחברו ואת התרומה שתהיה לכך לפעילות השיווק שלהם. במשך חמש שנות עבודתו באופטימוב אסף צמח בתפקידי הפיתוח והוכיח את עצמו ואנחנו גאים למנות אותו לתפקיד מרכזי זה.”


  קרדיט צילום: Optimove

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות