חדשות היום

Digi-Key חוגגת 50 שנה של הנעת חדשנות ברחבי העולם

ראש עיריית ת’יף ריבר פולס מכריז על 3 באפריל 2023 כ”יום Digi-Key”

Digi-Key Electronics, המציעה את המבחר הגדול ביותר בעולם של רכיבים אלקטרוניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, חוגגת היום את יובל ה-50 לפעילות החברה. לכבוד ציון-דרך זה, ראש עיריית ת’יף ריבר פולס בריאן הולמר הכריז על ה-3 באפריל 2023 “יום Digi-Key בעיר ת’יף ריבר פולס”. אנשי צוות Digi-Key יזכו להכרה ויציינו יובל זה במהלך חגיגת הוקרה בת שבוע כמו גם במהלך אירועי החברה לאורך כל השנה.

Digi-Key חוגגת 50 שנה של הנעת חדשנות ברחבי העולם ב-3 באפריל 2023.

“כשאנו חוגגים את ציון-הדרך של שנת יובל זו, אנו רוצים להודות לחברי הצוות, ללקוחות, לשותפים, לספקים ולקהילת ת’יף ריבר פולס שלנו”, אמר דייב דוהרטי, נשיא Digi-Key. “ההצלחה ההדדית שלנו במשך 50 השנים הללו נבעה מהלהט, המסירות והנאמנות שלכם. ביחד גדלנו והצטיינו, ואנחנו יודעים שמחכה לכולנו עתיד מזהיר עוד יותר”.

בתחילת שנות ה-70 גילה ד”ר רונלד סטורדאל קבוצה לא-מנוצלת של יזמים וממציאים, בדומה לו עצמו, שחלקו את הצורך בכמויות קטנות של מגוון רחב של רכיבים אלקטרוניים שבסופו של דבר יניעו מהפכה טכנולוגית עבור חובבי אלקטרוניקה, ולאחר מכן עבור השוק המסחרי. מזה 50 שנה, והודות לעבודה הקשה, המחויבות ורוח היזמות של יותר מ-5,000 העובדים, +929,000 הלקוחות, +2,400 הספקים והמספר הרב של השותפים הכלל-עולמיים של Digi-Key ברחבי העולם, הארגון בנה על להט ראשוני זה. Digi-Key מפיצה כעת לא רק רכיבים אלקטרוניים אלא מספקת פתרונות וכלים דיגיטליים למהנדסים, מתכננים, ויוצרנים ביותר מ-180 מדינות.

בשנת 2022 הגיעה Digi-Key למכירות של 5.1 מיליארד דולר תוך עיבוד ומשלוח של יותר מ-6.5 מיליון הזמנות מכל רחבי העולם בשנה. Digi-Key חנכה גם את הרחבת מרכז הפצת המוצרים (PDCe‏) שלה על שטח של 2.2 מיליון רגל רבוע, אחד המחסנים הגדולים ביותר בצפון אמריקה, כדי להגדיל את הקיבולת ולעמוד בביקוש המרקיע-שחקים. ה-PDCe תוכנן מתוך מחשבה על צמיחה ומאפשר התרחבות ככל שנפח ההזמנות ממשיך לעלות, כמו גם את הגדלת מספר המוצרים החדשים המוצעים עבור צורכי התכנון והייצור של הלקוחות.

חברי צוות Digi-Key היו בעקביות עם האצבע על הדופק של התעשייה, והגיבו לצרכים המשתנים עם היצע של קשת רחבה של רכיבים כדי להניע את הייצור לקראת העתיד. Digi-Key ממלאת תפקיד חיוני באספקת רכיבים לתעשיות כמו בריאות, רכב, אנרגיה, 5G ו-IoT, שכן היא ממשיכה לדחוף את החדשנות ב-2023 ולמשך שנים רבות קדימה.

“אנו נרגשים לחגוג את יובל ה-50 של Digi-Key בעיר הולדתה של החברה ת’יף ריבר פולס, ואנו גאים לראות את החברה צומחת מההתחלה הצנועה למנהיגה הכלל-עולמית שהיא כיום תוך שהיא נשארת מחויבת לשורשים ולקהילה שלנו,” אמר ראש עיריית ת’יף ריבר פולס בריאן הולמר. “כחברה בקהילה שלנו, Digi-Key הוכיחה תמיכה מתמשכת ומסירות להעסקה מקומית עם יותר מ-4,200 עובדים מת’יף ריבר פולס והסביבה. ל-Digi-Key צפוי עתיד מזהיר, ואנו מצפים בכיליון עיניים לראות מה תבאנה לנו 50 השנים הבאות ומעבר להן”.

לפרטים נוספים אודות Digi-Key‏ בקרו באתר www.digikey.com‏.


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות