חדשות היום

Kodem נבחרה ברשימת הסטארטאפים המבטיחים ל-2023 של Business Insider

ב-Buisness Insider מציינים את ניסיונם העשיר של המייסדים, יוצאי 8200 אשר הובילו בעבר את הזרוע הטכנולוגית של חברת NSO

 סטארטאפ הסייבר הישראלי Kodem נבחר ברשימת הסטארטאפים המבטיחים ל-2023 של המגזין היוקרתי Business Insider. החברה מפתחת פלטפורמה ראשונה מסוגה הממקדת צוותי אבטחה בסיכונים הרלוונטיים ביותר לארגון עם המלצה על הדרך הטובה ביותר לפתרונם. בנימוקי הבחירה מצוינת היכולת של החברה לאבחן סיכונים במהלך פעולת יישומים בזמן אמת ולסנן מבין התרעות השווא הרבות את אלו בעלות הסיכון האמיתי שדורשות טיפול מיידי.

Kodem הוקמה בשנת 2021 על ידי אביב מוסינגר, פבל פורמן ועידן ברטורא. ב-Buisness Insider מציינים את ניסיונם העשיר של המייסדים, יוצאי 8200 אשר הובילו בעבר את הזרוע הטכנולוגית של חברת NSO, וכולל עבודה הן מול המגזר הפרטי והן בתחום הביטחוני ממשלתי. צוות החברה מביא איתו רקע ייחודי במערכות הפעלה ויתרון תחרותי בכל הקשור למיפוי משטחי תקיפה, זיהוי סיכונים ממשיים ופתרונם באופן היעיל ביותר.

הפלטפורמה של Kodem משרתת כיום לקוחות בתחומים רבים ביניהם תחום הפיננסים, הביטוח, הרפואה והטכנולוגיה. היא מביאה להפחתת ההתרעות ביותר מ-90%, תורמת לחסכון משמעותי בזמן העבודה של צוותי האבטחה והפיתוח, מייעלת את תהליך התיקון והופכת את יישומי הענן לבטוחים יותר. החברה השלימה לאחרונה גיוס של 25 מיליון דולר בהובלת קרן Greylock ובהשתתפות TPY Capital.

אביב מוסינגר, מייסד משותף ומנכ”ל Kodem: “אנחנו גאים להיכלל ברשימת הסטארטאפים המבטיחים לשנה זו של ביזנס אינסיידר ולקבל הכרה חשובה זו המדגישה את הייחודיות של הפתרון שפיתחנו. הכלים הקיימים היום למיפוי וניהול סיכוני האבטחה בסביבות ענן מתריעים מפני כל פגיעות קיימת, בין אם היא ניתנת לניצול בסביבת הלקוח ובין אם היא תיאורטית בלבד. השימוש ההולך וגובר בקוד פתוח ומוצרי צד שלישי מעלה את עוצמת הרעש וכמות התרעות השווא. אלה מציפים את צוותי האבטחה והפיתוח ומקשים על היכולת לזהות ולטפל באיומים ממשיים. היכולת לסנן את התרעות האמת הופכת את עבודת האבטחה ליעילה ואפקטיבית ומאפשרת להתרכז בטיפול דחוף בסיכוני אמת.”


קרדיט תמונה: רועי שור.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות