חדשות היום

סיוה סיפקה לחברת השבבים הסינית ESWIN טכנולוגיית Wi-Fi 6 ליישומי בית חכם, תחבורה חכמה ומוצרי IoT

בנוסף, דיווחה סיוה על פלטפורמת רדאר חדשה לגילוי והתרעה נגד שכחת ילדים במכוניות – בהתאם לתקנות הבטיחות החדשות באירופה ואזורים נוספים

ספקית טכנולוגיות הקישוריות והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), מדווחת היום על הסכם רישוי עם חברת השבבים הסינית ESWIN, הפועלת בשווקי הרכב והתחבורה החכמה, יישומי IoT ביתיים ותעשייתיים, ויישומי בית חכם.

טכנולוגיית Wi-Fi 6 של סיוה שולבה בשבב הקישוריות החכם ECR6600 של ESWIN, המיועד בין השאר ליישומי בית חכם, תחבורה חכמה ומוצרי IoT תעשייתיים. להערכת חברת מחקרי הטכנולוגיה ABI, מספר שבבי הקישוריות בתקן Wi-Fi 6 צפוי לצמוח בקצב שנתי ממוצע של 21% בשנים 2022 עד 2027, ולהגיע ליותר מ-3.8 מיליארד שבבים בשנה עד 2027.

״מינוף טכנולוגיית Wi-Fi 6 של סיוה איפשר לנו לפתח במהירות את שבב הקישוריות ECR6600 המיועד לשווקי האלקטרוניקה וה-IoT״, אמר מנהל חטיבת הקישוריות החכמה של ESWIN, האולו שי. ״הצוות של סיוה סיפק תמיכה הנדסית וידע מעולים לאורך תהליך הפיתוח, ואנו מצפים להמשך העבודה המשותפת עמה״.

מנהל חטיבת ה-IoT של סיוה, טל שליו, הוסיף: ״אנו מברכים את ESWIN על הצלחתה להציג שבב קישוריות בעל צריכת הספק נמוכה בשוק הנהנה מביקושים גבוהים, ומצפים לחלוק בהצלחה זו״.

עד כה, סופקו יותר מ-3 מיליארד מוצרים המבוססים על טכנולוגיות קישוריות ה-Wi-Fi והבלוטות׳ של סיוה בשווקי הבית החכם וה-IoT.

למידע נוסף: https://www.ceva-dsp.com/product/rivierawaves-wi-fi-platforms/

מערכות לזיהוי ילדים ברכב

ביום חמישי האחרון דיווחה סיוה כי טכנולוגיית UWB שפיתחה הורחבה לתמיכה בפלטפורמת רדאר לזיהוי נוכחות ילדים במכוניות – בהתאם לתקנות הבטיחות האירופאיות (Euro-NCAP) ואזורים אחרים. הטכנולוגיה של סיוה תוצג בתערוכת embedded world ב-14-16 במרץ בנירנברג, גרמניה, ונציגיה זמינים לדון גם בפלטפורמה חדשה זו.

טכנולוגיית UWB מבוססת על חיישנים ומאפשרת זיהוי מחוות ונשימה ברמת דיוק גבוהה, ומתריעה מפני שכחת ילדים או בעלי חיים במכוניות. לדברי שליו, הפלטפורמה החדשה של סיוה מקצרת תהליכי פיתוח של שבבים מבוססי רדאר בעלי צריכת הספק יעילה ועונה על צרכי הפרטיות ויכולת ההפעלה בחשיכה מכיוון שאיננה משתמשת במצלמה – ולכן זוכה להתעניינות רבה בתעשיית הרכב וכן בתעשיות נוספות.

בנוסף לזיהוי והתרעה מפני שכחת ילדים ברכב, המערכת מתריעה מפני ניסיונות פריצה, או יישומי בטיחות אחרים כמו חגורות בטיחות. סיוה ציינה, כי ניתן ליישמה גם בשווקים נוספים – חסכון בצריכת אנרגיה לפי זיהוי שימוש בלפטופים, טלוויזיות, ובניינים חכמים.

להערכת ABI, מספר השבבים המבוססים על טכנולוגיית UWB, הכוללים גם רדאר, צפוי לצמוח בקצב שנתי ממוצע של 30% בשנים 2022 עד 2027 ולהגיע ליותר מ-1.4 מיליארד שבבים בשנה עד 2027.

לפרטים נוספים: Ultra-Wideband Radar To Drive Digital Key for Safety, Security and Beyond


         

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות