סטיילטק משדרגת את רמת התוצרים שלה, ויוצאת לסבב גיוסים נוסף

Styletech, חברת הסטארט-אפ הישראלית שעושה מהפכה בעולם האופנה תוך ייצור ועיצוב דוגמניות ודוגמנים וירטואליים וכן ביגוד באמצעות בינה מלאכותית, השלימה לאחרונה 10 מיליון שקלים ממשקיעים פרטיים, בדגש על חברת OpTeamizer ממנה גיוסו מומחי ה-Ai לצורך שיתוף פעולה נרחב – וכעת היא יוצאת לסבב גיוסים נוסף, נוכח שדרוג מאסיבי ביכולותיה ורמת התוצרים שהשתפרה בצורה דרמטית בחודשים האחרונים.

מטרת הגיוס הנוכחי היא לחשוף את התוצרים החדשים של סטיילטק, להתפתח לכמה שיותר שווקים ברחבי העולם, ולהשקיע בשיווק לטובת מטרה זו. זאת, כאשר איכות החומרים שהחברה מייצרת עלתה משמעותית לקראת סיום פיתוח הטכנולוגיה הנוכחי.

עתה, סטיילטק מסוגלת לייצר – מעבר לדוגמנים ולדוגמניות וירטואליים – תמונות אווירה ולייף-סטייל, תמונות Live action, יותר דינמיות ויותר ריאליזם, מה שפותח לאתרי סחר בינלאומיים אפשרויות רבות בעמודי הבית וכמובן ברשתות החברתיות. זוהי למעשה התאמה של החברה לעולם הקמעונאות של השנים האחרונות, ואין סוף ליצירתיות שיכולה להתבטא בטכנולוגיה של סטיילטק בכל העולם.

בפועל, סטיילטק הפכה את המוצר שלה לכזה שבפוטנציאל שלו הופך את תעשיית האופנה העולמית ל-  Zero Wasteכאשר  החברה שמה לעצמה למטרה לקדם את הפן הקיימותי במוצר. המשמעות היא שאם בעבר סטיילטק הייתה נכנסת לתמונה ומייצרת את הדוגמניות והדוגמנים שלה על בסיס בגד תפור, כעת היא משתלבת כבר בשלב עיצוב התבנית במחשב וזאת עוד לפני שנחתכה כל חתיכה של דף נייר או בד. משלב זה, הבגד הופך לתלת ממד ולאחר מכן לריאליסטי בצורה “מחשידה”. בכך, נמנע ייצור המוני, כשהחברה מאפשרת לחברות אופנה לייצר לפי דרישה ורק לאחר הזמנה בשל הדיוק האדיר במידות ובסגנון הלקוחות.

הדבר מתאפשר לא מעט בשל שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת  virtuality.fashion המאפשרת למותגי אופנה להשיק קולקציות אופנה במהירות מרבית, בעלויות נמוכות וצמצום נזקים לסביבה על ידי פרזנטציה של הפריטים ב-D3.

כ-10 מיליארד דולר מתבזבזים מדי שנה בעולם על דגמים ראשוניים שלא יגיעו כלל לייצור – הפתרון של שתי החברות גם יחד יכול לחסוך כ-70% מעלויות ימי הצילום עבור מותגי אופנה (לחסוך פיתוח וייצור) ואף לקדם דגמים חדשים, כאשר שיתוף פעולה זה ממקסם את היכולות הטכנולוגיות של שתי החברות.

אם עד היום קטלוגים דיגיטליים, אתרי מכירה מקוונים או מעצבים פרטיים השתמשו בבגדים פיזיים בלבד לטובת צילום, שיווק ומכר, הפתרון המשולב של סטיילטק ו-וירטואליטי.פאשן מהווה מעבר ישיר בין שלב העיצוב לשלב המכירות וקידום המכירות תוך חיסכון בימי צילום עם דוגמנים אמיתיים.

באמצעות שיתוף פעולה זה, שיצא לדרך בפועל בתחילת 2023, במקום להשתמש בפריטים פיזיים המזהמים את העולם – בגד היפר-ריאליסטי המעוצב אך ורק ב-3D יהפוך לתמונות קמפיין שיכולות לשמש לקידום ברשתות חברתיות ומכירה באתרי E-commerce, ללא ייצור של הפריט בכלל עד לשלב המכירה וללא בזבוז זמן ועלויות נוספות על ימי צילום – כל זאת באמצעות פתרון ה-Ai המתקדם. החברות עובדות (תחת הסכמי סודיות בינתיים) ומתכננות לעבוד עם כל מותג אופנה גדול שמפיק קטלוגים דיגיטליים לשימוש פנימי  (אנשי המכירות בשלב פיתוח המוצר), או חיצוני (מול לקוחות, בעיקר אונליין).

בשנה האחרונה, זכתה סטיילטק בפרס “פתרונות האקלים” The Climate Solutions Prize – – שהוקם בשנה שעברה על מנת לקדם ולטפח חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום, וזאת בקטגוריית הקיימות באופנה. סטיילטק זכתה באתגר “The Sustainable Fashion Tech Revolutionary Challenge” וכן בפרס כספי, לאור תרומתה לשמירה על כדור הארץ ומניעת זיהומו דרך חיסכון בהוצאות על בדים מיותרים ומשלוחים, כאשר כל בגד וירטואלי שמיוצר חוסך ייצור שלו בפועל, כמו גם במניעת טיסות לצילומים בחו”ל ללוקיישנים ספציפיים שאפשר לעצב כרקע לדוגמנים.

יתרון נוסף במוצר החדש והמשודרג של סטיילטק הוא הימנעות מצילומי ילדים, כאשר מעכשיו החברה מאפשרת לחברות מסחריות לצלם מבוגרים בבגדי ילדים ולבצע בעצמה התאמה וירטואלית לממדי ילדים בכל הגילאים, מבלי לצלם כאלה בפועל.

עד כה, בראש המשקיעים בסטיילטק ניתן למצוא את חברת ה-AI הגדולה במשקOpTeamizer , בראשות המנכ”ל והמייסד תומר גל אשר מתכנן לספק לסטיילטק משאבים של כוח אדם וכוח ומחשוב במאות אלפי דולרים על מנת לשפר ולחזק את טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה על מנת לפעול יחדיו בשוק העולמי.

OpTeamizer, חברת שירותי פיתוח מקצועי ושותפה מועדפת של NVIDIA עם מומחיות בפיתוח AI, GPU ופיתוח בפלטפורמת NVIDIA Jetson, הודיעה היום כי ביצעה השקעה אסטרטגית ב- StyleTech, חברת טכנולוגיות אופנה פורצת דרך. OpTeamizer מתמקדת בביצוע השקעות אסטרטגיות בחברות חדשניות המתיישרות עם המשימה והערכים שלה. ההשקעה, תסייע לסטיילטק להאיץ את צמיחתה ולהביא את מוצריה החדשניים לשוק מהר יותר.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות