חדשות היום

מודריץ’, לבנדובסקי וכוכבים רבים כבר חלק ממהפכת לימודי הכדורגל הגדולה בעולם

המהפכה הדיגיטלית שהעולם עובר אינו פוסח על כל התחומים. אוניברסיטאות עברו ללימודים בדיגיטל וניכר שמהפכה גדולה קורית גם בתחום הספורט.

סקילסט (Skillset) הישראלית, אשר פיתחה פלטפורמה דיגיטלית מבוססת וידאו ללימוד ספורט מגדולי הספורטאים והכוכבים בעולם גייסה 1.5 מיליון דולרים בסבב בשלבים המוקדמים ממשקיעים שהביעו אמונה כבר בשלב מוקדם ביניהם שמות מוכרים: ז’אן לפורטה (נשיא ברצלונה בכדורגל), מיטש לאו (בכיר לשעבר בנטפליקס), ג’וש סוטון (מייסד קרן USIL Capital), איש הנדל”ן עידו חג’ג’, הכדורגלנים: אריק ינקו, ניקו אולסק ולאון קרופניק.

סקילסט ( Skillset ) פיתחה פלטפורמת לימוד ספורט בשילוב של אלמנטים של משחקיות וחברתיות, פלטפורמה טכנולוגית שתאפשר לקהל הרחב ברחבי העולם למידה של טכניקות ספורט באמצעות צפייה בקורסים אונליין אשר מועברים על ידי מיטב הספורטאים הבכירים בעולמות הספורט. בשיתוף כל ספורטאי וספורטאי החברה מפיקה קורס מלא באורך של כ 90 דקות אשר מחולק לפי תתי נושאים לשיעורים באורך של 8 עד 10 דקות לכל שיעור. הקורסים והשיעורים יהיו במודל VOD דרך האפליקציה של סקילסט.
בנוסף, כל קורס יכלול מספר אתגרי וידאו קצרים שיועברו על ידי הספורטאים הנבחרים בהם המשתמשים יוכלו לשתף ולפרסם את הביצועים האישיים שלהם אונליין בפלטפורמות החברתיות השונות אשר מחוברות לאפליקציה.

סקילסט הוקמה בשנת 2019, על ידי האחים נועם חכמון המכהן כמנכ”ל החברה (CEO) ושאבי חכמון בתפקיד סמנכ”ל תפעול (COO), והכדורגלן עידן ורד. המייסדים, חובבי ספורט מושבעים הקימו את הסטארט-אפ על מנת לעזור ולקדם את הדור הצעיר וההורים המשקיעים בהם ולחבר אותם עם מיטב הכוכבים והספורטאים הבכירים בעולם על ידי אפליקציית מדיה לימודית בה החברה היא גם המפיקה של התוכן וגם המפיצה. ביחד עם הרשתות החברתיות והספורטאים הנבחרים בעולם ותוך עיצוב מוקפד ואלמנטים חברתיים משחקיים( (Gamification תוכל סקילסט להוות גשר לימודי-ספורטיבי עבור קהלים צעירים ובכלל ברחבי העולם.

בתחילת הדרך, נועם ושאבי עניינו את מר ז’אן לאפורטה אשר אהב את היוזמה ומהר מאוד הביע את אמונתו ונכנס שותף בחברה.

כשתסתכלו על רשימת הכוכבים שחתמו ויהיה חלק מהמהפכה תוכלו למצוא את לוקה מודריץ’, רוברט לבנדובסקי, וירג’יל ואן דייק, טיבו קורטואה ועוד כוכבים שטרם הותר לפרסום שמם. אחד מהשמות הבולטים הינו רוברטו קרלוס אשר מעבר להיותו כוכב ריאל מדריד וברזיל חלק ניכר מהמיזם ומצילומי ההפקה הראשונה שצולמה בלונדון בתחילת השנה.

עידן ורד, נועם חכמון, שאבי חכמון וזאן לאפורטה (נשיא ברצלונה) , ג’וש סטון (משקיע). קרדיט: Skilset

החברה עתידה להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי על מנת להמשיך את תהליכי הצמיחה המואצת מהשנה האחרונה, לרבות שורת שיתופי פעולה עם חברות ואישים בכירים מתחום הספורט, גיוס עובדים נוספים לחברה והמשך פיתוח המוצר והרחבתו לתחומי ספורט נוספים מעבר לכדורגל ומייעדת להרחיב גם את הסבב עם מספר משקיעים נוספים אשר מחזרים סביב המייסדים בעקבות העבודה האדירה וההישגים של החברה בשנה וחצי האחרונות.

נועם חכמון, מייסד – שותף ומנכ”ל סקילסט בתגובה: “אבני הדרך המוצלחות שעברנו מסמלות עבורי כברת דרך משמעותית בתהליך פיתוח המוצר והצמיחה של החברה ברחבי העולם, כאיש עסקים שחקר חברות מקבילות בתחומים אחרים ישנה יכולת צמיחה אדירה לחברה והשאיפות שלי גבוהות. אנחנו רוצים להציג את האפליקציה השלמה ביותר, שתחבר בין תוכן לימודי ברמה הגבוה ביותר, על ידי השחקנים המובילים בעולם תוך מתן מגוון רחב של שיעורים וחווית משתמש אינטראקטיבית. בימים בהם שוק הלמידה הדיגיטלית בצמיחה מטאורית והספורט בפרט, אנו פורצי דרך בתחומנו כאשר מיטב הספורטאים הבכירים בעולם מביאים אמון בנו כבר בראשית דרכנו ומאמינים יחד איתנו בחינוך ופיתוח הדור הבא של הספורטאים בעולם תוך מתן חווית משתמש אישית מעוצבת ומתקדמת עבור הקהל הרחב”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות