חדשות היום

גילת מאפשרת ל-TIM Brasil להיות מפעילת התקשורת הסלולרית הראשונה שמספקת כיסוי ל-100% מהערים בברזיל

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי TIM Brasil, מפעילת תקשורת סלולרית Tier-1, הפכה למפעילת התקשורת הסלולרית הראשונה שתספק כיסוי סלולרי לכל 5,570 הערים בברזיל באמצעות הפתרון של גילת.

הכיסוי של TIM Brasil המשתרע על 12 million hectares ומשמש גם את תעשיית החקלאות מתבסס על פתרון התמסורת הסלולרית על גבי לוויין של גילת. הביצוע המוצלח כלל התקנות מהירות באזורים מרוחקים על ידי הצוות של גילת בכדי להבטיח כי ל-100% מערי ברזיל תהיה גישה לרשת הסלולרית שמספקת TIM Brasil, בעיקר 4G, ובכך להפוך את החברה למפעילת הרשת הסלולרית הגדולה במדינה.

“TIM Brasil היא המפעילה הסלולרית היחידה במדינה שמכסה את כל הערים בברזיל. אנו גאים מאוד בהישג זה, אשר מהווה צעד משמעותי קדימה לפיתוח הכלכלה והאנושות,” אמר מרקו די קוסטנצו מנהל הרשת ב-TIM Brasil. ” הישג זה לא היה מתאפשר ללא התמיכה החזקה והמתמשכת של כל הצוות של גילת, שעבד איתנו באופן צמוד בכדי לחבר אתרים במקומות המרוחקים ביותר במדינה.”

“אנו מאוד שמחים לתמוך ב- TIM Brasilבהשגת יעד חשוב זה, המהווה התחלה עסקית מצוינת לשנת 2023”, אמרה מיכל אהרונוב CCO בגילת. “הטכנולוגיה מובילת השוק של גילת מאפשרת ל-TIM להרחיב את הנוכחות שלה ממרכזי ערים לפריפריה. אנו גאים לחבור ל-TIM במסע חשוב זה לגישור על הפער הדיגיטלי עם גישה לרשת 4G בכל רחבי ברזיל.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות