חדשות היום

Harwin מציגה מחברים תעשייתיים בעלי ביצועים מוגברים ויחס עלות-תועלת מעולה בתערוכת Embedded World

חברת Harwin, המתמחה בציוד חברור מתקדם, תנצל את אירוע Embedded World (נירנברג, 14-16 במרץ) הקרוב כדי למקד את העניין בתיק מוצרי BBi החדשים שלה. מחברי לוח-ללוח בעלי צפיפות גבוהה אלה מיועדים לשימוש ביישומים תעשייתיים מאתגרים, ומעניקים פעולה אמינה לטווח ארוך. מערך מוצרי BBi כולל רכיבים עבור כוננים ובקרות, חומרת מחשוב מסוג קצה, מערכות אוטומציה, רובוטיקה, ציוד מכשור וניטור, תשתיות IIoT, מדים חכמים, וכד’.

לכל אחד מהמוצרים בקטגוריית BBi של החברה יש מאפיינים ותכונות המאפשרים להם להציע פתרון מיטבי עבור דרישות תפקודיות ספציפיות. בין האפשרויות השונות הזמינות ניתן למצוא:

  • מחברי סדרת Archer .8 בפסיעה של 0.8 מ”מ – יחידות אלה הן בעלות פרופיל נמוך ומבנה של שתי שורות, והן מתאימות מאוד לשימוש בחיבורי mezzanine לוח אם/כרטיס בת. הם תומכים בקצבי נתונים של 24Gbps שבשימוש רשתות תעשייתיות מהדור האחרון.
  • מחברי סדרת Archer .5 בפסיעה של 0.5 מ”מ – עם היצע גרסאות של 30, 40, 80 ו-100 פינים, רכיבים אולטרה-קומפקטיים אלה מציעים פתרון מעולה גם ליישומים בעלי מגבלות מרחב המחמירות ביותר. הפסיעה הקטנה שלהם אינה מונעת מהם להתמודד עם זרמי מגע של עד A5.
  • מחברי סדרת Archer Kontrol בפסיעה של 1.27 מ”מ – מוצעים ליישומי חיבור במקביל, חיבור שפה-לשפה וחיבור בניצב עם אפשרות לגיבוב בגבהים החל מ-20 מ”מ ועד ל-8 מ”מ בלבד. הם בעלי עמידות לזרם נקוב של A2 לכל מגע. למחברים אלה נלווה היצע של מכללי כבלים הזמינים כמוצרי-מדף (במידות אורך ותצורות מרובות).

כל שלוש הסדרות מצטיינות במבנה חסון. התיכנון המחופה במלואו של המחברים מאבטח אותם מפני נזקים פוטנציאליים ביישומים תעשייתיים בלתי-מתפשרים, ומאפייני הבטחת הקיטוב (השילוב) הנכון מאפשרים שילוב עיוור תקין.

“הדרישות שיישומים תעשייתיים מציבים בפני חברורים עשויות להיות תובעניות ביותר, אף יישום אינו זהה במלואו לאחר, ולרוב אנו נתקלים בשונות רבה בין המצבים”, הסביר מר Ryan Smart, סגן נשיא ניהול המוצר של Harwin. “ההיצע של סדרות מחברים אלה כחלק מתיק מוצרים ייעודי יחיד מקל מאוד על לקוחותינו הפוטנציאליים. הם יכולים לסקור את כל האפשרויות השונות המכוסות, להשוות ולעמת בין המאפיינים השונים, לפני שיבחרו את הפתרון המתאים באופן מיטבי לקריטריונים שלהם.”

למידע נוסף אודות מערך מוצרי BBi של Harwin, בקרו באתר: https://www.harwin.com/BBi


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות