היילו משיקה דור שני של מעבדי בינה מלאכותית המספקים למצלמות חכמות יכולות שיא בעיבוד וניתוח וידאו

באמצעות Hailo-15, ערים חכמות יוכלו לזהות ולהגיב לאירועים במהירות גבוהה יותר; מפעלי תעשייה יוכלו להגדיל את התפוקה ואת זמן הפעולה של המכונות שלהם; קמעונאים יוכלו להגן על שרשראות אספקה ולשפר את שביעות רצון הלקוחות ורשויות תחבורה יוכלו לזהות כל דבר, החל מילדים שהלכו לאיבוד, דרך תאונות ועד כבודה שאינה נמצאת במקומה.

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, חלוצה בתחום ייצור מעבדי בינה מלאכותית למכשירי קצה, משיקה את משפחת המעבדים (Vision Processor Units, VPU) עתירי הביצועים Hailo-15. המעבדים, שמאפשרים ביצועים גבוהים יותר פי 5 ביחס לפתרונות הזמינים כיום בשוק במחיר דומה, תוכננו להשתלב ישירות בתוך מצלמות חכמות, בכדי לספק יכולות חסרות תקדים של עיבוד וניתוח וידיאו במכשירי קצה.

עם השקת Hailo-15, החברה מגדירה מחדש את עולם המצלמות באמצעות הצבת רף חדש לראייה ממוחשבת ולעיבוד וידיאו מבוסס למידה עמוקה. היכולות החדשות מאפשרות לספק ביצועי AI חסרי תקדים בקשת רחבה של יישומים עבור מגוון תעשיות.

באמצעות Hailo-15, ערים חכמות יוכלו לזהות ולהגיב לאירועים במהירות גבוהה יותר; יצרנים יוכלו להגדיל את התפוקה ואת זמן הפעולה של המכונות שלהם; קמעונאים יוכלו להגן על שרשראות אספקה ולשפר את שביעות רצון הלקוחות ורשויות תחבורה יוכלו לזהות כל דבר, החל מילדים שהלכו לאיבוד, דרך תאונות ועד כבודה שאינה נמצאת במקומה.

“מעבד Hailo-15 מייצג התקדמות בסקלביליות ובכדאיות של בינה מלאכותית במכשירי קצה”, הכריז אור דנון, מנכ”ל Hailo. “השקה זו ממנפת את עמדת ההובלה שלנו בפתרונות קצה, שכבר נפרסו על ידי מאות לקוחות ברחבי העולם; הבשלות של טכנולוגיית ה-AI שלנו וחבילת התוכנה המקיפה שלנו יאפשרו לשלב בינה מלאכותית עתירת ביצועים בתוך מצלמות”.

באמצעות השילוב של יכולות AI גבוהות ביותר במצלמות, Hailo מספקת מענה לביקוש הגובר בשוק ליכולות מתקדמות של עיבוד וידיאו ואנליטיקה במכשירי קצה. קיבולת ה-AI הגבוהה ביותר מאפשרת למצלמות המצוידות ב-Hailo-15 לבצע הרבה יותר אנליטיקת וידאו, להריץ כמה משימות בינה מלאכותית במקביל, ובכלל זה זיהוי מהיר יותר ברזולוציה גבוהה כדי לאפשר לזהות עצמים קטנים יותר ורחוקים יותר ברמת דיוק גבוהה יותר ועם פחות התראות שווא.

Hailo מפתחת ומייצרת מעבדי בינה מלאכותית המאפשרים להשיג ביצועים ברמה של דאטה סנטר על גבי מכשירי קצה. מעבדי Hailo נולדו מתוך חשיבה מחדש על ארכיטקטורת המחשב הרגילה, והם מאפשרים למכשירים חכמים לבצע משימות מתוחכמות של למידה עמוקה דוגמת זיהוי עצמים וסגמנטציה בזמן אמת, עם מינימום של צריכת הספק, גודל ועלות. המעבדים מותאמים למגוון רחב של מכונות חכמות ומכשירים חכמים, ומשפיעים על מגוון של ענפים ובכללם רכב, אבטחה, תעשייה 4.0 וקמעונאות.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה בשנה שעברה ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 200 עובדים בתל-אביב ובחו”ל, ומגייסת עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.

קרדיט: Hailo

ביצועים חסרי תקדים

משפחת המעבדים הופכת את Hailo לחלוצה בשימוש בטרנספורמרים מבוססי ראייה במצלמות עבור זיהוי עצמים בזמן אמת. יכולת הבינה המלאכותית הנוספת עשויה לשמש גם עבור שיפור וידיאו, ובפרט עבור איכות וידיאו טובה בהרבה בסביבות בעלות תאורה נמוכה, לצורך ייצוב הווידיאו וביצועי טווח דינמי גבוהים.

מצלמות המצוידות ב-Hailo-15 מפחיתות את עלות הבעלות הכוללת (TCO) בפריסות מסיביות של מצלמות בזכות העובדה שהן מורידות עומס של אנליטיקת וידאו בענן במטרה לחסוך ברוחב פס ובעיבוד, ובו בזמן משפרות את הפרטיות בזכות האנונימיזציה של הנתונים בקצה הרשת. התוצאה היא פתרון אנליטיקת וידיאו מבוסס AI בעל איכות גבוהה ביותר, ששומר על בטיחות של אנשים ובו בזמן מבטיח את הפרטיות שלהם ומאפשר לארגונים לפעול באופן יעיל יותר בעלות נמוכה יותר ועם פחות מורכבות בתשתית הרשת.

משפחת מעבדי הראייה Hailo-15, כמו מאיץ ה-AI מדגם Hailo-8, שפרוס כבר באופן נרחב, מתוכננים לצריכת הספק נמוכה ביותר, מה שהופך אותם למתאימים לכל סוג של מצלמת IP ומאפשר תכנון של מכשירי קצה ללא מאוורר. מעטפת ההספק הקטנה משמעותה שמתכנני מצלמות יכולים לתכנן מוצרים בעלות נמוכה יותר ולוותר על רכיב קירור אקטיבי. מצלמות ללא מאוורר אף מתאימות יותר ליישומים תעשייתיים ויישומי שטח שבהם לכלוך או אבק עלולים להקטין את אמינות המצלמות.

כל מעבדי ה-VPU מדגם Hailo-15 תומכים בזרמי קלט וידאו מרובים ברזולוציה של 4K ומשלבים תת מערכות עם יחידת עיבוד מרכזית (CPU) ויחידת עיבוד אותות דיגיטלים (DSP) המצוידות בליבת מעבד ה-AI המוכחת של Hailo.

משפחת מעבדי הראייה מדגם Hailo-15 כולל שלושה וריאנטים – Hailo-15H, Hailo-15M ו-Hailo 15L. זאת, במטרה לספק מענה לצורכי עיבוד ומחירים שונים של יצרני מצלמות חכמות וספקי יישומי AI. ביצועי משפחת המעבדים מתחילים ב-( 7 TOPS (Tera Operation per Second ומגיעים לעוצמה חזקה ביותר של 20 TOPS.

מעבד Hailo-15H מסוגל להריץ את מודל זיהוי העצמים החדשני YoloV5M6 עם רזולוציית קלט גבוהה (1280×1280) בקצב חיישן בזמן אמת, או את מודל הבנצ’מרק למיון אובייקטים מדגם ResNet-50, בקצב יוצא דופן של 700 FPS.

אור דנון, מנכ”ל Hailo קרדיט צילום: Hailo


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות