SentinelOne ו-KPMG מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי למתן שירותי חקירה ותגובה למתקפות סייבר

SentinelOne (סימול: S), חברת פלטפורמת אבטחת הסייבר האוטונומית, מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם KPMG LLP, חברת הביקורת, המס והייעוץ המובילה, כדי להאיץ חקירות ותגובה למתקפות סייבר.

“הלקוחות שלנו הם גלובליים באופיים ומוצאים את עצמם חושבים מחדש על אבטחת סייבר”, אמר דיוויד נידס, מנהל KPMG שותף ומוביל את ניהול איומי הסייבר. “העתיד של אבטחת הסייבר הוא אוטונומי, ו-SentinelOne,לצד הניסיון של KPMG בתעשייה, עוזרים להכין ארגונים לנוף האיומים של מחר. SentinelOne Singularity XDR יכול לעזור ללקוחותינו להגיב לתקריות וכן לשתף פעולה למניעת מתקפות”.

מתקפות סייבר הן אירוע יומיומי עבור ארגונים בכל מקום ומגזר. יחדיו, שירותי תגובת הסייבר של KPMG ו-SentinelOne Singularity XDR יכולים לעזור לארגונים להשיג נראות, הגנה ותגובה מפני איומים מתקדמים כדי להפחית סיכונים. נוף האיומים של היום מתמקד בהיקף הארגוני המודרני, משתרע על פני נקודות קצה, עננים וזהויות. עם KPMG ו-SentinelOne, ארגונים מוגנים יותר מפני אובדן קניין רוחני, מידע של לקוחות ומידע רגיש אחר שעלול לגרום לנזק פיננסי ולפגיעה במוניטין.

“שיתוף הפעולה של KPMG ו-SentinelOne מספק תמיכה משולבת ללקוחותינו. זה קריטי במהלך תקרית סייבר שמחייבת פריסה מהירה של אמצעי הגנה ותחקור, ומספק תועלת לטווח ארוך, המסייעת ללקוחותינו להפיק את המרב מהשקעתם באבטחת סייבר”, אמר ג’ונתן פיירטלו, מנהל KPMG, שירותי ניהול איומי סייבר.

“הניסיון שלנו עם KPMG ו-SentinelOne הביא לעמדה חדשה לגמרי של אבטחת סייבר”, אמר מייקל לאבאטה, מנהל IT Global, The Middleby Corporation. “שילוב של טכנולוגיית אבטחת הסייבר האוטונומית ביותר בתעשייה עם הניסיון המוכח של KPMG בתחום אבטחת הסייבר עוזרים מגבירים את יעילות את יכולות מערך האבטחה שלנו, ומגבירות את הבטחון של ההנהלה שלנו ביכולות אבטחת הסייבר.”

עבור ארגונים שנפלו בעבר קורבן למתקפה, ה-KPMG Digital Responder (KDR) משתלב עם קליטת הנתונים של Singularity XDR, ועוזר לארגונים להטמיע ולתאם במהירות נתונים, כך שצוותי תגובה לאירועים יוכלו לחזור אחורה בזמן ולבצע זיהוי פלילי אמיתי ארגוני ולהבין את השורש הגורם להתקפות. השת”פ מאפשר לארגונים להכיל מתקפות, לתקן נכסים שהותקפו ולחזור לפרודוקטיביות בצורה מהירה ומלאה.

“צוות הסייבר של KPMG נמצא בעקביות בחזית המתקפות הקריטיות ביותר של ימינו, שרבות מהן פוגעות בגישה לזהויות, חודרות למופעי ענן ונקודות קצה ומחלצות נתונים”, אמר ג’ארד פיפס, סמנכ”ל הנדסת מכירות ופתרונות אמריקה, SentinelOne . “הטכנולוגיה שלנו מספקת את עמוד השדרה למתן תגובה לאירועים בדרך הטובה ביותר, במהירות ובקנה מידה, כמו גם שירותי אבטחת סייבר יזומים אוטומטיים. ביחד, KPMG ו-SentinelOne עוזרות לארגונים המובילים בעולם להפחית סיכונים ולהישאר מוגנים”.

ניתן למצוא מידע נוסף על שיתוף הפעולה של SentinelOne עם KPMG בכתובת: https://www.sentinelone.com/partners/cyber-risk-partners/


קרדיט תמונת כותרת: סנטינל וואן

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות