חדשות היום

תמיר חסון מונה ל- VP R&D ב- Cello

חברת Cello (סלופארק לשעבר), החלוצה הישראלית במתן פתרונות לשירותי חניה ותחבורה עירונית חכמה, מודיעה על מינויו של תמיר חסון לסמנכ”ל הפיתוח (VP R&D) בחברה.

תמיר חסון מצטרף לחברת Cello ויוביל בה את פיתוח הפתרונות לשירותי חניה ותחבורה חכמה בארץ ובחו”ל.

בימים אלו, Cello מרחיבה את מחלקת הפיתוח ומגייסת למגוון תפקידים טכנולוגיים, במטרה לשנות את המוסכמות במתן פתרונות חדשניים לחניה ותחבורה עירונית, ולהמציא מחדש את התנהלות הנהגים במרכזי ערים.

במסגרת תפקידו, יהיה חסון אחראי על כל הפעילות הטכנולוגית של החברה בארץ ובחו”ל. הוא ינהל את מחלקות הפיתוח, מערכות המידע, ה-IT והאבטחה בחברה. מחלקות אלו אמונות על מתן פתרונות יעילים וחדשניים ללקוחות החברה, ואלפי השותפים העסקיים בארץ ובעולם. המחלקות הטכנולוגיות בחברה נדרשות לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות, חדשנות, רמת שירות ויכולת להמשיך להרחיב את פעילותן בהתאמה לצרכים העסקיים והטכנולוגיים המשתנים.

חסון מביא עמו ניסיון טכנולוגי וניהולי עשיר, ומגיע ל-Cello לאחר כעשור ב-General Motors, בה מילא תפקידים טכנולוגיים בכירים והיה ממקימי מרכז הפיתוח בישראל. לפני כן, היה בין מייסדי חברת Better Place, החלוצה בתחום הרכב החשמלי בעולם ושימש כיועץ ארכיטקטורה ופיתוח תוכנה בכיר עבור מיקרוסופט (MCS – Microsoft Consulting Services) ללקוחות מהמגזר הביטחוני והתעשיה. תמיר בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה מהטכניון.

בימים אלו, Cello מגדילה משמעותית את מחלקת הפיתוח ומגייסת למגוון תפקידים טכנולוגיים, ובהם ארכיטקטי תוכנה, מתכנתים, מנהלי מוצר ופרויקטים, ואנשי QA.

לרשימת המשרות המלאה >> https://cello-app.com/jobs/


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות