חדשות היום

מניחים את היסודות לעתיד מזהיר

השנים האחרונות הציגו אתגרים, כמו גם הזדמנויות, עבור DigiKey והלקוחות שלנו. כשאני לוקח צעד אחורה ומתבונן על העסק שלנו, במיוחד בשנתיים האחרונות, הגענו לגבהים חדשים, וזה לא מעט בזכות הספקים, השותפים והלקוחות המדהימים של DigiKey. ראינו צמיחה של 80% ועברנו את רף ה-5 מיליארד דולר במכירות כלל-עולמיות.

כשאנו חוגגים השנה את יובל 50 שנה ל-DigiKey, יהיה זה נכון לבחון כיצד שיתוף הפעולה עם הספקים שלנו השפיע על הצלחת הלקוחות שלנו, כי בסופו של יום, מפיץ לא עושה דבר לגמרי לבד ואנחנו קיימים על מנת לשרת באופן הטוב ביותר את הלקוחות שלנו ברחבי העולם.

בעוד אנו ממשיכים להתמקד בעסקי הליבה שלנו, מצאנו הזדמנויות חדשות לשתף פעולה עם הספקים שלנו כדי להציע ללקוחותינו יתרונות נוספים. אנו עסק ממוקד-לקוחות, ולכן אנו צופים תמיד קדימה ומעצבים-מחדש כיצד נראה השירות ללקוחות שלנו.

מינוף DigiKey Marketplace‏ אנו ממשיכים להרחיב את המגוון של המוצרים והספקים שלנו בקטגוריות מוצרים חדשות עם DigiKey Marketplace, המקור היחידי עבור כל ההיבטים של חדשנות טכנולוגית, כולל לוחות PCB ריקים, אוטומציה תעשייתית, בדיקות ומדידות, פתרונות IoT ולמעשה כל הדברים הקשורים וסמוכים לחדשנות טכנולוגית, והכל באמצעות חווית קנייה ייחודית. מוצר Marketplace נשלח בדרך כלל בתוך 1-5 ימים ישירות מהספק.

השלמת הזמנה (Checkout‏) חלקה עבור הלקוחות

ביצוע עסקאות חלקות ככל האפשר עבור הלקוחות הוא חשוב ביותר. בין אם הלקוח נמצא באתר DigiKey או עושה מחקר נוסף ישירות באתר האינטרנט של הספק כאשר הוא מחליט שהוא רוצה לבצע רכישה, עלינו להפוך את תהליך השלמת ההזמנה לחלק ככל האפשר. אנו עובדים עם ספקים ברחבי הרשת שלנו כדי להבטיח שלא משנה היכן הלקוח מבצע רכישה, יש להם את אותה חווית משתמש. יש כאן הרבה פוטנציאל ואנחנו נלהבים להמשיך ולהתרחב בתחום זה.

פונקציונליות חיפוש מתקדמת

בשנים האחרונות השגת חלקים לאלקטרוניקה הייתה קשה ביותר ונקודה כואבת עבור המהנדסים. DigiKey מסוגלת לספק פתרון.

לקוחה ותיקה, לימור “ליידיאדה” פריד מ-Adafruit, שיתפה לאחרונה איזה הבדל זה עשה עבור העסק שלה. “לפעמים ייצור חלקים הופסק לחלוטין ואני צריכה לבדוק מה חדש וזמין בשוק, כי אם אני הולכת לעשות את התכנון-מחדש הדורש כל כך הרבה מאמץ, אני יכולה באותה מידה לקבל את הדבר הכי חדש שאני יודעת שיחזיק לי 10 שנים”, שיתפה פריד. “החיפוש עם פרמטרים ב-DigiKey מאפשר לי למצוא את הרכיבים המתאימים ביותר. זה עזר לי לעשות 300 תכנונים-מחדש בשנתיים האחרונות.”

כפי ששיתפה לימור, פונקציית החיפוש שלנו מזהה חלופות עבור מוצרים. בין אם הלקוחות שלנו מחפשים אלטרנטיבה מפני שמוצר אינו זמין, שייצורו יופסק בקרוב או שזמן האספקה שלו ארוך ממה שהם מוכנים לחכות. שמענו מלקוחות רבים שזה היה כלי שימושי ביותר.

DigiKey ממשיכה להרחיב את מגוון המוצרים והספקים שלה בקטגוריות מוצרים חדשות עם DigiKey Marketplace. קרדיט: DigiKey

מה הלאה? זה תמיד מחזורי

עד כה בשנת 2023 DigiKey הוסיפה למעלה מ-175,000 חלקים חדשים למלאי, כולל כמעט 40,000 מק”טים של מוצרים שהושקו לאחרונה בכל הליבה של העסק שלנו. אנו יכולים להביט על היסטוריית ההזמנות ולראות סימנים לכך שפעילות התכנון עוברת מרכישת תכנים ישנים לרכישת חידושים חדשים, מה שמלהיב אותנו ומהווה סימן חיובי עבור התעשייה כולה.

אמנם ראינו עלייה במספר הלקוחות ובמשלוחים, אבל ראינו גם את גודל ההזמנות וההכנסות שירדו. אך ב-DigiKey זה לא אומר שצריך לדאוג, הכול הוא מחזורי וזה הזמן לעבוד לקראת מה שהולך לתדלק את השלב הבא, המחזור הבא. אנו רואים בזה רק את ההתחלה.

אנו בעסק הזה כבר 50 שנה ואנו תמיד מביטים קדימה. ב-DigiKey כולם מתגייסים – אנו מגדילים את בסיס הלקוחות שלנו, את היכולות וההיצע שלנו, ואנו מניחים את היסודות עכשיו לקראת עתיד מזהיר. אנו מודים לכל הלקוחות שלנו, שמונים היום כמעט מיליון, על העסקים והאמון שלהם בנו – לא היינו כאן היום בלעדיהם.

דייב דוהרטי, נשיא, DigiKey
קרדיט: DigiKey

דייב דוהרטי הוא נשיא ב-DigiKey. DigiKey היא גם המובילה וגם החדשנית המתמידה בהפצה עם שירות מעולה של רכיבים אלקטרוניים ומוצרי אוטומציה ברחבי העולם, ומספקת יותר מ-14.9 מיליון רכיבים מיותר מ-2,400 יצרני מותגים איכותיים.למידע נוסף על DigiKey, לחצו כאן.


DigiKey מעבדת יותר מ-6.5 מיליון הזמנות של רכיבים אלקטרוניים ומוצרי ואוטומציה בשנה. קרדיט: DigiKey

דייב דוהרטי, נשיא, DigiKey

תגובות סגורות