חדשות היום

חברתNogamy  משיקה פתרון ראשון מסוגו מבוסס ChatGPT לשיפור מוקדי שירות

אלי יוחה, מדען הנתונים הראשי: “המערכת החדשה שהשקנו מתכתבת בשפה טבעית עם הפונים למוקדי שירות ובעלת תכונות אנושיות שמבינה את הלקוח ועונה לשאלותיו. מספר הפניות שייפתרו ללא צורך בנציג אנושי הוא דרמטי”

הפתרון נבדק בימים אלה על ידי גדולי הארגונים במשק

חברת נוגמי (Nogamy) מתל-אביב, המספקת לארגונים וחברות מובילות במשק פתרונות ייעודיים בתחומי הבינה המלאכותית (AI), הדאטה והבינה העסקית (BI), השיקה פתרון חדשני לשיפור מרכזי השירות שצפוי לשנות מן היסוד את מערכות היחסים בין ארגונים גדולים לבין לקוחותיהם.

הפתרון החדש מבוסס בין היתר על טכנולוגיית ChatGPT של חברת OpenAI. המערכת לומדת את  נתוני  הארגון בעזרת מודלים של בינה מלאכותית במטרה להגיב לפניות ממוקדות של הלקוח עם תשובות התואמות לצרכיו. המערכת החדשה מתכתבת עם לקוחות הפונים למרכזי השירות בשפה טבעית בעברית, עונה לשאלותיהם ומתמודדת עם בעיותיהם הספציפיות, תוך הכרות עמוקה עם פרופיל הלקוח המדויק שלהם. היכולות הללו הן קפיצת מדרגה דרמטית ביכולות של צ’טבוטים של מרכזי שירות הקיימים היום שמסוגלים כיום להציג ללקוחות שאלות מקדמיות בלבד בתבנית קשיחה וברוב המכריע של המקרים מעבירים את המשך הטיפול לנציג אנושי.

אלי יוחה, מדען הנתונים הראשי שלNogamy : “הפתרון שלנו הוא אחד מהראשונים בעולם שרותם את העוצמות הייחודיות של ChatGPT כדי לחולל מהפכה של ממש במוקדי השירות. המערכת מבינה את הלקוח ברמה של קרוב ל-100% ומסוגלת לפתור מצבים מורכבים ודינמיים ללא הכנה מראש לתסריטים ספציפיים. המערכת מאפשרת לכל משתמש להתכתב עם הרובוט בחופשיות בשפה שכולנו מדברים”.

לדברי יוחה, “הפתרון החדש נבדק בימים אלה על ידי הארגונים הגדולים בישראל במטרה לשדרג את איכות השירות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות, לצמצם באופן דרמטי את היקף השיחות הנכנסות ולהגדיל בשיעור של עשרות אחוזים את מספר הפניות שנפתרות ללא צורך בנציג אנושי. לצד שיפור השירות, הארגונים עשויים לחסוך הוצאות כבדות וליהנות משיפור המוניטין”.

הפתרון החדש מותאם למוקדי שירות בכל הוורטיקלים וכל שנדרש הוא לאמן את המערכת על הנתונים של הלקוחות והיסטוריית האינטראקציות שלהם מול הארגון. הארגונים שיאמצו את הפתרון יוכלו לשלב התאמות ספציפיות נוספות האופייניות לסביבתן העסקית. לדוגמא, בנק יוכל להתאים את התשובות רגולציה בנקאית ולמגבלות חוקיות שונות בשוק הספציפי שלו.

נוגמי מציעה לכל ארגון לקבוע פגישת אבחון ראשונית ללא תשלום. במהלכה יגדירו מומחי החברה יחד עם מומחי הארגון את התהליך שבו ייעשה שימוש ב ChatGPT, את סט הנתונים הנדרש וייבנה מודל חיזוי ראשוני שיאפשר להתרשם מהפתרון.

נוגמי, שרכשה לאחרונה את חברת סטט-מרקט שהוקמה על ידי אילנה ואלי יוחה ב-2010, היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום הבינה המלאכותית (AI), הדאטה ופתרונות BI. החברה מספקת שירותים ומובילה פרויקטים אצל עשרות ארגונים מהגדולים במשק במגוון מגזרים ובהם פיננסים, בריאות, קמעונאות, ייצור, היי-טק, בטחון, לוגיסטיקה, תקשורת ועוד. פתרון הצ’טבוט החדש מבוסס על הניסיון  העשיר של סטט-מרקט בפיתוח והטמעת פתרונות AI מתקדמים לאוטומציה וייעול תהליכים, המבוססים על למידת מכונה (ML), למידה עמוקה (DL), ועיבוד שפה טבעית ( .(NLP/NLG

נוגמי נוסדה בשנת 2011 על ידי לימור בן דוד, אורן זמסקי והילה חפץ. החברה מעסיקה כיום 110 מומחי דאטה ומגייסת עובדים נוספים.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות