חדשות היום

תכנית בינלאומית של האיחוד האירופי תסייע לסטארט-אפים ישראליים בתחום התעשיות המתקדמות להיכנס לשוק האירופי

ההרשמה לתכניתBoostUp!  אותה מובילה EIT Manufacturing של מכון החדשנות של האיחוד האירופי (EIT) בשיתוף EIT Hub Israel, משרד הכלכלה, קרן ההון-סיכון SIBF, ו-II4, פתוחה עד ל-13 במאי

אירוע השיא של התכנית שיתקיים ב-9 ביולי בבאר שבע הוא תחרות פיצ’ים במסגרתה הסטארט-אפים הזוכים יקבלו פרס כספי בשווי של עד 2,500 יורו והזמנה ל-Road Show באיטליה לסדרת מפגשים עם לקוחות פוטנציאליים בקרב החברות הגדולות והמובילות ביותר בתחומי הייצור השונים

EIT Manufacturing, המקדמת את תעשיית הייצור לטובת קיימות כלכלית, חברתית וסביבתית של אירופה, תקיים בישראל את BoostUp! 2023 – Israel Edition, תכנית לחברות סטארט-אפ בתחומי התעשיות המתקדמות המסייעת להן לחדור לשוק האירופי ולעבוד עם התאגידים המובילים בתחום. התכנית בישראל מתקיימת בשיתוף EIT Hub Israel, השלוחה הישראלית של מכון החדשנות של האיחוד האירופי, משרד הכלכלה, קרן ההון-סיכון SIBF, ו-II4. ההרשמה לתכנית מסתיימת ב-13 במאי ומיועדת לחברות סטארט-אפ ישראליות מובילות העוסקות בייצור ובתעשיות  המתקדמות שנמצאות בשלב ה-Scale בתחומי טכנולוגיות לוגיסטיקה, תחזוקה, ניתוח דאטה, חיישנים מתקדמים (Industrial IoT), קישוריות ותשתיות IoT, פתרונות ייצור מתקדמים, סייבר-סקיוריטי תעשייתי ועוד.

אירוע השיא של התכנית יתקיים ב-9 ביולי בבאר שבע במשרדי SIBF, ובמרכזו תיערך תחרות פיצ’ים מול משקיעים ושחקני מפתח בתעשיית הייצור מאירופה ומישראל ומול חבר שופטים המורכב ממומחים בכירים. שש חברות הסטארט-אפ שיזכו בתחרות יקבלו פרס כספי בשווי של עד 2,500 יורו לטובת התנעת כניסתם לשוק האירופי והזמנה להשתתף ב-Road show במשך 3 ימים באיטליה הנחשבת לשוק התעשייה השני בגודלו באירופה עם 16% ממכירות הייצור התעשייתי ביבשת, במסגרתו יקיימו פגישות עם לקוחות פוטנציאליים. בין השאר, ייפגשו הזוכים עם איגודי החברות המובילות בתחומי המנועים והאריזה בבלוניה, בתחומי האלקטרוניקה, המכניקה והמתכות בברגמו ובתחומי התחבורה והחלל בטורינו.

במקביל לישראל, שתי תכניות BoostUp! 2023 נוספות מתקיימות גם באירלנד ובמזרח אירופה. כל החברות שיתקבלו לתכנית יקבלו סיוע ומנטורינג ממיטב המומחים של קהילת הידע והטכנולוגיה EIT Manufacturing.

מנהל הפיתוח העסקי של EIT Manufacturing בדרום אירופה, ג’יאנלוקה גריפי: “מטרת התחרות במסגרת BoostUp! היא לבנות גשר בין ישראל ואירופה, מסלול מהיר להיכנס לשוק המוביל באיטליה ולייצר קשר עם כ-30 חברות בתוך שלושה ימים ולרשת השותפים של EIT Manufacturing מהתעשייה”.

עדן דביר, מנהלת EIT Hub Israel,: “BoostUp התכנית מהווה הזדמנות נהדרת לחברות סטארט-אפ ישראליות לקבל דחיפה משמעותית ולהיכנס לשווקים חדשים באירופה, שמהווה מובילה עולמית בתחום הייצור המתקדם. אנחנו מאמינים שכל החברות שייבחרו וישתתפו  ירווחו מהחשיפה לחברות המובילות בתחום וושמחים להמשיך לתמוך בשיתופי פעולה בין חברות טכנולוגיה ישראליות לחברות אירופאיות”.

EIT Hub Israel, השלוחה הישראלית של מכון החדשנות והטכנולוגיה של האיחוד האירופי (EIT), יוצרת סינרגיה בין קהילות EIT לבין האקו-סיסטם הישראלי כדי לתמוך בצמיחה של סטארט-אפים ולהגדיל את מספר הפרויקטים ושיתופי הפעולה בין האיחוד האירופי לישראל. ההאב הישראלי הוא חלק מהפלטפרומה הבינלאומית של EIT, הכוללת האבים מקבילים באקו-סיסטמים מובילים בעולם – דוגמת סיליקון ואלי.

להרשמה ופרטים >> https://lnkd.in/dvk6gtfS


קרדיט צילום: שי מסינטר, Cmedia Group

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות