חדשות היום

Advantech מציגה אתAIR-500D – מערכת בינה מלאכותית בעלת ביצועים גבוהים עם GPU dual של NVIDIA

Advantech , מובילת IoT עולמית, גאה להציג את מערכת AI החדשה בעלת ביצועים גבוהים התומכת בשני -NVIDIA RTX GPU –AIR-500D. פתרון זה ממנף את מעבדי Intel® Xeon® D-1700 ו-2 slots PCIe x16 התומכים בשני כרטיסי GPU בעלי ביצועים גבוהים כדי לספק ביצועים ברמה של שרתים. אכן, AIR-500D מסוגל לעבד מערכי נתונים גדולים ועומסי עבודה עתירי מחשוב כאשר מופעלים עליו תהליכי inferencing and training. בנוסף, הוא תומך בעבודה בסביבת טמפרטורת רחבה ( -10 ~ 50מעלות צלזיוס) וכולל ספק כוח של W1200 המתאים לסביבות תעשייתיות. מערכת AIR-500D מנצלת את בקר ה- BMC ותוכנת ה- DeviceOn כדי לאפשר מגוון רחב של פתרונות בינה מלאכותית – כולל אלה שנמצאים באוטומציה וראייה של מכונות, הדמיה רפואית ויישומי ערים חכמות.

תוכנן עבור פרויקטים של בינה מלאכותית עם Data Training
שימוש בינה מלאכותית ביישומים דורשת הכשרה בלמידת המכונה עבור מודלים של AI. AIR-500D מסייע לעסקים לקבל ערך מהשקעתם בבינה מלאכותית, במיוחד כאשר הוא מיושם על נתונים מסיביים, סיווג תמונה/שמע, המלצות וקבלת החלטות. AIR-500D מופעל על ידי Intel® Xeon® ותומך בכרטיסי GPU כפולים של עד 800 וואט לטובת ה- inferencing and training. דבר זה מאפשר להפחית את המאמץ הכרוך בשימוש בשרתים מאסיביים מבוססי CPU בלבד. באופן דומה, AIR-500D מציע עיצוב קומפקטי וארכיטקטורה מבוזרת על מנת לתמוך ולמלא את דרישות ישומיי ה-AIoT.

ניהול מאובטח חכם באמצעות DeviceOn ו-BMC מובנה
AIR-500D מצויד בבקר BMC מובנה לשליטה וניהול מרחוק. בנוסף, הוא כולל TPM כדי לספק אבטחה וגמישות מתקדמת. שילוב תכונות אלה מקל על ביצוע מרחוק של משימות אדמיניסטרטיביות ומספק מנגנון הגנה משולב מרובה חומרה המבטיח פעולה רציפה כאשר הוא מתייחס לאופן עבודת השרת, ניטור מהירות מאוורר וטמפרטורת רכיבים וניתוח כשלי חומרה. יתר על כן, AIR-500D תומך בתוכנת WISE-DeviceOn כדי להקל על פריסה בקנה מידה גדול של התקני קצה של AI.

ה-Advantech AIR-500D זמין לרכישה כעת.
למידע נוסף, אנא צור קשר עם משרדינו – 072-2410527
או בקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת- www.advantech.com


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות