חדשות היום

פריצת דרך ישראלית: חברת Chain Reaction משיקה את אלקטרום, טכנולוגיית הבלוקצ’יין החזקה ביותר בשוק

 הפתרון החדש צפוי לחולל שינוי מהפכני בתעשיית כריית הביטקוין בשל רמות הביצועים והיעילות הגבוהות שלו

 חברת Chain Reaction הישראלית, חברת סמיקונדוקטור המפתחת חומרה לתחומי הבלוקצ’יין ולאבטחת המידע והפרטיות בענן, מודיעה על השקת פתרון האלקטרום (EL3CTRUM). קו המוצרים של אלקטרום מורכב משבב ייעודי (ASIC), מוביל מסוגו, לכריית ביטקוין, המאופיין ברמות ביצועים ויעילות אנרגית יוצאות דופן. אלקטרום פותח באופן ייעודי עבור הדור הבא של מערכות כריית הביטקוין המחייבות מהירות עיבוד גבוהות במיוחד בצד צריכה אנרגטית חסכונית ויעילה. אלקטרום מוצע למובילות בתחום כריית הביטקוין במגוון צורות: החל מ-ASIC (מעגל משולב ספציפי ליישום), המשך בלוחות hashboard ומערכות כרייה.

אלקטרום פותח מהיסוד בהתבסס על ארכיטקטורה חדשנית, כשהמוצר הראשון הינו מעגל משולב ספציפי ליישום (ASIC), בעל אפקטיביות אנרגטית המובילה בתחום (19 J/TH). מערכת הכרייה של אלקטרום מגיע לביצועים מובילים של 140 TH/s. אלקטרום פותח באופן לכריית ביטקוין, ביצועי הכרייה שלו בצד היעילות האנרגטית שלו מציבים אותו כמוביל בפתרונות המוצעים בשוק זה.

“צוות הפיתוח הוותיק והמנוסה של חברת Chain Reaction התאים את יצור השבב למתן הספק וביצועים אופטימליים“, מסר אלון ובמן, מנכ”ל ומייסד שותף בחברת Chain Reaction. “פתרונות אלקטרום, הם הצעדים הראשונים בהובלת מהפיכה בתחום המחשוב. אנו סוללים את הדרך לקביעת הסטנדרט בתעשיית המחשוב, כאשר אנו מכוונים לפתרונות תשתית בלוקצ’יין ופרטיות עבור מרכזי נתונים, תשתיות רשת וענן הדורשים יכולות מחשוב מואצות באופן יוצא דופן”.

צוות הפיתוח ב- Chain Reaction בעל ניסיון משותף של עשרות שנים, במהלכן צבר מומחיות בתכנון מעגלים משולבים ספציפיים ליישומים (ASIC), וידע מעשי בייצור מסחרי על בסיס עשרות רבות של השקות מסחריות מוצלחות. הניסיון, הידע והעבודה המשותפת של הצוות אפשרו לחברה לפתח ארכיטקטורה חדשנית בעלת גמישות מרבית ותכונות ייחודיות וכל זאת בייצור מסחרי. פתרונות ייחודיים אלה מאפשרים החזר השקעה מהיר, כוח מחשוב מוגבר ושמירה על ערכים סביבתיים.

“הטכנולוגיה המהפכנית של Chain Reaction משיגה רמות חסרות תקדים של ביצועים בצד יעילות אנרגטית בקנה מידה נרחב. אמר יואב צרויה, שותף מנהל בקרן הון סיכון הישראלית JVP. “אין גבול ליישומים הרבים האפשריים של טכנולוגיה זו: מאבטחת מידע ושמירת הפרטיות ועד הוכחת עבודה יעילה בתחום הבלוקצ’יין. עם גישתם החדשנית לפיתוח חומרה ותוכנה, לצוות המוכשר של Chain Reaction יש את הניסיון והיכולת להטמיע את פתרונות החומרה לשוק בשנת 2023. פתרונות החומרה הטובים ביותר לשוק עוד בשנת 2023. הישגיהם המרשימים הושגו בזמני שיא וביעילות חסרת תקדים. אנו גאים בשותפות שלנו עם צוות מוביל זה.”

אודות Chain Reaction:
חברת Chain Reaction מפתחת טכנולוגיות חומרה מהפכניות בתחומי הבלוקצ’יין והפרטיות. החומרה מאפשרת להאיץ בעשרות מונים את ביצועי המחשוב ולאפשר לארגונים ליישם פתרונות בקנה מידה נרחב שיאפשר להם לתת מענה לבעיות המורכבות ביותר הידועות כיום. יישום של טכנולוגיות הגברת פרטיות (Privacy Enhancing Technologies) על גבי תשתית ענן. במשותף עם מרכזי נתונים וספקי שירותי ענן מביאה החברה למהפיכה בתשתיות המחשוב באמצעות מעגל מחשוב ספציפי ליישום (ASIC) ומערכות המפותחות באופן ייעודי לביצועים גבוהים תוך שמירה על יעילות אנרגטית אופטימלית. פתרונות אלו יהוו מרכיב מהותי בהנעת הדור החדש של מחשוב נרחב, מאובטח וירוק שיאפשר להגן על אנשים, פרטיות והסביבה.
החברה הוקמה בשנת 2019 על-ידי המנכ”ל אלון ובמן וסמנכ”ל הטכנולוגי אורן יוקב.


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות