חדשות היום

LG מציינת אבן דרך משמעותית ומעדכנת על ייצור 100 מיליון יחידות מנועי הנעה ישירה מתקדמים – מבוססי בינה מלאכותית

מנוע ההנעה ישירה הינו מרכיב מרכזי במכונות הכביסה הפרמיום של LG במשך יותר משני עשורים, טכנולוגיית המנוע שמייצרת החברה ממשיכה להוביל מצוינות וחדשנות טכנולוגית

LG מודיעה כי היחידה ה-100 מיליון של מנוע ההנעה הישירה (DD)™ שלה, עזבה את פס הייצור. טכנולוגיית המנועים המובחרת והמתקדמת של החברה מהווה גורם מרכזי בביצועים החזקים והאמינים, ובפופולריות העולמית המתמשכת של פתרונות הכביסה המובילים בתעשייה של LG.

משנת 1998 ועד סוף שנת 2022, החברה ייצרה בממוצע מעל 12,000 מנועי Inverter Direct Drive ביום. מנועים אלו מתחברים ישירות לתוף הכביסה, מסייעים להפוך את מכונות הכביסה של LG לעמידות יותר ובנוסף, מפחיתים באופן דרמטי את הרעש ואת צריכת האנרגיה במהלך הפעולה.

LG שיפרה את מנוע Inverter DD במשך ארבע דורות, התמידה בפיתוח הטכנולוגיה ומיטבה את יכולות הביצוע שלו, על מנת לספק ערך רב יותר ללקוח. החברה מחזיקה ביותר מ-240 פטנטים טכנולוגיים הקשורים למנוע DD של Inverter בקוריאה וברחבי העולם. בשנת 2019, הטמיעה החברה טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) על מנוע DD Inverter כדי לשפר עוד יותר את היעילות והאפקטיביות שלו. מנוע ה-AI DD, המשמש במכונות הכביסה והמייבשים האיכותיים של LG, ממנף את טכנולוגיית הלמידה העמוקה כדי לזהות את המשקל של כל עומס ואת סוגי הבדים הכובשים. לאחר מכן הוא בוחר את השילוב האופטימלי של תנועות התוף מטכנולוגיית 6 Motion הקניינית של החברה – המאפשרת שש תנועות תוף נפרדות – על מנת שתוכל לטפל ולנקות את הכביסה באופן מיטבי.

בשנה שעברה, הביאה לראשונה חברת LG את מנוע ה-Inverter DD המתקדם למייבשי הכביסה שלה. בדומה למכונות הכביסה של החברה, גם מייבשי הכביסה של LG מציעים טכנולוגיית 6 Motion (Tumble, Swing, Rolling, Stepping, Scrubbing and Filtration) מתוך השאיפה התמידית, לשפר את ביצועי הייבוש ולמזער למינימום את נזקי הבד. טכנולוגיית מנוע ה-Inverter של LG, במיוחד, ה- AI DD – הפכה לטכנולוגיית מכשירי החשמל הביתיים הראשונה שזכתה לאימות בינה מלאכותית של למידה עמוקה מחברת UL (Underwriters Laboratories), העוסקת במדע הבטיחות העולמית.

Kim Yang-sun, ראש היחידה העסקית לפתרונות רכיבים בחברת LG Electronics Home Appliance and Air Solution: “מספר מנועי ה-DD של Inverter המיוצרים מצביע על המצוינות של טכנולוגיית המנועים ש-LG פיתחה עבור פתרונות הכביסה המובחרים שלה, נמשיך ליצור רכיבי ליבה יעילים ביותר המשפרים את הביצועים והאמינות של המוצרים שלנו תוך הפחתת פליטות הפחמן במהלך הפעולה.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות