חדשות היום

אתנה תייצר עבור חברת SENSEER חיישנים מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית לחיזוי תקלות מקדים ורציפות אופרטיבית של מערכות ביטחוניות ותעשייתיות

אתנה מקבוצת אימקו, חברה יצרנית שמתמחה בפתרונות ייצור והרכבה מלאים ומתקדמים, שמחה להודיע כי חתמה על חוזה עם חברת SENSEER הישראלית, במסגרתו היא תייצר עבורה חיישנים מתקדמים לחיזוי תקלות מקדים ורציפות אופרטיבית של מערכות ביטחוניות ותעשייתיות.

המערכת הייחודית של חברת SENSEER מורכבת מסנסור קצה המבוסס טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) המותקן במערכות מכניות קריטיות שונות. החיישן  מספק נתונים טכניים מעובדים אודות אופן השימוש וניתוח הביצועים במערכות המכניות בפלטפורמות השונות. המוצר משמש לצורך ביצוע תחזוקה שוטפת מונעת של מערכות מכניות וניהול מלאים דיגיטלי מתקדם.

אתנה הקימה קו ייצור ובדיקות מלא, מודולרי וייעודי עבור סנסיר, ותייצר במהלך שנת 2023 עשרות אלפי יחידות עם אופציה לגידול בהמשך.

מנכ”ל אתנה, אופיר קציר: “כחברה יצרנית המחזיקה ביכולות ייצור והרכבה מתקדמים, אתנה גאה להודיע על ההסכם שנחתם עם חברת SENSEER, במסגרתו אתנה תייצר עבורה מערכות מתקדמות שישמשו את לקוחותיה ברחבי העולם. אנו גאים לייצר פה בישראל מוצרים מורכבים עבור חברות טכנולוגיה חדשניות, שמשלבות חומרה עם תוכנה ועושות שימוש בבינה מלאכותית על מנת לייעל ולהיטיב את העבודה של לקוחותיהן”.

מנכ״ל SENSEER, אור יוסטמן: “כמובילים עולמיים בתחום הדיגיטליזציה ופתרונות תחזוקה מונעת לשווקים בטחוניים ותעשייתים גלובאליים בעלי טרנספורמציה איטית ושמרנות גבוהה הדורשים מפתרונותינו סטנדרט גבוה ביותר של אמינות, ביצועים וערך ממשי בקצה, אנחנו סומכים ובטוחים ביכולות חברת אתנה לספק ולייצר עבורנו פתרונות מתקדמים בסטנדרטים הנדרשים”.

אתנה היא חברה יצרנית שעוסקת בהרכבות, אינטגרציה, חיווט והרכבות מכניות, ומחזיקה ביכולות ייצור, הרכבה ובדיקות ב-Full Turn-Key הכוללים גם מיכון אוטומטי להרכבת כרטיסים אלקטרוניים (PCB), ויכולות נוספות כחלק משיוכה לקבוצת אימקו, הכל באיכות גבוהה ותוך שימור יעדי עלות. כחברת בת של אימקו תעשיות, אתנה מחזיקה ביכולות ייצור מתקדמות בישראל ובארה”ב הכוללות בין היתר חדר נקי ברמת ניקיון CLASS 7 ועמידה בתקן רפואי ISO 13485:2016.

אתנה תשתתף ותציג את יכולותיה המתקדמות בתערוכת NewTech 2023 , שתיפתח ב 16/5 באקספו ת”א: דוכן 31B.


קרדיט צילום: Tomasz Solinski

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות